خانه تاریخی قصر منشی

خانه تاریخی قصر منشی اصفهان ، یکی از اقامتگاههای سنتی شهر تاریخی اصفهان است که در سفر به این شهر می توانید در این خانه تاریخی اقامت داشته باشید. این هتل زیبا که معماری آن باعث شده است تا به یکی از جذاب‌ترین هتل‌های اصفهان تبدیل شود. در ادامه همراه مجله هم اقلیم باشید تا با خانه و اقامتگاه قصر منشید بیشتر آشنا شوید.

خانه سنتی قصر منشی در اواخر دوران صفویه و اوایل دوران قاجار ساخته شده است. به همین دلیل، خانه تاریخی قصر منشی را منسوب به فتحعلی شاه قاجار می‌دانند. بیش از یک قرن از ساخت کاخ قصر منشی می‌گذرد و همچنان شکوه خود را به لطف بازسازی و مرمتی که در سال‌های اخیر صورت گرفته، حفظ کرده است. علت نامگذاری این بنا به دلیل قرارگیری آن در محله قصرمنشی (دروازه حسن آباد) می‌باشد.  به همین خاطر بعد از شکل گیری به این نام معروف شده است.خانه تاریخی قصر منشی

آنچه در مرحله اول هر مهمانی را به  هتل قصر منشی جذب می‌کند، معماری، آینه‌کاری، فضای بیرونی آن و دکوراسیون داخلی هتل و اتاق‌هاست. به حدی تمام زیبایی‌ها در این هتل گرد هم آمده‌اند که فقط می‌توان نظاره گر بود و از این همه شکوه لذت برد.

معماری سنتی، محوطه‌ای با حوض آب کوچک و پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی، تجربه اقامت در فضایی سنتی را برای مهمانان هتل سنتی قصر منشی اصفهان فراهم می‌کند.

در سایت اسنپ‌تریپ، می‌توانید انواع مختلف اقامتگاه را ببینید و برای خود گزینه دلخواه را رزرو کنید. در این سایت، هتل‌های ۵ ستاره مانند هتل عباسی و اقامتگاه‌های سنتی مانند اقامتگاه سنتی قصر منشی با بهترین قیمت و تخفیف، قابل رزرو هستند. با رزرو هتل اصفهان، می‌توانید اقامتی رویایی را تجربه کنید.

 

خانه تاریخی قصر منشی

از دیگر ویژگی‌های هتل تاریخی قصر منشی می‌توان به پرسنل مجرب آن اشاره کرد. پرسنل هتل سنتی قصر منشی به چندین زبان زنده دنیا تسلط داشته و به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازند. هتل سنتی قصرمنشی دارای روم سرویس بوده و این امکان را فراهم می‌آورد که شما در اتاق خود نشسته و غرق در هنر گچ‌بری‌ها و آینه‌کاری‌ها، غذای خود را میل کنید.

هتل قصر منشی از طریق کوچه قصر منشی به طور مستقیم به بازار تاریخی حسن آباد اصفهان متصل می شود. در سمت دیگر این هتل سنتی زورخانه ای تاریخی قرار دارد که بازدید از آن به زیبایی سفر شما خواهد افزود. با 15 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل به میدان نقش جهان اصفهان برسید و با 20 دقیقه پیاده روی می توانید بر روی پل خواجو رودخانه زاینده رود را تماشا کنید.خانه تاریخی قصر منشی

امکانات اقامتگاه 

از امکانات هتل قصر منشی می توان به نمازخانه، صرافی، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، رستوران ایرانی و کافی‌شاپ در فضای باز اشاره کرد. همچنین خدمات بیدار باش و لاندری نیز ارائه می شد.رستوران هتل علاوه بر سرو انواع غذاهای ایرانی، انواع سوپ و آش و غذاهای سنتی اصفهان از جمله سوپ اماج اصفهان، شوربا، کله جوش، خورش ماست و قرمزه را سرو می کند.خانه تاریخی قصر منشی

نحوه دسترسی به اقامتگاه قصر منشی

آدرس:اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، پلاک ۹

مقالات بیشتری بخوانید