تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اسکله ساحلی بابلسر

در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم قصد معرفی اسکله ساحلی بابلسر را که یکی از جاهای دیدنی بابلسر می باشد را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید.

سفر با اتوبوس یکی از اقتصادی‌ترین راه‌های حرکت بین شهری به شمار می‌آید. این طور است زیرا قیمت بلیط اتوبوس نسبت به بلیط قطار و هواپیما مناسب‌تر است؛ همچنین در مقایسه با ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها که معمولا در حومه‌ی شهر قرار دارند، ترمینال‌ها معمولا در نزدیکی مراکز شهری واقع شده‌اند. شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای و تنها با چند کلیک از وبسایت اسنپ‌تریپ بلیط اتوبوس تهیه کنید. تمام مراحل خرید بلیط از اسنپ‌تریپ به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و امکان خرید بلیط از تمام شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر به تمام مقصدها و در زمان‌های متفاوت وجود دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

اسکله ساحلی بابلسر

در شمال ایران بین دریای مازندران و رشته کوه البرز شهری بنام بابلسر در استان مازندران واقع شده است. بابلسر مرکز شهرستان بابلسر است و شهری است ساحلی با آب وهوای عالی که باعث شده گردشگران و مسافران زیادی به این شهر بروند.

اسکله ساحلی بابلسر یکی از دیدنی های بابلسر است که در استان مازندران قرار گرفته است. این اسکله جنبه تجاری ندارد و مکانی گردشگری می باشد، چون این اسکله بسیار زیبا و منحصر به فرد است. موج هایی که به سمت اسکله می آیند به سنگ ها برخورد می کنند و بر می گردند. این موج شکن ها مانع نفوذ آب به پارک مجاور آن می شوند.

اسکله ساحلی بابلسر

این اسکله قایق های زیادی دارد و وجود درختان صنوبر بلند در طرف پیاده رو و رودخانه بابل رود و چراغ هایی که انعکاس نورشان در آب زیبایی خاصی به این اسکله داده است که یکی از زیبایی های شهر بابلسر می باشد. از ابتدای پل تا انتهای آن فضای زیبا و تمیزی وجود دارد که برای استراحت و اتراق مسافران در این شهر زیبا در جوار درختان کهنسال در کنار رودخانه مکان مناسبی برای مسافران می باشد.

در اسکله می توانید قدم بزنید و از وجود قایق ها و کشتی های بزرگ صیادان ماهی لذت ببرید در اسکله اتاق های کوچک برای نوشیدن چای و نسکافه و غیره وجود دارد و از وجود کشتی ها که سالیان سال بر روی آب ها حرکت می کنند لذت ببرید.

اسکله ساحلی بابلسر

اگر بخواهید کمی دیگر گشت بزنید و پیاده روی کنید به قسمت جنوبی اسکله بروید و کشتی پانیک را ببینید. این کشتی مدرن با ناخدای همیشه بیدار آماده حرکت می باشد.

مقالات بیشتری بخوانید