تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید کیش می باشد که می تواند ساعت ها شما را در خود بچرخاند!از تفریحات و سرگرمی های جزیره کیش دیدن بازارها و مراکز خرید کیش است که علاوه بر تجاری بوددن به عنوان بخشی از جاذبه های گردشگری کیش نیز شناخته می‌شوند.همراه ما باشید تا با بازار مرجان کیش بیشتر آشنا شویم.

بازار مرجان کیش

اجاره روزانه خانه در تهران

این مجموعه با 25 هزار متر مربع زیربنا و در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع احداث شده است.این مرکز خرید یک طبقه ای در سال 1370 به بهره برداری رسید.دلیل نامگذاری این مجتمع به بازار مرجان این است که درست در پست سواحل مرجان کیش و در نزدیکی هتل های شباویز،سیمرغ و کوثر قرار دارد.

این مرکز خرید که یکی از شیک ترین و محبوب ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود از معماری بسیار جذابی برخوردار است و دارای یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب است که بیش از 800 گونه از آبزیان را در خود جای داده و به نمایش گذاشته است.تعداد 39 آبنما با ارتفاع 50 متر که با 420 پروژکتور رنگارنگ طراحی شده اند این بنا را در شب دیدنی تر و با شکوه تر کرده است.

واحدهای تجاری این مجموعه 260 عدد و واحد های اداری آن 134 عدد هستند که در زمینه پوشاک،کیف و کفش،بهداشتی و آرایشی،لوازم خانگی،مواد غذایی و خرازی مشغول هستند.همچنین 3 بانک ( صادرات – ملی و سپه ) در این مجموعه شعبه دارند.لازم به ذکر است که بازار مرجان کیش از مرکز شهر و مراکز اقامتی مشهور کمی دور است اما قیمت های مناسب و تنوع اجناس آن و همچنین نزدیکی آن به سواحل زیبای مرجان باعث شده است تا از محبوبیت زیادی در بین گردشگران کیش برخوردار باشد.

این بازار علاوه بر امکان خرید کالا با قیمت مناسب و با برند های مختلف؛امکانات دیگری نیز برای بازدیدکنندگان محیا کرده است و از آن ها می توان به کافی شاپ و رستوران و فروشگاه های متنوع خوراکی اشاره کرد.

آدرس : جزیره کیش،جاده جهان

ساعت کار: از 10 صبح الی 1 بعد از ظهر و از 4 بعد از ظهر الی 10 شب

امیدواریم از این مطلب در سابت هم اقلیم لذت برده باشید و توانسته باشیم راهنمای سفر خوبی برای شما عزیزان باشیم.در ادامه می توانید بازار مرجان کیش را روی نقشه مشاهده بفرمایید.


مقالات بیشتر بخوانید :