تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهرهای خنک ترکیه

اگر طرفدار گرمای تابستان نیستید و معیار شما برای انتخاب مقصد سفرتان آب‌وهوا است؛ پس با ما همراه باشید تا در زمان رزرو تور ترکیه به شما کمک کنیم. ترکیه برای توریست‌ها خصوصا ایرانیان بهترین مقصد ممکن برای سفر محسوب می‌شود و این قضیه برای فصل تابستان هم صدق می‌کند. این کشور هم از نظر فرهنگی به ما نزدیک است و هم هزینه بسیار کمی نسبت به باقی کشورهای خارجی برای ایرانیان دارد. با ما همراه باشید تا بدانید در فصل تابستان و گرمای هوا و رزرو تور ترکیه هوایی، کدام شهر را انتخاب کنید.

شهرهای خنک ترکیه

اجاره روزانه خانه در تهران

کوش آداسی

اگر برای سفر تفریحی در تابستان دنبال یک مقصد مناسب هستید، کوش آداسی یک گزینه بدون نقص محسوب می‌شود. از اواسط خرداد تا اواسط شهریور بهترین زمان برای سفر به این شهر و رزرو تور ترکیه ارزان به‌شمار می‌آید. تابستان در این شهر از اواخر اردیبهشت شروع شده و تا اواخر اکتبر ادامه دارد؛ البته آب‌وهوا در این شهر عموما معتدل است. کوش آداسی در کانون مرکز مهم گردشگری مانند ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، مارماریس و بودریم قرار دارد. جزیره پرنده نام دیگری است که این شهر را به آن می‌شناسند. اقتصاد این شهر به واسطه صنعت توریسم می‌چرخد و توریست‌های فراوانی از رفتن به کوش آداسی استقبال می‌کنند. این شهر در دریای اژه قرار دارد و به‌همین دلیل برای رفتن به کوش آداسی باید با هواپیما به ازمیر رفته و از آن‌جا به کوش آداسی بروید، پس بهترین گزینه برای سفر به این شهر رزرو تور ترکیه هوایی محسوب می‌شود.

پرینه نه یک جاذبه تاریخی با مناظر کوهستانی زیبا با قدمتی که به دوره یونان باستان بازمی‌گردد است و اگر به کوش آداسی سفر کردید بازدید از آن را نباید پشت گوش بندازید. جزیره کبوتر هم در همین منطقه قرار دارد که در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. کوش آداسی یکی از 10 مقصد برتر در کشور ترکیه بوده که امکانات و تفریحاتی مانند اقامتگاه‌های ساحلی و کشتی‌های کروز، قایق‌سواری، غواصی، سافاری با جیپ و پارک آبی در خود دارد و به‌همین دلیل گزینه خوبی برای یک سفر تفریحی است.

کوش آداسی

شهر چشمه

شهر چشمه شهری کم‌تر شناخته‌شده بین شهرهای ترکیه است و در 93 کیلومتری ازمیر و 180 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد. این شهر محبوبیت خود را مدیون سواحل شنی، آفتاب داغ و آب‌های شفابخشش است و سیل گردشگران را روانه شهر چشمه می‌کند. این شهر بیشتر بین دریانوردان و کشتی‌رانان محبوب است و میان آن‌ها به‌عنوان یک بندر کوچک شناخته می‌شود. اگر برنامه‌ای برای رزرو تور ترکیه و رفتن به شهر چشمه ریخته‌اید، آن را تا ماه جولای به تعویق بیندازید؛ چون بهترین زمان برای سفر به این شهر تابستان است. اگر با خود می‌گویید گرمای این فصل کلافه‌تان می‌کند، باید گفت این فصل در شهر چشمه آب‌وهوای خوبی برای سفر دارد. علاوه‌براین جشنواره‌های موسیقی بین‌المللی در این فصل برگزار می‌شود که نه‌تنها طرفداران زیادی دارد، بلکه بازیگران و خوانندگان معروف ترکیه هم سری به آن می‌زنند و می‌توانید آن‌ها را ببینید.

