تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آمریکا کشور اسرار آمیزی است، با اینکه قدمت چندانی ندارد و تقریبا خالی از آثار تاریخی است. اما توانسته در جذب گردشگر بسیار خوب عمل کند. اما شاید سوال شما این باشد که جاذبه‌های گردشگری آمریکا چیست؟ برای گرفتن پاسخ باید تا انتهای این مطلب با هم اقلیم همراه شوید.

جاهای دیدنی آمریکا

ایالات‌متحده خانه برخی از دیدنی‌ترین مناظر جهان و برخی از مشخیص‌ترین نمادهای روی این سیاره است. بسیاری از برترین مقاصد و جاذبه‌های ایالات‌متحده در فهرستی هستند که بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. شما هم برای دیدن این فهرست هیجان زده هستید؟

اجاره روزانه خانه در تهران

تهیه فهرستی از مکان‌های دیدنی، مرحله اول سفر است. اما به خاطر داشته باشید، با توجه به وسعت ایالات‌متحده، اکثر مردم سفرهای خود را به یک منطقه خاص برنامه‌ریزی می‌کنند؛ از جمله ساحل شرقی، جنوب غربی، سواحل فلوریدا یا کالیفرنیا، یا مناطق دورافتاده مانند هاوایی و آلاسکا. ممکن است بخواهید مناظر شهر را ببینید یا به پارک‌ها و مناطق طبیعی بروید. در برخی موارد، در صورت برنامه‌ریزی یک یا دوروزه، می‌توانید این دو را به‌راحتی و هم‌ زمان انجام دهید.

با مناظر باورنکردنی که در سراسر کشور پراکنده شده‌اند، گزینه‌های زیادی در انتظار شما هستند. برای هرکسی که در موقعیت غبطه‌انگیز داشتن زمان و منابع نامحدود است، این‌ها بهترین جاذبه‌هایی هستند که باید در برنامه سفر خود قرار دهید.

توجه کنید برخی از مشاغل و مراکز دیدنی ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به‌ طور موقت تعطیل شوند. اگر توان آن را دارید که ویزای آمریکا را بگیرید، در ادامه فهرستی را خواهید خواند که حتما نام آنهارا در پلن سفرتان باید یادداشت کنید. چون بدون دیدن آنها، بازدید از آمریکا بی معناست.

گراند کانیون(Grand Canyon)

این جاذبه طبیعی باورنکردنی یکی از پربازدیدترین مکان‌های ایالات‌متحده است. گراند کانیون که توسط رودخانه کلرادو  به وجود آمده است ، چشم‌انداز را به اعماق آن می‌رود و دیوارهای صخره‌ای و برآمدگی‌های چشمگیر ایجاد می‌کند. بازدیدکنندگانی که در لبه دره ایستاده‌اند، می‌توانند از بالا کف دره را ببینند و به برآمدگی‌ها و صخره‌ها، تا آنجایی که چشم کار می‌کند نگاه کنند. نفس‌هارا حبس کنید!

گرند کانیون

جالب است بدانید دقیقا بخش طبیعی در استان لرستان وجود دارد که شباهت فوق العاده ای به گراند کانیون دارد و مردم آن را گراند کانیون ایران می‌نامند. برای توضیحات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

حاشیه جنوبی گراند کانیون حدود 4.5 ساعت با ماشین از لاس‌وگاس فاصله دارد و پربازدیدترین بخش پارک ملی گراند کانیون است. گراند کانیون جایی است که دارای یک مرکز بزرگ برای بازدید کنندگان است. همچنین این منطقه مجهز به سرویس اتوبوس منظم در امتداد حاشیه راه، در فصل پرآب خود است.

گراند کانیون یک مسیر پیاده‌روی دارد که در امتداد دره کشیده شده تا گردشگران با نقاط دیدنی این مکان آشنا شوند و سکوهای متعدد برای کمپ در آنجا  پیدا خواهید کرد. گراند کانیون چندین پیاده‌روی شگفت‌انگیز دارد که ازجمله به مسیر فرشته روشن، می‌توان اشاره کرد.

گرند کانیون

اسکای واک، یک پل شیشه‌ای است که در لبه گراند کانیون قرار دارد و از آنجا می‌توان مناظر گراند کانیون را به‌خوبی مشاهده کرد که یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب این منطقه گردشگری به‌حساب می‌آید. ایگل پوینت که در حاشیه غربی گراند کانیون واقع شده است، از دیگر بخش‌های این منطقه به‌حساب می‌آید.

