تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین کافی شاپ های مشهد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری هم اقلیم شما را با بهترین کافی شاپ های مشهد آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با محبوب ترین کافه های این شهر در ادامه با ما همراه باشید.

خوشبختانه شهر مشهد از نظر امکانات تفریحی و گردشگری دست کمی از پایتخت نداشته و با بهره گیری از امکانات رفاهی و مکان های گردشگری و تفریحی فراوانی که در خود جای داده پتانسیل بالایی برای گردش و تفریح محسوب می شود. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند که می توانند علاوه بر زیارت و اعمال مذهبی، تفریحات بسیار زیادی داشته باشند. مشهد شهری است پر از کافه و رستوران که طرفداران زیادی دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

در ادامه بهترین کافی شاپ های مشهد را به شما معرفی می کنیم. بهترین هایی که مشهد، این شهر زیارتی، تاریخی و تفریحی را به یکی از بهترین شهرها برای شکم گردی و کافه گردی تبدیل کرده اند.

کافه کیوسک

کافه کیوسک در یکی از بهترین منطقه های مشهد قرار گرفته است. دکوراسیون زیبای این کافه شما را جذب می کند و وادارتان می کند که حتما چند عکسی را به یادگار بگیرید. برخورد کارکنان کافی شاپ گرم و صمیمی است. این کافه برای ملاقات های کاری، پذیرایی از مهمان ویژه مناسب می باشد. امکانات کافه کیوسک رزرو تلفنی، اینترنت، جای پارک خودرو است. انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذا و صبحانه در کافه موجود می باشد.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی 12

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه و رستوران سیلوانا

یکی از بهترین و معروف ترین کافی شاپ های مشهد ، کافه و رستوران سیلوانا در بلوار ملک آباد است ، این کافه رستوران یکی از کافه های بسیار لوکس مشهد است که می توانید از فضای باز و بسته آن استفاده کنید ، اهالی مشهد بسیاری از جشن ها و مراسم خود را در این کافه ترتیب می دهند .

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد 13 و 15

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه ویو کوهسر

کافی شاپ ویولند همانطور که نامش پیداست دارای چشم انداز زیبای مجتمع کوهسر است. این کافی شاپ ۲۲۰ نفری می تواند شما را به مشتری دائم خود در این منطقه تبدیل کند. جایی که همیشه آن را به دوستانتان معرفی خواهید کرد. کافی شاپ ویو دارای دکوراسیون زیبا و هارمونی چشم نواز چیزی برای تعریف کم نمیگذارد. منوی این کافی شاپ کامل و متشکل از انواع دسر و کیک ،‌ چای و دمنوش و مهم تر از همه نوشیدنی های طبیعی است.

آدرس: بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲ مجموعه کوهسر ورودی b

unnamed 9

کافه مرسی

کافی شاپ مرسی مشهد یکی از مکان های پر طرفدار در منطقه باهنر می باشد.این کافی شاپ در مجاور پارک باهنر قرار گرفته است از این رو با نشستن در این کافی شاپ یک منظره زیبا و طبیعی در مقابل چشمان شما ظاهر می شود.کافی شاپ مرسی چیدمانی بسیار جالب و جذاب دارد ظرف های این مجموعه شکل زیبایی دارد و صرف کیک در این ظروف بسیار دلچسب است. کافی شاپ مرسی دارای منویی جذاب  از انواع قهوه ها، بستنی ها، نوتلا و . … نیز  می باشد.این مکان از نظر مراجعه کنندگان خود بسیار مفرح و دنج است.