در پنج کیلومتری شرق شهر چشمه یک تفریحگاه به نام ایلیکا قرار دارد که اگر علاقه‌مند به تفریح‌های آبی هستید، یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. اما درآخر بهتر است بدانید که این شهر بی‌دلیل نام چشمه به خود نگرفته است. وجود چشمه‌های آب سرد و گرم متعدد باعث شده تا این شهر، به شهر چشمه معروف شود. در روزگاران قدیم این شهر فقط برای ثروتمندان ازمیر کاربرد داشت که در فصول گرم سال از آن استفاده می‌کردند؛ اما درحال‌حاضر عموم مردم می‌توانند به آن سفر کرده و از تفریحات آن استفاده کنند. اگر می‌خواهید رنگ دیگری به سفر خود ببخشید، جاذبه‌های زیبای شهر چشمه را ببینید. این جاذبه‌ها شامل شهر افسوس (کشف در سال 1860 و کارکرد به‌عنوان یک موزه در فضای باز)، جزیره خیوس، خوراکی‌های محلی و لذیذ (محبوب‎‌ترین غذا در این منطقه کمرو نام دارد که یک نوع ساندویچ با سوسیس و پنیر و گوجه‌فرنگی است)، مغازه‌های متنوع، قلعه چشمه و پارک آبی می‌شود که دیدن آن‌ها برای هر مسافری واجب است. اگر قصد رزرو تور ترکیه هوایی یا تور ترکیه ارزان را دارید، به سایت‌های معتبر ازجمله علی بابا سری بزنید.

فتحیه

فتحیه به‌عنوان یک بندر طبیعی و یک مقصد زیبا برای سفر بین گردشگران معروف است. اگر دنبال سواحل زیبا هستید، اگر ویرانه‌های تاریخی توجه شما را جلب می‌کند، اگر بازارگردی، تفریحات آبی، غذاهای محلی لذیذ، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی از علایق شما محسوب می‌شود، پس این تفریحات را در فتحیه منتظر نگذارید! با وجود این تفریحات شما به‌راحتی می‌توانید سه یا چهار روز در این شهر سرگرم بمانید. به‌دلیل نبود پرواز مستقیم از ایران به‌سمت فتحیه باید به نزدیک‌ترین فرودگاه این شهر که دالامان نام دارد، مراجعه کنید. این فرودگاه 45 کیلومتر با فتحیه فاصله دارد. شهر فتحیه فیروزه‌ای رنگ دیدنی‌های زیاد و جذابی ازجمله بندرگاه فتحیه، ساحل کالیس، شهر ارواح کایاکوی، ساحل اولودنیز و تالاب آبی، دره پروانه‌ها، کوه باباداگ، دخمه امینتاز، بازار ادویه، بازار ماهی، گورهای صخره‌ای، پارک شهید فتحی بیک، فواره فتحیه، موزه فتحیه، ویرانه‌های تلوس، پارک‌های آبی، دره باترفلای، مراکز خرید، دره ساکلیکنت و خلیج گمیلر دارد که درصورت سفر به این شهر پیشنهاد می‌شود حتما از این جاذبه‌ها هم دیدن کنید.

شهر فتحیه یک مقصد آرام همراه هتل‌های مناسب و با امکانات بالا به‌شمار می‌رود که برای یک سفر شگفت‌انگیز و گشت‌وگذار گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. هتل رکسوس پریمیوم گوچک و هیلتون دالامان دو هتلی هستند که درصورت اقامت در این شهر زیبا به شما پیشنهاد می‌شود. اگر قصد رزرو تور ترکیه را دارید، می‌توانید برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید تا بتوانید یک تور ترکیه ارزان قیمت پیدا کرده و بودجه خود را برای خرید و تفریحات متنوع ترکیه کنار بگذارید.