این منطقه با ماشین حدود چهار ساعت از حاشیه جنوبی فاصله دارد، اما معمولاً کمتر از 2.5 ساعت از لاس‌وگاس فاصله دارد. اگر قصد سفر یک‌روزه از لاس‌وگاس را دارید، این منطقه گزینه خوبی است. حاشیه شمالی، که دارای مناطق دیدبانی نیز است، چشم‌اندازی متفاوت ارائه می‌دهد. این بخش از پارک کمتر مورد بازدید قرار می‌گیرد و به دلیل برف و شرایط زمستانی از نوامبر تا می دسترسی محدودی دارد.

آبشار نیاگارا (Niagara Falls)

آبشار نیاگارا که در امتداد مرز کانادا و آمریکا قرار دارد، یکی از مشهورترین آبشارهای جهان است. آب دریاچه ایری بر فراز این آبشارهای عظیم به دریاچه انتاریو می‌ریزد، که به دلیل حجم زیاد آبی که دائماً بر روی قطر عمودی می‌چرخد، شناخته می‌شود. آبشار نیاگارا درواقع مجموعه‌ای از سه آبشار است: بزرگ‌ترین بخش به نام آبشار نعل اسب  که با ارتفاع 187 فوت تشکیل شده است.

بخش دوم در سمت آمریکایی رودخانه واقع شده است که معروف به آبشار آمریکایی است و ارتفاع آن به 89 فوت می‌رسد و در نهایت بخش بسیار نازک‌تری که در کنار آبشار آمریکایی قرار دارد، معروف به آبشار حجاب عروس است که ارتفاع آن در حدود 78 فوت است. مناظر هر دو طرف رودخانه خوب است، اما سمت کانادایی چشم‌انداز بسیار متفاوتی را ارائه می‌دهد و اگر برایتان مهم نیست که از مرز کانادا عبور کنید، ارزش دیدن دارد.

آمریکا

زمانی که به مرز آمریکا و کانادا برای دیدن آبشار نیاگارا بروید، می‌توانید وارد بخش کانادایی شده و از آنجا نیز آبشار را تماشا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب. جاهای دیدنی کانادا را بخوانید.

آمریکا

تابستان محبوب‌ترین زمان برای بازدید از آبشار نیاگارا است، زمانی که هوا گرم است، باغ‌ها شکوفه می‌دهند و پرسه زدن در اطراف دلپذیر است. زمستان فرصتی بی‌نظیر برای دیدن سواحل پوشیده از برف و نرده‌های پوشیده از یخ، تابلوهای خیابان و درختان پوشیده شده از برف را فراهم می‌کند.

این منطقه در زمستان واقعاً یک سرزمین عجایب زمستانی است. در روزهای صاف، توده غباری از آبشار نیاگارا برمی‌خیزد که می‌توان از پس آن، در آن دوردست‌ها برج CN در مرکز شهر تورنتوی کانادا را مشاهده کرد.

مجسمه آزادی ((Statue of Liberty

مجسمه آزادی که نماد جهانی آزادی است، آشناترین نماد آمریکا و بزرگ‌ترین مجسمه در جهان است. بازدیدکنندگان می‌توانند در بندر نیویورک، مجسمه را از نقاط مختلف شهر، به‌ویژه پارک باتری، تحسین کنند، یا با کشتی مستقیم به  سمت مجسمه بروند. برای افرادی که قصد رفتن به مجسمه را دارند، گزینه‌ها شامل بلیط زمینی، بلیط پایه یا بلیط تاج است که سطوح مختلف دسترسی به این اثر را امکان‌پذیر می‌کند.

آمریکا

یکی از بهترین گزینه‌ها این است که یک تور داشته باشید و هم مجسمه آزادی و هم جزیره الیس را ببینید. درواقع اینجا محلی است که عکس سفر به ایالات متحده آمریکا را باید بگیرید. به نوعی مجسمه آزادی نماد جدا نشدنی از امریکاست و دیدن آن برای توریست هایی که به آمریکا سفر می‌کنند تقریبا واجب است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی آن سری بزنید.

Official site: http://www.nps.gov/stli/index.htm

  کاخ سفید (White House)

اینکه شما می‌توانید به عنوان یک گردشگر به کاخ سفید بروید جذاب نیست؟ کاخ سفید محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور ایالات‌متحده است و باید در صدر فهرست برنامه سفر شما برای بازدید از واشنگتن باشد. این سازه تاریخی خانه هر رئیس‌جمهور به‌جز جورج واشنگتن بوده است. پارک لافایت در ضلع شمالی کاخ سفید قرار دارد.

فراتر از آن یک منطقه فقط برای عابر پیاده دارد که پر از شخصیت‌های جالب است و یک مکان عالی برای گرفتن یک عکس عالی است. این کاخ توسط جیمز هوبان در سال 1792 ساخته شد و پس از سوزاندن توسط نیروهای بریتانیایی در سال 1814، در سال 1818 بازسازی شد.

تورهای کاخ سفید رایگان است، اما باید حداقل از سه هفته قبل رزرو شود. قوانین سخت‌گیرانه امنیتی همیشه در آنجا در حال اجرا هستند. برای اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط به سایت رسمی کاخ سفید سربزنید.

کاخ سفید

سایت رسمی: http://www.whitehouse.gov/

شهر بازی والت دیزنی آمریکا (Walt Disney World Resort)

همه ما والت دیزنی را به عنوان یک کمپانی موفق در تولید انیمیشن می‌شناسیم.این فکر درست است اما رسالت اجتماعی این کمپانی به حوضه های دیگر کشیده شده. درواقع دیزنی با ایده ایجاد یک شهربازی با شخصیت های کارتونی که خودشان خلق کردن اقدام به راه اندازی دیزنی لند کرد.

والت دیزنی

این شهربازی بزرگ در اورلاندو، برترین جاذبه برای گردشگری خانوادگی در آمریکا است و دهه‌هاست که پذیرای پیر و جوان است.

دنیای والت دیزنی که در سال 1971 افتتاح شد، توانسته است ارتباط و جذابیت خود را برای کودکان و حتی بسیاری از بزرگ‌سالان در طول سال‌ها حفظ کند. تفریحگاه جهانی والت دیزنی نه‌تنها پارک‌های موضوعی مختلف را در برمی‌گیرد، بلکه شامل پارک‌های آبی، مرکز شهر دیزنی با فروشگاه‌ها و سالن‌های تئاتر و بسیاری موارد دیگر، از غذاخوری های عالی گرفته تا گلف است.

اینجا مکانی است که می‌توانید یک روز یا یک هفته را در آن سپری کنید. اگر احساس می‌کنید نیاز به کمی شن و موج‌سواری دارید، سواحل اقیانوس اطلس فلوریدا تنها یک ساعت با شما از آنجا فاصله دارند. اگر شما فرزندی دارید که در سفر تفریحی به آمریکا همراهتان است. قطعا باید گفت رفتن به دیزنی لند، مهم‌ترین هدیه ایست که می‌توانید به او بدهید.

وایکیکی (Waikiki)

وایکیکی که محبوب‌ترین ساحل در جزایر هاوایی و احتمالاً معروف‌ترین ساحل اقیانوس آرام است، بیش از یک قرن است که یک مقصد گردشگری بوده است. امروزه این منطقه تلاقی بین بهشت ​​گرمسیری و شهر مدرن است.

استراحت بر روی شن و ماسه‌های زیبا با درختان نخل که در باد می‌وزند،  مطمئناً به شما نوید آن را می‌دهد که در مناطق استوایی هستید، اما ساختمان‌های مرتفع و خیابان شلوغ پشت سر به شما یادآوری می‌کند که شما از تمدن دور نیستید. خرید، ناهارخوری، موج‌سواری و حمام آفتاب بخشی از مواردی است که این بخش کوچک، اوآهو را در بین گردشگران در هر سنی از تمام نقاط جهان بسیار محبوب کرده است.

واکیکی

 لاس وگاس (Las Vegas Strip)

قبل از اینکه درباره لاس وگاس حرفی بزنیم جالب است یک نکته به شما گفته شود. در زمانی که شرط بندی در آمریکا ممنوع بود، بخشی از ثروتمندان، دولت را راضی کردند تا به آنها اجازه دهند چند قمار خانه به دور از بخش اصلی آمریکا و در دل کویر ایجاد کنند. بله درست حدس زدید، امروزه آن چند قمارخانه تبدیل به مهمترین شهر تفریحی جهان یعنی لاس وگاس شده است.