آدرس: مشهد، بلوار باهنر

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه خیابان سی ام

یکی دیگر از بهترین کافه های مشهد ، کافه رستوران خیابان سی‌ام است. این کافه رستوران فضایی دل‌نشین و روشن برای مهمانان کافه فراهم می‌کند. این کافه از 8 صبح تا 1 شب آماده خدمت‌رسانی برای شماست. فضای بزرگ، دل‌باز و روشن کافه متفاوت‌ از باقی کافه‌های مرسوم است و کارکنان این کافه در نهایت ادب شما را از خدماتی عالی بهره‌مند می‌کنند. پیشنهاد ما صرف سالاد سزار و سیب‌زمینی با سس قارچ این کافه است. اگر وعده غذایی مورد علاقه‌تان صبحانه است حتما به این کافه رستوران سر بزنید.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان حافظ

کافه پیانو

کافه پیانو از سال 89 آغاز به کار کرده است و سابقه درخشانی میان کافه‌‌های مشهد در ارائه خدمات مناسب به مشتریان دارد. این کافه هر روز از 9.30 صبح تا 11.30 آماده پذیرایی از مهمانان است و یکی از مناسب‌ترین کافه‌ها برای برگزاری جشن تولد است. به این کافه دوست‌داشتنی سر زده و از نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه در ظروفی شیک حظ ببرید. لازم است بگوییم که سرویس‌دهی در فضای آزاد و اینترنت رایگان از قابلیت‌های دیگر این کافه است.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، حدفاصل هفت تیر و هنرستان، روبروی پیروزی 49

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه 1860 

بسیاری از کافه گردها به دنبال کشف فضاهای جدید تر هستند. اگر شما هم دوست دارید کافه های جذاب تر و متفاوت تری را امتحان کنید باید کمی از شهر دور شوید و با ورود به کافه 1860 کمی در زمان سفر کنید.همانطور که از نام این کافه مشخص است؛ شما با ورود به این کافه با فضایی شبیه به فیلم های وسترن قدیمی روبه رو خواهید شد. دیدن کلاه های کابویی روی دیوارها عکس ها و پوسترهای فیلم های وسترن به شما این حس را می دهد که در قهوه خانه های لاس وگاس قرار گرفته اید.

آدرس: هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر

55a4bf2b833cefc0e5fa27b6f4c4afa8

کافه لئون

اگر می‌خواهید یک منظره خوب از شهر مشهد داشته باشید این کافه را شدیدا  توصیه می‌کنیم.این کافه دارای فضای باز و بسته می باشد. کافه لئون یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است. فضای باز آن دلباز و بزرگ می باشد. کارکنان این کافه کاملا مشتری مدار و مهربان هستند. بهتر است اگر بعد ازظهر یا شب به کافه می روید از قبل رزرو کنید.

آدرس: مشهد، مجتمع توریستی آبادگران، کاوه ۳۸ تلفن:۰۹۱۲۳۸۴۸۰۰۲

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه رترو

اگر در مشهد بخواهید کافه‌ای بروید که محیط دوستانه و موزیک‌های خوب در آن پخش می‌شود، کافه رترو میتواند انتخابتان باشد. کافه رترو خیلی کافه خاصی نیست و نباید از آن انتظار زیادی داشت. این کافه که یکی از پاتوق‌های مشهدی‌ها به حساب می‌آید به خصوص آخر شب‌ها به جای دنجی تبدیل میشود.

آدرس: بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱

retro

نانو کافه بیکری

نانو کافه بیکری یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است .اگر می خواهید در این کافه میز رزرو نمایید می توانید با شماره تلفن 05138466869 تماس بگیرید ، این کافه را مشهدی های عزیز بسیار پیشنهاد می کنند ، شما می توانید به سلیقه خودتان در فضای باز یا بسته این کافه بنشینید و از نوشیدن یک چای دبش یا قهوه ای تلخ در فضای دنج کافه لذت ببرید .

آدرس: مشهد، احمدآباد، بین ابوذر غفاری 10 و 12

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه مون

کافه مون مشهد در بلوار ملک آباد ، ابتدای خیابان گویا قرار دارد و یکی دیگر از کافه های خوب مشهد به شمار می رود ، ممکن است در این کافه نتوانید به مدت زیادی بنشینید ولی همان زمان کم هم لذت زیادی از یک کافه به شما می دهد و محصولات این کافه بسیار متنوع و خوشمزه هستند و حتی می توانید سفارش دهید و با خود به خانه ببرید .

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان گویا

کافی شاپ های مشهد 1

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید: