تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

فستیوال خرید 2020 استانبول

فستیوال خرید 2020 استانبول :: می دانیم که استانبول برای ما ایرانی ها شهری بسیار محبوب است که خیلی از ما ایرانی ها برای اهداف متنوعی به این شهر سفر می کنیم.برخی برای خرید ، برخی برای تفریح و برخی دیگر برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول به این شهر سفر می کنند.یکی از دلایلی که افراد زیادی به این شهر سفر می کنند شرکت در فستیوال خرید استانبول است.

در استانبول فستیوال های خرید بسیاری در هر فصل برگزار می شود که افراد و گردشگران می توانند اجناسی از بهترین برندهای ترکیه و جهان را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنند.در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره فستیوال خرید 2020 استانبول به شما منتقل کنیم.همراهِ ما باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

فستیوال خرید 2020 استانبول

ماجرای فستیوال خرید 2020 استانبول از چه قرار است؟

همانطور که گفتیم یکی از جذابیت های سفر به استانبول ، شرکت در جشنواره های خرید و گشت و گذار در مراکز خرید بزرگ و مشهور این شهر است.اگر به این شهر سفر کرده باشید می دانید که خیلی از بوتیک ها و فروشگاه های این شهر در فصل های مختلف سال حراجی هایی را برگزار می کنند اما سوالی که می دانیم شما به دنبال جواب آن هستید این است که حراجی ها و فستیوال های بزرگ خرید در استانبول چه زمانی برگزار می شود.

در پاسخ باید به شما بگوییم که معمولا برندهای معتبر و بزرگ ترک در پایان هر فصل محصولات خود را به حراج می گذارند و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.اما برخی از حراجی های این شهر به دو فصل محدود می شود؛آخر فصل بهار و آخر فصل زمستان.

این را هم بدانید که این حراجی ها معمولا در مورد پوشاک و کفش است که به صورت هماهنگ در مراکز خرید این شهر برگزار می شود.البته در برخی از مراکز خرید اجناس دیگری هم مانند لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر لوازم مورد نیاز به حراج گذاشته می شود.این فستیوال معمولا اواسط خرداد ماه تا اوایل تیر ماه برگزار می شود اما این را در نظر داشته باشید که تاریخ دقیقی برای آن اعلام نمی شود.

در این مدت تمامی فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش تلاش می کنند تا بهترین محصولات خود را با قیمت های مناسب در اختیار مردم قرار دهند.این فروشگاه ها سعی می کنند تا علاوه بر فروش محصولات خوب امکانات رفاهی خوبی را هم برای گردشگران و خریداران فراهم کنند به همین دلیل شهرداری استانبول و وزارت فرهنگ و گردشگری کشور ترکیه نیز از این فسیوال حمایت می کنند.

حراجی های استانبول

نکته جالبی که دانستن آن خالی از لطف نیست این است که در حین برگزاری این فستیوال خیابان ها و فضای جلوی مراکز خرید محل برگزاری نمایش ها و موسیقی های خیابانی است که حال و هوای زیبایی را به شهر می بخشد.رستوران ها و کافه ها نیز تا نیمه شب از میهمانان خود پذیرایی می کنند.پیشنهاد می کنیم مطلب رستوران های ارزان استانبول نیز مطالعه کنید تا در سفر خود به این شهر بتوانید بهترین غذاهای ترکی را در آن ها سفارش دهید.البته رستوان نصرت استانبول را هم فراموش نکنید.

حراجی های فصلی استانبول

فستیوال های فصلی استانبول در آخر هر فصل برگزار می شود و پوشاک مناسب هر فصل در آخر همان فصل به حراج گذاشته می شود.بنابراین اگر به فستیوال خرید 2020 استانبول نرسیدید می توانید آخر فصل بهار یا تابستان و یا فصول دیگر به این شهر سفر کنید و در فستیوال خرید استانبول شرکت کنید.

در این حراجی ها معمولا اجناس با تخفیف 30 تا 50 درصد به فروش می رسند که بسیار جذاب است.اگر از شلوغی فراری هستید می توانید در فصل های پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید.در این صورت هم می توانید از خرید کردن لذت ببرید و هم از شلوغی فرار کرده اید چراکه در فصل پاییز و زمستان به دلیل اینکه هوا کمی سرد است سفر به استانبول کمی کاهش پیدا می کند.لازم به ذکر است نرخ هتل و بلیط هواپیما نیز در این فصل ها کمتر از بهار و تابستان است.

مراکز خرید استانبول

در آخر پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید خریدی لذت بخش و تکرار نشدنی را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم در اواخر خرداد به استانبول سفر کنید چراکه بزرگترین فستیوال خرید 2020 استانبول در این زمان برگزار می شود و اکثر برندها در این فستیوال حضور دارند.