تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران مرشد تهران

رستوران‌ها علاوه بر اینکه محلی برای میل کردن غذا هستند، جای مناسبی نیز برای گذراندن وقت با خانواده یا دوستان می‌باشند. کیفیت غذاها و خدماتی که ارائه می‌شود و همچنین فضای رستوران نقش مهمی در به‌ یادماندنی شدن اوقات برای ما و دوستانمان دارند. پیدا کردن رستورانی که چنین ویژگی‌هایی دارد در میان انبوه رستوران‌های موجود در هر کوچه و خیابان کار دشواری به نظر می‌رسد.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید تا با رستوران مرشد تهران بیشتر آشنا شوید.

رستوران مرشد تهران

معرفی رستوران مرشد تهران

رستوران مرشد تهران که در سال 1391 و در محله تجریش تاسیس شد، در ابتدا در حیاط یک خانه قدیمی و به صورت آشپزخانه‌ای بیرون‌بر فعالیت می‌کرد. این رستوران معمولا در ماه محرم و همچنین ماه رمضان برای هیئت‌ها و دیگر مراسم‌ها غذا تهیه می‌کرد. لازم به ذکر است که نامی که برای این رستوران انتخاب شده‌است، یعنی مرشد، به احترام نام امیرالمومنین علی علیه‌السلام انتخاب شده است.

اجاره روزانه خانه در تهران

اما رفته رفته غذاهای خوشمزه این رستوران مورد استقبال مردم قرار گرفت و صاحبان آن حیاط خانه را به یک رستوران با دکوری سنتی تبدیل کردند. کیفیت غذاهای رستوران مرشد، مردم را شیفته خود کرد، به طوریکه دو اتاق دیگر خانه نیز به رستوران اضافه شدند. در طول زمان کیفیت عالی غذاهای این رستوران و همچنین حمایت مردم از رستوران باعث شد تا امروز رستوران مرشد دارای چندین شعبه در سراسر تهران باشد و به پذیرایی مردم بپردازد.

شعبه‌های رستوران مرشد تهران

رستوران سنتی مرشد با منویی متنوع و خوشمزه که می‌تواند به خوبی پاسخگوی انواع سلیقه‌ها باشد، پذیرای مشتریان از سراسر کشور است. این رستوران دارای شعب مختلفی در سطح شهر تهران است که دسترسی را برای مشتریان آسان می‌کند. در ادامه با شعبه‌های این رستوران بیشتر آشنا خواهیم‌شد.

رستوران مرشد تهران

شعبه نیاوران رستوران مرشد

در شعبه نیاوران رستوران مرشد می‌توانید غذاها را در ظروف مسی و سینی سرو کنید تا حس و حال قدیم بیشتر برایتان تداعی گردد. وقتی وارد فضای این رستوران می‌شوید، رایحه برنج ایرانی و بوی غذاهای ایرانی سنتی به همراه کره محلی و نان داغ در فضا پخش شده‌است به طوری که حس خوبی را برای مشتریان فراهم خواهد‌کرد. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای ایرانی را با قیمتی مناسب میل کنید.

رستوران مرشد تهران

البته باید توجه داشته‌باشید که به دلیل استقبال مردم از رستوران ممکن است رستوران شلوغ باشد. به این منظور کارکنان رستوران شماره‌هایی را به مردم ارائه می‌دهند و افراد را طبق شماره به داخل رستوران هدایت می‌کنند. کارکنان این رستوران رفتاری محترمانه و صبور دارند و در خدمت مشتریان می‌باشند.

آدرس: نیاوران- بعد از جماران- نبش کوچه دلشاد- پلاک 2

تلفن: 22002200

شعبه تهرانپارس رستوران مرشد

شعبه‌ای که در تهرانپارس قرار دارد به تازگی تاسیس شده و دارای دکوراسیون و فضایی زیبا و سنتی می‌باشد. کارکنان رستوران با رفتاری محترمانه و با نزاکت به راهنمایی مشتریان می‌پردازند و در دسترس آن‌ها هستند. سر غذا در این شعبه از رستوران مرشد نیز در ظروف مسی صورت می‌گیرد و می‌توانید انواع کباب‌های خوشمزه را همراه با نان داغ و کره محلی میل کنید. این رستوران غذایی با کیفیت، با حجم و قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می‌کند به طوریکه توانسته‌است رضایت مشتریان را جلب کند.

آدرس: تهرانپارس- رسالت شرق- بین چهار‌راه تیرانداز و اتوبان باقری- روبروی پمپ بنزین رشید

تلفن: 02175272

شعبه تجریش رستوران مرشد

این شعبه اولین شعبه رستوران مرشد است، بنابراین قدیمی بوده و همان حیاط خانه‌ای است که رستوران از آن‌جا گسترش پیدا کرده‌است. دکور سنتی و فضای صمیمی و سرشار از آرامش این رستوران لذت میل کردن غذا را برای مشتریان دوچندان می‌کند و آن‌ها را به سال‌ها قبل باز می‌گرداند. با ورود به رستوران مرشد بوی خوش کباب و برنج ایرانی را می‌توانید حس کنید. این رستوران با کیفیت فوق‌العاده خود توانسته‌است مشتریان ثابتی برای خود پیدا کند.

آدرس: میدان قدس- ابتدای شریعتی- کوچه شهید بهمن محمودی( ذغالی‌ها)- بن بست ناطق- پلاک 3

تلفن: 22723999

شعبه سعادت‌آباد رستوران مرشد

شعبه سعادت‌آباد رستوران مرشد از شعبه‌های بزرگ و زیبای این رستوران است که با دکور متفاوت خود حس و حال خوبی را به مشتریان القا می‌کند. این رستوران دارای غذاهای سنتی مانند چلودست همایونی است که در سینی‌های بزرگ ارائه می‌شوند و لذت غذا خوردن را بیشتر می‌کنند. نوشیدنی‌های خاص و متفاوت مرشد را نیز نباید فراموش کرد.

آدرس: سعادت‌آباد- پایین‌تر از میدان کاج- کوچه کیان 13 شرقی- پلاک 2

تلفن: 02175272

شعبه مازندران رستوران مرشد

شعبه مازندران رستوران مرشد در جاده محمودآباد واقع شده‌است و با فضای سنتی خود میزبان مسافران شمال کشور است. این رستوران نیز دارای فضای سنتی با غذاهای سنتی و خوشمزه است و می‌تواند خستگی راه را از تن مسافران بیرون کند.

آدرس: جاده نور به سمت محمود‌آباد- جنب پارک جنگلی نور- ورودی مجتمع اقامتی نم

تلفن: 02175272

شعبه کاشانک رستوران مرشد

شعبه کاشانک رستوران مرشد به صورت تهیه‌غذا و بیرون‌بر فعالیت دارد و غذاهای باکیفیتی را برای مراسمات مهمانی‌های شما آماده می‌کند. مشتریان می‌توانند به صورت حضوری یا تماس یا سفارش آنلاین نسبت به سفارش غذا اقدام کنند.

آدرس: کاشانک- جنب مسجد والفجر

تلفن: 26127550

مقالات بیشتری بخوانید