تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شیراز از‌جمله شهر‌های ایران به‌حساب می‌آید که از گذشته به شهر فرهنگ، علم و ادب معروف بوده است. این‌شهر زیبا، به‌حدی جذابیت‌های مختلف را دل خود جای داده که هر‌مسافری با هر‌نوع سلیقه‌ای را برای چند ‌روز متوالی مجذوب خود می‌کند. بنا‌های تاریخی فراوانی از دوره‌های مختلف در شهر باقی مانده است که فضایی بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان معماری و تاریخ فراهم می‌آورد. اگر هم به ادبیات پارسی علاقه داشته باشید، بدون‌شک شیراز مقصد سفر مناسبی برای شما خواهد بود.

فاصله تهران تا شیراز با هواپیما

اگر تصمیم به مسافرت به شهر خوش آب‌و‌هوای شیراز گرفته‌اید، توصیه می‌کنم برای سفر از یک تور شیراز استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی را به تور بسپارید و خود‌تان بتوانید از همه طول سفر لذت ببرید. اگر هم تور هوایی شیراز را انتخاب کنید، سفر هوایی به این‌شهر هم به جذابیت‌های آن اضافه می‌شود. پیشنهاد تور بعداز شیراز گرفتن تور چابهار ارزان و یک سفر رویایی دیگر به جنوب کشور ایران است.

اجاره روزانه خانه در تهران

در این مقاله قصد داریم درباره فاصله تهران تا شیراز و فاصله هوایی آن صحبت کنیم. اگر در شهر خود‌تان تور‌های زیاد و متنوعی برای سفر به شهر نارنج‌ها وجود ندارد و شما انتظاراتی فراتر دارید، به‌آسانی می‌توانید از یک تور شیراز از تهران استفاده کنید. معمولا تور‌های متنوعی در بازه‌های زمانی مختلفی برای سفر به شیراز از تهران وجود دارد. قبل از صحبت درباره فاصله تهران تا شیراز و مدت زمان پرواز برای این‌فاصله کمی درباره موقعیت جغرافیایی شیراز سخن خواهیم گفت.

موقعیت جغرافیایی شیراز

در حدوده جنوب‌غربی کشور عزیزمان، استان فارس واقع شده که شهر شیراز، مرکز این‌ استان است. از‌جمله شهر‌های همسایه شیراز می‌توان به جهرم و فسا از سمت جنوب، اردکان و مرودشت از شمال، کازرون و ممسنی از غرب و ارسنجان و نیریز از شرق اشاره کرد. شیراز مسافتی حدود 890 کیلو‌متر‌مربع را به خود اختصاص داده است. از‌نظر جمعیت ساکن هم، شیراز ششمین شهر پر‌جمعیت ایران به‌حساب می‌آید.

سفر هوایی از تهران به شیراز

فاصله تهران تا شیراز

اگر در شمال یا نواحی نیمه شمالی کشور زندگی می‌کنید، شاید در نگاه اول فاصله شما تا شیراز برای‌تان زیاد باشد و همین موضوع باعث شود که شیراز را در لیست مقصد سفر‌های خود نداشته باشید. باید بدانید که با وسایل نقلیه امروزی، به‌آسانی می‌توانید به این‌شهر زیبا سفر کنید و از سوی دیگر دل‌کندن از ندیدن جاذبه‌های فراوان شهر گل و شعر، کاری نشدنی است. اگر هم از یک تور شیراز برای سفر خود استفاده کنید، امکانات تور احتمالا مسیر را برای شما ساده‌تر می‌کند. اگر در تهران هستید یا نزدیکی تهران زندگی می‌کنید و به‌دلایل خاص تور‌های تهران را ترجیح می‌دهید، بهتر است از تور شیراز از تهران برای سفر خود استفاده کنید.

بسیاری از افراد سفر هوایی را ترجیح می‌دهند و برای سفر شیراز به‌دلیل مسافت و بسیاری از فاکتور‌های دیگر این موضوع می‌تواند جالب باشد. تور هوایی شیراز هم طرفداران زیادی میان مسافران این‌شهر دارد. فاصله تهران تا شیراز 935 کیلو‌متر است. این مسافت می‌تواند زمان تقریبا 10 ‌ساعته برای مسافرت زمینی را رقم بزند. مدت زمان پرواز از تهران به شیراز حدودا یک ساعت و 20 دقیقه است. البته مسافرت هوایی یکی از راه‌های سفر به شیراز محسوب می‌شود و شما می‌توانید به‌غیر از هواپیما، قطار یا اتوبوس را هم برای سفر خود انتخاب کنید.

سفر هوایی از تهران به شیراز

همان‌طورکه گفته شده شما می‌توانید مسافت تهران تا شیراز را که 935 کیلو‌متر است، در زمان یک ساعت و 20 دقیقه به‌صورت هوایی سفر کنید. 935 کیلو‌متر، مسافت زمینی تهران تا شیراز است؛ در‌حالی‌که فاصله هوایی تهران تا شیراز، 682 کیلو‌متر محاسبه می‌شود. اگر به‌صورت هوایی به شیراز سفر می‌کنید، باید فاصله فرود‌گاه تا مرکز شهر را نیز به مسافت سفر خود اضافه کنید. فرودگاه شیراز یکی از فرودگاه‌های مجهز در ایران به‌شمار می‌رود و تا مرکز شهر شیراز حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

این مطلب را هم بخوانید: معروف ترین سوغاتی فروشی های یزد

زمان پرواز‌های تهران به شیراز

به‌دلیل شمار زیاد مسافران و گردشگران فراوانی که از همه نقاط ایران و حتی خارج از کشور به شیراز سفر می‌کنند، پرواز‌های زیادی از تهران به مقصد شیراز انجام می‌شود. اگر علاقه به سفر با یک تور معتبر داشته باشید هم پیدا کردن یک تور هوایی شیراز کار سختی نخواهد بود. تقریبا می‌شود گفت که همه خطوط هوایی از‌جمله کیش‌ایر، معراج، ساها، آسمان، زاگرس، قشم‌ایر، ماهان و ایران‌ایر خدمات این ‌سفر را به مسافران ارائه می‌دهند. با وجود تعداد بالای سفر‌های هوایی و تور شیراز از تهران می‌توانید از قیمت‌های خوبی هم برای سفر خود استفاده کنید. برای دیدن لیست سفر‌های چارتری هم می‌توانید سری به سایت‌های معتبر خرید بلیط و رزرو تور شیراز بزنید.

سفر هوایی از تهران به شیراز

سخن آخر

شیراز، از شهر‌های قدیمی کشور‌مان به‌شمار می‌رود که یکی از پایتخت‌های فرهنگی ایران است. اگر قصد سفر به این‌ شهر زیبا را دارید، با توجه به فاصله حدود 900 ‌کیلو‌متری زمینی آن، سفر هوایی می‌تواند گزینه خوبی باشد. اگر هم دوست دارید از مسافرت خود نهایت لذت را ببرید و خود را در‌گیر برنامه‌ریزی‌ها نکنید، به شما توصیه می‌کنم از یک تور شیراز کمک بگیرید چون مکان های دیدنی شیراز بسیار است. انتخاب یک تور خوب می‌تواند خیال شما را از برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات راحت کند تا شما بتوانید سفری دل‌نشین را در شهر گل و هنر، کنار خانواده خود تجربه کنید.