تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

شهربازی‌ها یکی از اماکن تفریح مهم در شهرهای بزرگ جهان هستند. شهروندان در شهربازی‌ها می‌توانند مشکلات خود را کنار گذاشته و به تفریح و استراحت بپردازند. هرچند بسیاری به این موضوع فکر می‌کنند که شهربازی‌ها فقط برای کودکان ساخته می‌شوند، اما امروزه این تفکر تغییر زیادی کرده است و حتی برخی از محیط‌های بازی فقط برای بزرگسالان و یا برای تمامی سنین ساخته می‌شوند. شهربازی ژوپیتر کوروش تهران یکی از این نوع شهربازی‌ها است.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید تا با این مکان تفریحی بیشتر آشنا شوید.

شهربازی ژوپیتر کوروش

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران در طبقه دوم از مجتمع تجاری کوروش قرار دارد. دو هزار و پانصد متر مربع با دستگاه‌های به روز که کمتر می‌توانید در داخل ایران شبیه آن را پیدا کنید در این شهربازی منتظر شما است. دستگاه‌های این شهربازی فقط برای کودکان نیست و اتفاقا برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده‌اند.

اجاره روزانه خانه در تهران

دستگاه‌های شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

واقعیت مجازی هیجانی

اگر علاقه دارید تا هیجان زیادی را در دنیای واقعیت مجازی تجربه کنید، دستگاه VR Adremalin برای شما آماده شده است. با این دستگاه می‌توانید بازی‌های روز دنیا را با سبک‌های مورد علاقه خودتان تجربه کنید. بازی‌های هیجان محور، بازی‌های ورزشی و یا بازی‌های ترسناک را می‌توانید با استفاده از دستگاه VR Adremalin تجربه کنید.

شهربازی ژوپیتر کوروش

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران: واقعیت مجازی کودکان

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران برای تمامی سنین طراحی شده است. در نتیجه دستگاه VR BABY برای کودکان با سنین کم در این محیط قرار گرفته است. کودکان می‌توانند با استفاده از این دستگاه ده‌ها بازی کودکانه متنوع را با دستگاه VR BABY بازی کرده و انیمیشن‌های جذاب و رویایی را تماشا کنند.

واقعیت مجازی دوچرخه در شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

اگر دوست دارید تا یک تفریح ورزشی را با فنآوری واقعیت مجازی تجربه کنید، دستگاه VR BIKE برای شما طراحی شده است. با این دستگاه در یک محیط شگفت انگیز دوچرخه سوازی کنید و جاده‌های عجیب و غریب را رکاب بزنید.

واقعیت مجازی رالی

دستگاه VR RACE یک واقعیت مجازی متحرک است. رانندگی و مسابقه در پیست رالی ویژه‌ای که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید، را می‌توانید در واقعیت مجازی رالی ببینید. این دستگاه توانسته است تا برای تمامی سنین جذابیت خاصی ایجاد کند.

شهربازی ژوپیتر کوروش

واقعیت مجازی موتور سیکلت

یکی دیگر از دستگاه‌های واقعیت مجازی متحرک در شهربازی ژوپیتر کوروش تهران، دستگاه VR NIGHT است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید یک مسابقه موتور سواری پر از هیجان و ریسک را تجربه کنید.

واقعیت‌های مجازی جنگی در شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

با دو دستگاه VR GOTHLING و VR TANK می‌توانید بدون هیچ خطری در نبردهایی بزرگ و سهمگین شرکت کنید. VR GOTHLING یک ضد هوایی قدرتمند در اختیار شما قرار خواهد داد تا دشمنانی از جنس موجودات فضایی مهاجم و یا زامبی‌ها را بکشید و پیروز میدان مبارزه باشید.

دستگاه VR TANK نیز برای شما یک تانک به هدیه خواهد آورد تا با استفاده از یک سلاح سنگین در نبردی بزرگ به جنگ بپردازید. اگر دوست دارید تا در قرون وسطی مبارزه‌ای را تجربه کنید، دستگاه متحرک VR HORSE را تجربه کنید. با استفاده از این دستگاه واقعیت مجازی شما به یک سوارکار تیرانداز تبدیل می‌شوید و با سلاح‌های قرون وسطایی به مبارزه با دشمنانتان مشغول خواهید شد.