قدم زدن در امتداد لاس‌وگاس استریپ، خیابان اصلی که از میان شهر می‌گذرد و از کنار استراحتگاه‌های بزرگ رد می‌شود، مانند قدم زدن در یک پارک تفریحی برای بزرگ‌سالان است. تفریحات افق نیویورک، برج ایفل، کانال‌های ونیز و بسیاری مکان‌های خارجی دیگر در این خیابان معروف قرار دارند.

از هتل اقصر که به شکل هرمی طراحی شده است شروع به پیاده روی کنید و در خیابان از آتش‌فشانی در حال فوران و فواره‌های رقصنده دیدن کنید. در داخل استراحتگاه‌ها انواع عجیب‌وغریب  سرگرمی وجود دارد. از بهترین چیزهایی که در لاس‌وگاس می‌شود دید و انجام داد، مناظری هستند که می‌توان به‌صورت رایگان ار آن‌ها بازدید کرد.

وگاس

یکی از جاذبه‌های اصلی در لاس‌وگاس، صف طولانی و  ثابت نمایش‌ها است. خوانندگان مشهور جهانی که به لاس‌وگاس به‌عنوان پایگاه خود روی می‌آورند و در اینجا به‌طور منظم برنامه اجرا می‌کنند. گروه‌های نمایشی منحصربه‌فرد از جادو گرفته تا کمدی و آکروباتیک را می‌توانید هر شب در اینجا پیدا کنید.

وقتی از تفریحات شبانه و چراغ‌های شهر سیر شدید، همچنان می‌توانید در یک سفر یک‌روزه از لاس‌وگاس، جاذبه‌های اطراف را کشف کنید؛ پارک ملی دره مرگ، سد هوور، یا پارک ایالتی دره آتش را ببینید و در مسیرهای پیاده‌روی در اطراف لاس‌وگاس، که برخی از آن‌ها فقط چند دقیقه با مرکز شهر فاصله‌دارند، صحرا را کاوش کنید.

پارک ملی یوسمیتی( Yosemite National Park)

یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آمریکا، پارک ملی یوسمیتی، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کالیفرنیا، به‌ویژه برای دوستداران طبیعت است. مناظر معروف، مانند گنبدهای گرانیتی باورنکردنی ال کاپیتان و  هاف دم(Half Dome)، باید شخصاً دیده شوند تا عظمت آن‌ها را کاملاً درک کنید. آبشارهای عظیمی که در اثر بارش برف کوهستانی یا طوفان‌های ناگهانی و باران تابستانی از صخره‌ها سرازیر می‌شوند، یکی دیگر از نقاط دیدنی پارک است.

آمریکا

پارک ملی یوسمیتی مملو از مکان‌هایی است که بر پایه فعالیت ورزشی است و ازجمله آن‌ها می‌توان به آن‌ها پیاده‌روی، کوه‌نوردی، پیاده‌روی و اسب‌ سواری اشاره کرد.

مسیرهای پیاده‌روی به برخی از دیدنی‌ترین مناطق منتهی می‌شوند و راه خوبی برای فرار از جمعیت در چشم‌اندازهای زیبا هستند.  کسانی که تمایل کمتری به فعالیت بدنی دارند، می‌توانند از زیبایی طبیعی یوسمیتی با یک میز پیک‌نیک در کنار یک ناهار پر از آرامش در آنجا لذت ببرند. برای اسکان در پارک می‌توان از چندین اقامتگاه و تعدادی اردوگاه بسیار زیبا استفاده کرد.

ما در مجله هم اقلیم تلاش کردیم تا بخش‌های گردشگری کشورها را به کامل‌ترین شکل ممکن برای شما معرفی کنید. اگر میخواید مطالب معرفی مکان‌های گردشگری دیگری را بخوانید به فهرست زیر مراجعه کنید.

پل گلدن گیت؛ دروازه طلایی (Golden Gate Bridge)

حتما شما تصویر یک پل قرمز رنگ بزرگ را در فیلم ها یا پوسترهای معرفی کشور آمریکا دیده اید. این همان پل معروف گلدن گیت است. پل گلدن گیت که در سراسر خلیج سانفرانسیسکو،  طاق‌ خود را گسنرانده است، به سانفرانسیسکو را به شهرستان مارین ‌پیوند می‌دهد. این پل در دهه 1930 ساخته شد و از آن زمان تا کنون نماد کالیفرنیا بوده است. برخلاف آب آبی آن، رنگ نارنجی مایل به قرمز پل، لحن رنگی زیبایی است که کیفیت منحصربه‌فردی را برای شهر به ارمغان می‌آورد.

