تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

محله کاراکوی استانبول

استانبول ترکیه یکی از محبوب ترین و زیباترین شهرهای این کشور است. این شهر هر ساله پذیرای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان است. منطقه کاراکوی یکی از زیباترین محله های شهر است. این محله یک منطقه تاریخی در بخش اروپایی شهر است و بین کاباتاش و پل گالاتا، قرار گرفته است. منطقه کاراکوی به دلیل نزدیکی به آب، یکی از شناخته شده ترین و برجسته ترین بنادر قدیمی استانبول است. برای آشنایی بیشتر با این محله همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

محله کاراکوی استانبول

اجاره روزانه خانه در تهران

بدون شک کاراکوی یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محله های استانبول است و گردشگران زیادی آرزوی بازدید از آن را دارند. و علاوه بر مردم محلی، هر روز بازدیدکنندگان متعددی از این محله دیدن می کنند.برای رزرو پرواز تهران استانبول کلیک کنید.

برج گالاتا استانبول

منطقه کاراکوی در جوار آب واقع شده است و یکی از اسکله های مهم تاریخی شهر را در خود جای داده است. کاراکوی تا حدود سال 2012 رو به زوال بود، و از آن زمان دوباره به عنوان یکی از برجسته ترین محله های شهر ظاهر شده است.

رستوران های کاراکوی

مناظر تاریخی ، یکی یکی خریداری شده و به کافه‌ها، رستوران‌ها و بوتیک‌های کلاسیک تبدیل می‌شوند. منطقه کاراکوی در تعطیلات آخر هفته مملو از مردم محلی و گردشگرانی است که از جذابیت این منطقه شنیده اند.

محله کاراکوی

کافه کاراباتاک یکی از اولین رستوران هایی بود که در محله شروع به فعالیت کرد و بهترین رستوران رستوران کاراکوی لوکانتاسی (Karaköy Lokantası) است  که برای صرف شام در آنجا باید از قبل رزرو انجام دارد.

رستوران کاراکوی لوکانتاسی

تفریحات محله کاراکوی استانبول

جاذبه های محله کاراکوی استانبول

  • این منطقه دوست داشتنی محیطی ایده آل برای فعالیت هایی مانند کافه گردی، رستوران گردی، گشت های خیابانی و پیاده روی را فراهم می کند. قدم زدن در کوچه پس کوچه های کوچک این منطقه در استانبول با بافت سنتی قدیمی شما را به دل تاریخ می برد.
  • برج و پل گالاتا در فاصله کوتاهی از این محله دوست داشتنی قرار دارند. از منظره خیره کننده پل گالاتا از روی نیمکت های اسکله در امتداد ساحل لذت ببرید.
  • موزه هنرهای مدرن استانبول، موزه بانک عثمانی، و موزه یهودیان ترکیه، و همچنین مسجد کلچ علی پاشا و سایر مساجد محلی، کلیساها، کنیسه ها، رستوران ها و کافه ها، همگی در منطقه کاراکوی واقع شده اند.
  • کاراکویمحلی محبوب و پر طرفدار برای سرو  غذاهای ترکی، شیرینی‌ها و غذاهای دریایی می باشد که هم افراد محلی و هم بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند.

دسترسی به محله کاراکوی

اگر در خیابان استقلال هستید ، از ایستگاه Tunel سوار فونیکولار F2 بشوید و در ایستگاه کاراکوی پیاده شوید. اگر در مناطق تاریخی سلطان احمد و امینونو یا آکسارای و لالی هستید، از نزدیکترین ایستگاه  سوار تراموا T1 شوید و  ایستگاه کاراکوی را انتخاب کنید.

مقالات بیشتری بخوانید