چرخ و فلک فضایی

اگر به شهربازی ژوپیتر کوروش تهران سری زدید، لذت spin space را از دست ندهید. این وسیله بازی طرفداران زیادی در شهر بازی ژوپیتر دارد. البته فراموش نکنید که اگر وزن شما بیشتر از نود کیلوگرم باشد نمی‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. همچنین خانم‌های باردار نیز نمی‌توانند از این چرخ و فلک استفاده کنند.

کاروسل، دنیایی برای کودکان

کودکان در دنیای کاروسل می‌توانند سوار براسب‌های شاخدار یا سایر حیوانات فانتزی شده و در دنیایی رویایی به سواری بپردازند.

مینی بولینگ

کمی به ورزش واقعی بپردازید. سالن بولینگ کوچکی در شهر بازی ژوپیتر تعبیه شده است تا شما بتوانید در یک رقابت ورزشی دو نفره، توانایی‌های ورزشی خود را محک بزنید.

مینی بولینگ

ماشین کوبنده

ماشین برقی‌ها از سال‌های دور یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های بازی در انواع شهربازی‌ها بوده است. در شهربازی ژوپیتر کوروش تهران می‌توانید این تجربه را دوباره اما با ماشین‌هایی امروزی و امن زنده کنید.

ایر هاکی (Air Hockey)

هر چند از اوایل دهه هشتاد قرن نوزدهم میلادی این بازی به دنیا معرفی شده است، اما در ایران تقریبا یک بازی جدید شناخته می‌شود. می‌توانید این رقابت جذاب و پر انرژی را در شهر بازی ژوپیتر انجام دهید.

 مسابقه رالی Gride

اگر دوست دارید می‌توانید با یکی از دوستانتان و یا به تنهایی در یک مسابقه رالی شرکت کنید. حتی می‌توانید که انتخاب کنید با ماشین‌های دنده اتومات مسابقه بدهید یا یک رالی با ماشین‌های دنده معمولی را تجربه کنید. از دیگر قابلیت‌های این بازی، امکان تغییر زوایای دید رالی است.

سایر دستگاه‌ها

هرچند در این مطلب به معرفی چند مورد از دستگاه‌های پرطرفدار در این شهربازی پرداختیم، شما می‌توانید بسیاری از دستگاه‌های دیگر را نیز در این شهربازی بزرگ براساس سلیقه خودتان پیدا کنید. مثلا تعداد زیادی از انواع دستگاه‌هایی که بازی‌های امتیازی را ارائه می‌کنند و در دنیا بسیار رایج است را می‌توانید در این شهر بازی تجربه کنید.

شهربازی ژوپیتر کوروش

امکانات جانبی رفاهی شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

از آنجایی که این شهر بازی در یک مجتمع تجاری بزرگ قرار دارد، امکانات جانبی رفاهی خوبی نیز در کنار شهر بازی در اختیار شما است.

پارکینگ

برای حضور در شهربازی ژوپیتر کوروش تهران می‌توانید از پارکینگ بزرگ مجتمع تجاری کوروش استفاده کنید. این پارکینگ تقریبا هزار و ششصد خودرو را در داخل خود جای می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید مطمئن باشید که خودروی شما در یک پارکینگ هوشمند قرار داشته و شما می‌توانید با خیال راحت به تفریح بپردازید.

فروشگاه‌ها

مجمتع تجاری فرهنگی کوروش این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا در روزی که برای تفریح انتخاب کرده‌اید، بتوانید خریدهای خود را نیز انجام دهید.

سینما

سالن‌های سینمایی و سالن‌های تئاتر این مجموعه می‌توانند در کنار شهر بازی، یک روز تفریحی کامل را برای شما ایجاد کنند.

رستوران، کافه و فودکورت

شما می‌توانید قبل یا بعد از یک تفریح لذت بخش در انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و فودکورت کورش یک وعده غذایی خوب را نیز تجربه کنید. البته در داخل خود شهربازی ژوپیتر کوروش تهران نیز بوفه‌ای برای خرید خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متفاوتی وجود دارد.

مقالات بیشتری بخوانید