جاهای دیدنی آمریکا

همچنین هنگامی‌که این پل در مه پوشانده می‌شود و فقط قله‌های برج‌های اصلی از میان ابرهای کم ارتفاع بیرون می‌زند، حضور منحصربه‌فردی دارد. این پل تقریباً دو مایل طول دارد و بخشی از Hwy 101 یا SR 1 است. در صورتی که روزی آفتابی و صاف در انتظار پل باشد، اینجا یکی از بهترین نقاط دیدنی خیابان Conzelman  خواهد شد که در منطقه تفریحی ملی گلدن گیت واقع‌ شده است.

میدان تایمز(Times Square)

شلوغی، ازدهام، زندگی 24 ساعته. این چیزی است که در فیلم های آمریکایی میبینید. اگر میخواهید آن را از نزدیک لمس کنید. شما را دعوت میکنم به میدان تایمز. میدان شلوغ تایمز، که به خاطر بیلبوردهای درخشان، شمارش معکوس شب سال نو و ازدحام مردم مشهور است. این میدان در قلب میدتاون منهتن قرار دارد. این تقاطع حتی در مواقع عادی، درواقع بمب انرژی است.

اگر در گوشه‌ای از این میدان بایستیم، تاکسی‌هایی که هجوم می‌آورند و چراغ‌هایی که از بالای سرشان چشمک می‌زند، به‌جای هر مکان مجزا و منحصر به فرد دیگر در میدان، چشم‌گیر خواخد بود. درحالی‌که در طول روز مکان جالبی برای بازدید است، اما تایمز احتمالاً در شب بهتر دیده می‌شود. حتما بازدید از میدان تایمز را برای گرفتن عکس یادگاری از آمریکا در برنامه سفر خود قرار دهید.

جاهای دیدنی آمریکا

مسیر آزادی بوستون(Freedom Trail in Boston)

مسیر آزادی بوستون یک مسیر پیاده‌روی 2.5 مایلی است که از برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر می‌گذرد. خطی از آجرهای قرمز و منبت‌کاری شده پیاده‌رو، مسیر را مشخص می‌کند و آن را راهی آسان برای گردشگران می‌کند تا مسیر خود را به راحتی پیدا کنند.

اطلاعات مربوط به مسیر و سایت‌ها را می‌توانید در مرکز بازدیدکنندگان در بوستون کامن بیابید، که مکان خوبی برای شروع تور شما است. مکان‌هایی که در امتداد مسیر آزادی قرار دارند عبارت‌اند از خانه ایالتی، خانه ایالتی قدیمی، محل دفن انبار قدیمی، تالار شهر قدیمی، تالار Faneuil، خانه پل ریور، و بسیاری دیگر از جاذبه‌های تاریخی دیگر.

جاهای دیدنی آمریکا

پارک ملی یلو استون (Yellowstone National Park)

پارک ملی یلوستون، خانه آتش‌فشان باستانی عظیمی است که مناظر شگفت‌انگیز و پدیده‌های طبیعی شگفت‌انگیزی را به وجود آورده است. آبفشان‌ها و چشمه‌ های آب گرم، همراه با آبشارهای باورنکردنی در امتداد رودخانه یلوستون، تنها بخشی از جاذبه‌هایی هستند که سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کنند. این پارک، قدیمی‌ترین پارک ملی ایالات‌متحده آمریکا است.

همچنین این پارک میزبان انواع حیات‌وحش است از جمله آن ها  می توان به  گاومیش کوهان‌دار آزاد، گوسفند شاخ، آنتلوپ، خرس سیاه و خرس گریزلی اشاره کرد. این پارک همچنین مکانی فوق‌العاده برای کمپ است که  در مجموع 12 اردوگاه  دارد که شامل 2000 سکو و … برای اقامت است.

جاهای دیدنی آمریکا

پیاده روی رودخانه سان آنتونیو (San Antonio River Walk)

پیاده‌روی رودخانه سن آنتونیو یک مکان زیبا و عالی برای گذراندن زمان است، اگر به دنبال مکانی برای پرسه زدن و لذت بردن از یک وعده غذایی و یا به دنبال سوغاتی باشید. این منطقه عابر پیاده که در امتداد رودخانه سن آنتونیو تا قلب شهر امتداد دارد، مملو از رستوران‌ها و غذا خوری‌ها در فضای باز است، از غذاهای معمولی گرفته تا غذاهای خوب.

