تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

روستای رمین

روستای رمین است که در فاصله هفت کیلومتری از بندر چابهار قرار دارد. طبیعت بکر این روستای بی‌نظیر و دیدنی، باعث شده تا به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این این روستا شگفت انگیز  بیشتر آشنا شوید.

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر می‌خواهید سفری به این مکان داشته باشید،حتما از جاهای دیدنی چابهار همچون قلعه پرتغالی ها چابهار و گورستان جن چابهار جنگل حرا چابهار ساحل لیپار و ساحل شب تاب کوه مریخی نیز دیدن کنید

روستای رمین

 بندر موجود در روستا رمین از لحاظ اقتصادی و گردشگری مورد توجه عموم مردم نیز قرار دارد.

روستای رمین

موقعیت روستای رمین

این روستای دیدنی از طرف شمال به کوه های روستای تیس کوپال ، و از طرف جنوب به دریای عمان و از سمت غرب به چابهار محدود می شود.
از جاذبه های طبیعی این روستا می توان به خور قدیم ، نوار ساحلی کلات رود که از یک سمت به دریا و از سمت دیگر با صخره ها و ماسه های طلایی به تالاب لیپار منتهی می شود اشاره کرد.

روستای رمین با ۳۸۷ هکتار گستره برابر با طرح هادی تصویبی و جمعیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفری یکی از روستاهای بزرگ شهرستان چابهار واقع در دهستان کمبل سلیمان بخش مرکزی است.

روستای رمین

اطلاعات بازدید از روستا رمین چابهار

آدرس روستا رمین چابهار

استان سیستان و بلوچستان،، چابهار، ۱۲ کیلومتری شرق چابهار

مسیر دسترسی به روستا رمین

برای رسیدن به این روستای زیبا باید از چابهار به دهستان کمبل سلیمان بروید. از لحاظ جغرافیایی روستای رمین در چابهار از شما به کوه‌های روستای تیس کوپال، از سمت غرب به چابهار و از جنوب به دریای عمان نیز می رسد.

روستای رمین چابهار
روستای رمین
این روستا امکاناتی مثل نانوایی، مسجد، خانه بهداشت، بازار ماهی فروش ها، اقامتگاه بومگردی، بانک، مغازه های خرید سوغات و صنایع دستی و … دارد.