تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کیش شهری با جاذبه‌های گردشگری جذاب و مهیج است که هنگام انتخاب محلی برای مسافرت در لیست اکثر افراد وجود دارد. امکانات تفریحی متنوعی که در شهربازی‌ها و اسکله‌های این جزیره وجود دارد شب‌های شگفت‌انگیز و متفاوتی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زنند. ورود به برخی از این مکان‌ها رایگان بوده و برای برخی دیگر باید هزینه‌ای برای دریافت بلیط صرف کنید. اگر در مسافرت چند روزه‌تان به کیش برایتان مهم نیست که از خواب‌تان بزنید، می‌توانید شب‌ها از این مکان‌های تفریحی جزیره دیدن کنید.در ادامه برای آشنایی با تفریحات شبانه کیش همراه با مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

جنگ های شبانه کیش

اگر می‌خواهید از فعالیت‌های تکراری کمی فاصله بگیرید شرکت در این جنگ‌های شاد شبانه کیش را پیشنهاد  می‌کنیم. این جنگ‌ها انرژی و نشاطی فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورند. این مراسم‌ها شامل تئاتر، موسیقی رقص و شعرخوانی هستند که در قسمت‌های مختلف جزیره اجرا می‌شوند. برای شرکت در برخی از آن‌ها باید بلیط بگیرید و برخی‌شان ورود رایگان دارند. اگر مسافری در کیش هستید توصیه می‌شود برای گذراندن اوقاتی خوش و به‌یادماندنی در این جنگ‌ها شرکت کنید. فضای شاد و هیجان‌انگیز این برنامه‌ها باعث می‌شود خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بسازید‌. این جنگ‌ها اکثرا در پارک‌های ساحلی بوده و از ساعت ۸ شب به بعد شروع می‌شوند.

اجاره روزانه خانه در تهران

جنگ های شبانه کیش

بیشتر بخوانید:

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان واقع در خلیج فارس، پشت ساحل مرجان نیز چشم‌اندازی دیدنی در شب‌ها دارد. اگر به‌دنبال پارکی برای گذراندن اوقاتی با خانواده یا دوستان هستید این پارک بسیار مناسب است؛ زیرا می‌توانید در آلاچیق‌ها نیز اتراق کنید. سرسره‌ها و تاب‌هایی مخصوص  کودکان نیز وجود دارد که می‌توانند سرگرم شوند. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید می‌توانید از رستوران‌هایی که در پارک ساحلی مرجان وجود دارند نیز غذاهای سنتی و دریایی سفارش دهید.

 مطمئن باشید از امتحان کردن این غذاها پشیمان نخواهید شد. تیراندازی، جت اسکی و پاراگلایدر از دیگر تفریحات موجود در این پارک ساحلی هستند. اگر به قایق‌سواری علاقه دارید بهتر است بدانید در این پارک می‌توانید به این فعالیت نیز بپردازید. نورپردازی منحصربه‌فرد این پارک در شب جلوه‌ای جذاب به آن می‌دهد و این پارک را مکانی مناسب برای گشت‌وگذار در شب‌ها کرده است. در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به این پارک مراجعه کنید.

پارک ساحلی مرجان

شهربازی هایلند کیش

اگر به شهربازی و بازی‌های هیجان‌انگیز علاقه دارید یا کودکانی دارید که شیفته این بازی‌ها هستند، باید یکبار هم که شده به شهربازی هایلند کیش بروید. این شهربازی یکی از مجهزترین و بهترین شهربازی‌های ایران محسوب می‌شود. این مکان با داشتن امکانات ویژه و بازی‌های متنوع برای همه گروه‌های سنی بین جوانان و بزرگسالان بسیار محبوب است. اگر بین بازی‌ها نیاز به کمی استراحت داشتید یا قصد میل کردن غذا دارید، می‌توانید از رستوران‌های مختلفی که غذاهای بین‌المللی خوش‌طعمی سرو می‌کنند استفاده کنید.

شهربازی هایلند کیش

 با مراجعه به شهربازی هایلند کیش آدرنالین بدن‌تان افزایش یافته و هیجانی بی‌همتا را تجربه خواهید کرد. این شهربازی شبانه روزی از ۱۱ صبح تا ۱ شب پذیرای مهمانان گرامی است. برای ورود نیازی به خرید بلیط نحواهید داشت؛ اما استفاده از بازی‌های مختلف بر حسب انتخاب‌تان قیمت‌های متغیری خواهند داشت. برخی از امکانات جالب این شهربازی عبارتنداز:

