تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهرهای دیدنی مالزی  را از دست ندهید

کشور مالزی یک کشور دیدنی و توریستی با طبیعتی زیبا و جاذبه‌های گردشگری مختلف در جنوب آسیا است. این کشور با داشتن دیدنی‌های طبیعی و سواحل زیبا در میان توریست‌ها شناخته شده است. آنجا شامل نقاط سرسبز و پارک‌های جنگلی زیبا می‌شود.

این کشور با داشتن موزه‌های زیبا و همچنین معبد‌های دیدنی از نظر فرهنگی هم بسیار مورد توجه است. کوالالامپور پایتخت مالزی، از مهم‌ترین شهرهای گردشگری مالزی بوده و شامل جاذبه‌های گردشگری مدرن می‌شود. آنجا امکانات بسیار خوبی برای اقامت وجود دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

در کوالالامپور می‌توانید از مراکز خرید بزرگ و دیدنی بازدید کنید و به نقاط جالب شهر مثل آکواریوم کوالالامپور و همچنین موزه بروید. کشور مالزی دارای شهرهای دیدنی بوده و در ادامه بهترین شهرهای مالزی را با هم مرور میکنیم و جاذبه‌های این شهرها را به شما معرفی خواهیم نمود.

 

حمل و نقل مالزی

شهر کوالالامپور

شهر کوالالامپور در تور مالزی، پایتخت کشور مالزی بوده و شامل ساختمان‌هایی زیبا و مدرن و جاذبه‌های گردشگری متعددی می‌شود. در اطراف این شهر می‌توانید به مناطق سرسبز و کوهستانی بروید و به طبیعت گردی بپردازید. در شهر کوالالامپور آب و هوا معمولاً به صورت مرطوب و گرم بوده و آنجا در فصول بارانزا بیشتر اوقات ابری و بارانی است. از نظر توریسی آنجا به دلیل توجه بسیار دولت به محلی عالی برای سفر گردشگری تبدیل شده است. انواع موزه‌ها و نقاط دیدنی در این شهر قرار دارد. از میان جاذبه‌های شهر کوالالامپور می‌توان به آکواریوم کوالالامپور و همینطور برج‌های دو قلوی پتروناس اشاره کرد که جلوه‌ای زیبا را به شهر بخشیده‌اند و به عنوان نماد شهر کوالالامپور به حساب می‌آیند. این شهر همچنین پارک‌های زیبایی مانند پارک پروانه دارد.

شهر پنانگ

در زمان قدیم پنانگ محلی برای تفریح غربی‌ها بوده است و آنجا به مرور به محلی برای تفریح و گردش تبدیل گشته است. پنانگ با داشتن سواحل زیبا و دیدنی و آبهایی بسیار تمیز و گرم معروف است. در این شهر می‌توانید به رستوران‌های بسیار خوب رفته و غذاهای خوشمزه محلی و دریایی را میل کنید. این شهر هوایی معمولاً آفتابی و مناسب برای ساحل رفتن دارد. در اطراف این جزیره زیبا می‌توانید به نقاط دیدنی طبیعی بروید و از جنگل‌های زیبا و مناطق بکر لذت ببرید. پارک پرندگان از جاذبه‌های پر طرفدار پنانگ بوده و آنجا شامل معابد و نقاط دیدنی تاریخی نیز می‌شود. در این شهر یک موزه به نام موزه اسباب بازی‌ها با هزاران اسباب بازی مختلف وجود دارد. از سواحل معروف این شهر می‌توان به ساحل باتو فرینیگی اشاره کرد که به دلیل مناظر زیبا و امکانات کامل و خوبش شناخته شده است.

شهر لنکاوی

لنکاوی به مجموعه‌ای از جزایر می‌گویند که در میان دریای آندامان و تنگه مالاکا قرار گرفته است. این منطقه زیبا شامل دیدنی‌های طبیعی و زیبا است و جزایری دیدنی و پر از شگفتی را شامل می‌شود. مردم این مناطق بیشتر ماهی گیر هستند و در آنجا می‌توانید در رستوران‌های خوب آنجا از غذاهای خوشمزه دریایی با مواد اولیه تازه لذت ببرید. در این منطقه می‌توان به سفر گردشگری دریایی رفت و به ماهی گیری و تفریح در آب پرداخت. آبشارهای تلاگاتوجو از نقاط دیدنی طبیعی این منطقه محسوب می‌شود. همچنین از جزایر دیدنی آنجا باید به جزیره وایانگ بانتینگ اشاره کرد.

شهر جرج تاون مالزی

شهر جرج تاون در کشور مالزی از نقاط دیگر دیدنی در این کشور محسوب می‌شود و خصوصیت مهم آنجا به دلیل وجود خانه‌های اروپایی و دیدنی است. در زمان قدیم آنجا محل اقامت انگلیسی ها به حساب می‌آمد و به همین دلیل خانه‌ها و عمارت‌های زیادی به سبک غربی و اروپایی در آنجا ساخته شده است. امروزه همین دلیل باعث شده این منطقه به محلی زیبا و پر طرفدار برای گردشگران اروپایی تبدیل شود. در آنجا هتل‌هایی زیبا و دیدنی در کاخ‌های قدیمی وجود دارد و رستوران‌هایی به سبک اصیل انگلیسی و اروپایی در آنجا وجود دارد. این منطقه شامل سواحل زیبا می‌شود و می‌توانید در آنجا به تفریحات مختلف آبی بپردازید.

شهر کوتاکینابالو

شهر کوتاکینابالو شهری در ایالت صباح است که در کشور مالزی قرار گرفته است. آنجا شامل مناطق زیبا و سرسبز می‌شود و دارای کوه‌های زیبا و سواحل دیدنی است. این شهر شامل دومین فرودگاه بزرگ مالزی می‌شود و بسیاری آنجا را برای گردش انتخاب می‌کنند. این شهر به دریای چین راه دارد و محلی برای تجارت محسوب می‌شود. در سواحل این شهر می‌توانید مرجان‌های زیبا و آبزیان را مشاهده کنید و از طبیعت زیبای آنجا لذت ببرید. همچنین آفرهای وبژه تور تایلند را در سایت سفر باتو ببینید.

شهر کوتا بهرو

شهر دیدین کوتا بهرو در شمال شرقی مالزی قرار گرفته است. این شهر دارای بازارهای سنتی و زیبا بوده و مردمی خون گرم و مهمان نواز دارد. در آنجا می‌توانید سوغاتی های خاص و خوراکی‌های خوشمزه و اصیل مالایی را خریداری کنید. این شهر در نزدیکی تایلند بوده و بسیاری از مسافرینی که به تایلند سفر می‌کنند آنجا را هم در سفر خود در نظر گرفته و به آنجا هم سر می زنند. در این شهر یک مسجد زیبا وجود دارد که بر روی آب ساخته شده است.