تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

استفاده از ماسک در فرودگاه ها و هواپیماهای ایران اجباری شد

طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از تاریخ 15 تیر ماه استفاده از ماسک در فرودگاه های سراسر کشور و همچنین در داخل هواپیماها اجباری شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تاریخ  15 تیر استفاده از ماسک در تمامی مکان های عمومی و محل های تجمع اجباری شده است.در همین راستا سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد که تمامی مسافران باید در طول سفر از ماسک استفاده کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

استفاده از ماسک در هواپیماها

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه افزود:

سازمان هواپیمایی کشوری طی بخشنامه ای به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی،خدمات فرودگاهی،شرکت های هواپیمایی،فرودگاه های خلیج فارس، خارک، سیری، بهرگان، لاوان، کیش، قشم، ماکو، دزفول، چابهار و … استفاده از ماسک توسط تمامی مسافرین و خدمه در تمامی مراحل سفر را الزامی اعلام کرد.

جعفر زاده با بیان اینکه طبق این بخشنامه از ورود مسافرانی که ماسک ندارند جلوگیری خواهد شد افزود:

در راستای مصوبه اعلام شده،بخش نامه الزام به اجرایی شدن استفاده از ماسک در هواپیماها و فرودگاه ها به شرکت های هواپیمایی و همه بخش های ذی ربط ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه تمامی حاضران در سالن های فرودگاه باید از ماسک استفاده کنند تصریح داشت:

با توجه به اولویت و اهمیت داشتن سلامت مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی کشور،دفاتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از جمله دفتر نظارت بر فرودگاه ها و موسسات هوانوردی،دفتر نشارت بر عملیات هوانوردی و دفتر عملیات پرواز به صورت مستمر به بازرسی از فرودگاه ها بازدید کرد و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل ها،برخورد قانونی انجام می شود.

مجله گردشگری هم اقلیم هم به سهم خود از شما گردشگران و سفردوستان عزیز تقاضا دارد که در سفرهای خود از ماسک استفاده کرده و تا حد امکان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید تا بتوانید سفری بی خطر و خاطره انگیز را همانند دوران پیش از کرونا تجربه کنید.به امید فردایی بهتر برای تمامی مردم جهان

مقالات بیشتری بخوانید