تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران البرز

تعدد و تنوع رستوران­ ها در شهر تهران گاهی اوقات سبب می­ شود مسافران و حتی ساکنین محلی گیج و سردرگم شوند و در انتخاب بهترین رستوران برای صرف غذا به مشکل بربخورند. ما در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم یکی از رستوران های با سابقه و عالی تهران را به شما معرفی نماییم تا با آگاهی بیشتری بتوانید نسبت به انتخاب رستورانی مناسب اقدام فرمایید.

رستوران البرز

درباره رستوران البرز

رستوران البرز واقع در محله سهروردی تهران، یکی از شناخته ­شده­ ترین رستوران­ ها در پایتخت است که سابقه طولانی در عرضه خدمات به مشتریان داشته و همواره در تلاش است تا رضایت آن­ها را به دست آورد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1350 آغاز کرده و در تمامی این سال­ ها با استفاده از دستگاه ­های فوق مجهز و رعایت نکات بهداشتی، توانسته است کیفیت غذاهای خود را حفظ کرده و ارتقا ببخشد. این مجموعه جلب رضایت مشتری را مهم­ترین هدف خود می­ داند و بالاترین استانداردها را برای رسیدن به این هدف به کار می­ گیرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

منوی رستوران البرز

رستوران البرز منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دسرها، سوپ و نوشیدنی­ های خوش­ طعم و لذیذ را برای مشتریان گرامی سرو می ­کند. همچنین امکان سفارش اینترنتی غذا از رستوران البرز وجود دارد و شما می­ توانید تنها با چند کلیک غذای دلخواهتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. منوی غذای رستوران البرز به شرح زیر است:

  • غذاهای ایرانی

جوجه کباب مخصوص

باقالی پلو با ماهیچه

باقالی پلو با گوشت

زرشک پلو با مرغ

جوجه کباب یک نفره

 

  • غذاهای فرنگی

جوجه چینی

شنیسل مرغ

اسکالپ مرغ

فیله استیک

  • غذاهای دریایی

میگو کبابی

میگو سرخ­شده

ماهی قزل­آلا

  • پیش غذا

سوپ روز

ماست موسیر

ترشی انبه

  • نوشیدنی

نوشابه

آب معدنی کوچک یک نفره

باواریا

رستوران البرز

خدمات رستوران البرز

کمتر کسی در تهران پیدا می ­شود که تا به حال اسم چلوکبابی و رستوران البرز را نشنیده باشد. این رستوران از سال­ ها پیش شهرت و محوبیت خود را مدیون کیفیت فوق­ العاده غذاهای خود و استفاده از مواد درجه یک و مرغوب است. کارکنان رستوران البرز بسیار وظیفه ­شناس و خوش ­برخورد بوده و با احترام از مشتریان گرامی استقبال می­ کنند. رستوران البرز در محله دنج سهروردی قرار دارد و معمولا پیدا کردن جای پارک در حوالی این رستوران کار سختی نیست. از همین رو مشتریان می­ توانند بدون نگرانی از نبود جای پارک، به همراه خانواده و آشنایان به این مجموعه بی­نظیر بروند و یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه نوش جان کنند.

رستوران البرز

سبک دکوراسیون داخلی و تزئینات مجلل به کار رفته در چیدمان رستوران، محیطی زیبا و چشم­ نواز را ایجاد کرده است که لذت صرف غذا را دو چندان می ­کند. سالادها و پیش­ غذاهای این رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می­ شوند و مشتریان می توانند به میزان دلخواه از سالادهای متنوع و بهداشتی رستوران میل کنند.

آدرس رستوران البرز

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکوقدم، پلاک 8

تلفن: 02188536171

ساعات کار رستوران البرز: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 23:30 شب

صفحه اینستاگرام رستوران البرز: alborz_rest

رستوران البرز

سخن پایانی

رستوران البرز با کادری مجرب و مسئولیت ­پذیر آماده پذیرایی از میهمانان و هموطنان عزیز بوده و در تلاش است تا با پایش منظم کیفیت غذاها، سطح خدمات خود را افزایش دهد و رضایت مشتریان را جلب نماید. با صرف یک وعده غذا در این مجموعه، لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید و از محیط شیک و دل ­انگیز رستوران البرز لذت ببرید.

مقالات بیشتری بخوانید