تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

 جزیره بورابورا

 جزیره بورابورا ،یکی از زیباترین جزایر دنیاست که در اقیانوس آرام قرار گرفته است و بهشت استوایی به حساب می آید.آب شفاف آن با ترکیب سواحل با ماسه سفید و منظره سرسبز اطراف تلفیق شگفت انگیز است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این جزیره در اب های  اقیانوس آرام بیشتر آشنا شوید.

 جزیره بورابورا

اجاره روزانه خانه در تهران

 جزیره بورابورا

معرفی جزیره بورابورا

جزیره بورا بورا (bora bora) تحت تملک کشور فرانسه است اما در خاک فرانسه نیست زیرا این جزیره کوچک در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد.بلینزی که در گذشته در استمعار فرانسه قرار داشته است دارای جزایر زیادی می باشد که یکی از زیباترین آنها همین جزیزه بورا بورا است.

جزیره بورابورا

دسترسی به  جزیره بورابورا

با توجه یه اینکه این جزیره داری باند فرودگاه نسبتا مجهزی می باشد باعث شده است که دسترسی به این جزیره زیبا به راحتی فراهم باشد و می توانیدبرای اقامت از هتل های که بر روی دریا ساخته شده اند استفاده کنید.

جزیره بورابورا

توضیح درباره اقامتگاه

سقف این اتاق ها از برگ نخل ساخته شد کف آن سکویی برای سوار شدن به قایق دارد، در آب های جزیره حیوانات دریایی مختلفی وجود دارد.شما می توانید بدون کپسول به غواصی بپردازید و موجودات دریایی را ببیند.

جزیره بورابورا

سواحل جزیره بورابورا

این ساحل در جهان کم نظیر است و در لیست 100 ساحل برتر جهان قرار گرفته است ساحل ماتیرا نیز جزو 10 ساحل اول دنیا است آب به حدی شفاف است که حتی از روی سطح میتوانید درون اب را تماشا کنید.

جزیره بورابورا

تاریخچه ایجاد جزیره بورابورا

در این منطقه  لحظات تاریخی متعددی وجود داردو کمک می کند سنت و فرهنگ مردم منطقه بهتر بشناسید.

در حدود 4 میلیون سال پیش این جزیره بر اثر فوران آتشفشان تشکیل شده است و برای مدتی قابل سکونت نبوده است. تا اینکه مردم از جزیره تانگن به این محل آمدند. دو آتشفشان در وسط جزیره قرار گرفته که در حال حاضر غیر فعال بوده و چشم اندازه زیبایی را از جزیره به تصویر کشیده اند.

 جزیره بورابورا

آداب و باروهای عجیب بورا بورا

مردم بورا بورا این جزیره را بسیار رمانتیک و مکانی سرتاسر عشق برای زوج های تازه عروس و داماد می دانند تا در این جزیره به جشن و پایکوبی بپردازند. خانه های  ییلاقی و سواحل خصوصی این جزیره را به جزیره عشق تبدیل کرده است.

جزیره بورابورا

در این جزیره هر چیزی ممکن است برای مردم این جزیره دارای معنی خاصی باشد به طور مثال در این جزیره گل پشت گوش یک خانم، معنی خاصی دارد به این صورت که اگر گل  پشت گوش چپ باشد یعنی خانم کسی در زندگی خود دارد و مجرد نیست و اگر گل پشت گوش راست او باشند یعنی خانم آماده ساختن یک زندگی و رابطه تازه است.

حتی خالکوبی نیز یک امر مقدس است و در گذشته برای موقعیت اجتماعی از آن استفاده می شده است.

 جزیره بورابورا