تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

به خراسان رضوی و مازندران سفر نکنید

مجله گردشگری هم اقلیم :: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت برخی از استان ها مانند خراسان رضوی و مازندران،معاون وزیر بهداشت درباره سفرهای غیر ضروری به این دو استان هشدار داد.

روستای جواهرده مازندران

اجاره روزانه خانه در تهران

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در مصاحبه ای در مورد سفر به استان مازندارن و خراسان رضوی هشدار داد و گفت: در شرایط فعلی که از یک هفته پیش تا به امروز روند شیوع ویروس کرونا در این دو استان افزایش داشته است درخواست ما از مسافرین سراسر کشور این است که به استان مازندران سفر نکنند.

ایرج حریرچی تصریح کرد:

مردم به طور جد از سفرهای غیر ضروری به خصوص سفر به استان های مازندران و خراسان رضوی اجتناب کنند.

توجه داشته باشید که روند شیوع ویروس کرونا در روزهای گذشته در سراسر کشور صعودی بوده و آمار ابتلا به این ویروس افزایش بسیاری داشته اشت.طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت در روز 19 تیر ماه تعداد 221 نفر از هموطنان در 24 ساعته گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که این تعداد از ابتدای شیوع این ویروس در کشور بی سابقه بوده است.

در مجموع شمار مبتلایان به کرونا ویروس در کشور به حدود 250 هزار تن رسید.ضمن اینکه متاسفانه تعداد جانباختگان نیز از مرز 12 هزار نفر گذر کرد.

ما هم در مجله گردشگری هم اقلیم از شما عزیزان و سفر دوستان درخواست داریم تا در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید تا بتوانیم در کنار هم این ویروس را شکست دهیم و به روزهای خوب و پر از سفر خود بازگردیم.بنابراین خواهشمندیم تا اطلاع بعدی از سفر به دو استان خراسان رضوی و مازندران خودداری کنید.

اگر دلتان برای سفر تنگ شده پیشنهاد می کنیم مطلب در روزهای قرنطینه چطور دنیا را بگردیم را مطالعه بفرمایید.