  • سینما ۷ بعدی
  • سالن تیراندازی
  • دوچرچه‌سواری
  • قایق‌سواری
  • ترامپولین
  • آتش‌بازی
  • اتاق فرار
  • آکواریوم
  • پیست کارتینگ
  • آبشار مصنوعی

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یک‌دیگر از مکان‌هایی است که شب‌ها می‌توانید به آن مراجعه کنید و از چشم‌انداز جذابش لذت ببرید. این اسکله در بلوار دریا، پشت بازار ونوس واقع شده و در هر ساعتی از شبانه روز امکان بازدید دارد. از فعالیت‌هایی که می‌توانید در این اسکله انجام دهید می‌توان به قایق‌سواری، غواصی، پاراسل و بانجی جامپینگ اشاره کرد. اگر به دوچرخه‌سواری نیز علاقه دارید می‌توانی در حاشیه خلج فارس به دوچرخه سواری مشغول شوید. شب‌های اسکله تفریحی کیش آرامش خاصی داشته و با امکانات متنوعی که دارد افراد زیادی را جذب می‌کند.

اسکله تفریحی کیش

بیشتر بخوانید:

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز مکانی جدید و هیجان‌انگیز است که در میدان المیپیک، نرسیده به میدان فارور واقع شده است. این شهر ۱۶ متر پایین‌تر از زمین بوده و از تونل‌هایی که در گذشته برای تامین آب شیرین ایجاد شده بودند، ساخته شده است. در این شهر موزه، گالری هنر، کافه و رستوران و حتی فروشگاه‌ هم وجود دارد. شهر زیرزمینی کاریز جاذبه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز است که می‌توانید شب‌ها به آنجا رفته و از نورپرزادی‌های جالبش لذت ببرید. این مکان از ساعت ۹ صبح تا ۹:۳۰ شب باز است ک برای خرید بلیط باید هزینه‌ای بپردازید.

شهر زیرزمینی کاریز

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش یکی از مکان‌های تفریحی است که می‌توانید شب‌های خوشی را بگذرانید. این مرکز امکانات پیشرفته‌ای شامل ۱۲ لاین بولینگ، بیلیارد، کافه تریا، فوتبال‌دستی و بازی‌های الکترونیکی دارد که سرگرمی جوانان زیادی را فراهم می‌کند. این مرکز تفریحی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ شب باز بوده و در بلوار دریا واقع شده است. برای ورود به بولینگ مریم کیش باید با پرداخت هزینه‌ای بلیط دریافت کنید.

بولینگ مریم کیش

بیشتر بخوانید:

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش مجموعه‌ای است که توسط برخی از هنرمندان ایرانی راه‌اندازی شده و در فضای زیبای جزیره کیش اجرا می‌شود. در این پروژه داستان‌های مردم محلی گفته می‌شود. با رفتن به این محل می‌توانید مجسمه هنرمندان مختلفی در زمینه‌های عکاسی، نمایش، موسیقی، شعر و…. را مشاهده کنید. به صورت شبانه روزی می‌توان از این گذر بازدید کرد و نیازی به خرید بلیط نیست. گذر هنرمندان کیش مکانی عالی برای علاقه‌مندان به هنر در شب‌‌ها است.

گذر هنرمندان کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی در کیش از کشتی‌های معروفی است که اغلب با نماد کیش شناخته می‌شود. این کشتی را پس از غرق شدن در سواحل جنوبی در خلیج فارس مانده است. امروزه کشتی یونان به جاذبه‌ای دیدنی تبدیل شده که بازدیدکنندگان فراوانی را جذب می‌کند‌. بازدید از این کشتی ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است و اگر با تور به کشتی سفر کرده‌اید می‌توانید شبی را به دیدن از کشتی یونان اختصاص دهید. پس از بازدید نیز می‌توانید به رستوران‌هایی که آن اطراف وجود دارند رفته و از غذا یا نوشیدنی‌ای خوشمزه میل کنید. بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است.

کشتی یونانی

سخن پایانی

کیش جزیره‌ای پر از جاذبه‌‌های دیدنی و محبوب است که حتی شب‌ها بازدید از آن‌ها امکان دارد. در اسکله‌ تفریحی و پارک ساحلی می‌توانید به قایق‌سواری و دوچرخه سواری بپردازید و اگر به دنبال بازی‌های مهیج هستید می‌توانید به شهربازی هایلند کیش بروید. مبلغ بلیط هر بازی با بازی‌های دیگر متفاوت است. بولینگ مریم کیش و گذر هنرمندان از دیگر مکان‌های تفریحی هستند که می‌توان شب‌ها اوقات خوشی را سپری کرد. در این جزیره تفریحات شبانه مناسبی برای سنین مختلف وجود دارد و همچنین می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف اسکله نیز استفاده کنید.