قایق‌های کوچک در امتداد رودخانه پرپیچ‌وخم در حرکت هستند و پل‌های قوسی خوش‌منظره صحنه آرام را کامل می‌کنند و درختان بزرگ کهن‌سال بر روی رودخانه و مسیر پیاده‌روی سایه می‌اندازند. ریور واک همچنین دارای انواع سرگرمی‌ها با موسیقی زنده و رویدادهای فصلی است.

ایستگاه فضایی کندی (Kennedy Space Center)

برای کسانی که تا به‌ حال در خواب‌ دیده‌اند که انفجار در فضا چگونه است، سفر به مرکز فضایی کندی یک امر ضروری است. فضاپیماهای ناسا در کنار بیان تاریخچه اکتشافات فضایی برای شما، تجربه‌ای سرگرم‌ کننده و آموزشی را نیز ایجاد می‌کنند.

این ایستگاه ‌یک جاذبه گردشگری محبوب در تمام سنین و یکی از بهترین کارهای فلوریدا است. ممکن است فکر کنید که بازدید شما از این ایستگاه سریع خواهد بود در حالی که از چند سفینه فضایی را  بازدید خواهید کرد و سپس به راه خود ادامه خواهید داد.

بااین‌حال، بسیاری از مردم آنقدر غرق بازدید می‌شوند که درنهایت بیشتر روز را در مرکز می‌گذرانند، و بعد از آنکه به خود می‌آیند از گذر زمان شگفت‌زده می‌شوند. چیزهایی که باید در این ایستگاه حتما ببینید عبارت‌اند از باغ موشک، شاتل فضایی واقعی آتلانتیس، نمایشگاه قهرمانان و افسانه‌ها، و نمایشگاه سفر به مریخ و …

جاهای دیدنی آمریکا

آرک یا دروازه سنت لوئیس ( Louis Arch)

«دروازه غرب» معروف، در سنت لوئیس واقع شده است که هم نمادین و هم چشم‌نواز است. این طاق که بر فراز شهر بالا می‌رود، در آفتاب ظهر می‌درخشد و در شب روشن می‌شود. این طاق را می‌توان از کیلومترها دورتر که در زمینی صاف و هموار بنا شده دید. این آرک در اوایل دهه 1960 ساخته شد و اکنون در پارک یادبود توسعه ملی جفرسون قرار دارد. آسانسورها حمل‌ونقل را به بالای طاق آسان می کنند. در آنجا بازدیدکنندگان از مناظر عالی شهر و اطراف آن دیدن می‌کنند.

جاهای دیدنی آمریکا

 پارک ملی یخچالی(در ایالت مونتانا) و جاده پیش به سوی خورشید

(Glacier National Park and the Going-to-the-Sun Road )

پارک ملی یخچالی برخی از زیباترین مناظر کوهستانی در ایالات‌متحده را ارائه می‌دهد. کوه‌ها، دریاچه‌ها، یخچال‌های طبیعی، دره‌ها و آبشارها با هم ترکیب می‌شوند و مناظر کوهستانی تماشایی را تشکیل می‌دهند. یکی از بهترین راه‌ها برای ستایش زمین، عبور از جاده معروف Going-to-the-Sun است.

این جاده باریک، که سمت کوه را در آغوش می‌کشد و از روی گذرگاه ۷۷۴۷ فوتی لوگان می‌پیچد و در سال ۱۹۳۲ افتتاح شد. به دلیل ارتفاع و آب‌وهوا، جاده فقط در ماه‌های تابستان باز است. مناظر در امتداد این جاده فوق‌العاده هستند.

جاهای دیدنی آمریکا

پارک ملی یخچالی همچنین دارای چند اقامتگاه تاریخی منحصربه‌فرد، ازجمله East Lodge، با فضای داخلی عظیم و چوبی است. این پارک همچنین یک مقصد برتر پیاده‌روی در ایالت است. مسیرهای پیاده‌روی منتهی به مناظر فوق‌العاده کوهستانی به کسانی که مایل به ورزش هستند خوشامد می‌گویند.

این پارک نسبتاً از دسترس دور است، بنابراین اکثر مردم برای بازدید از آن برای چند روز برنامه‌ریزی می‌کنند. اقامت در اقامتگاه‌ها و هتل‌های تاریخی در West Glacier موجود است و اگر دوست دارید کمپینگ کنید، 13 کمپ در دست است.