تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

قطر به عنوان یک کشور پیشرفته محل خوبی است تا شما بتوانید لوکس‌ترین هتل‌های جهان را نیز در آن تجربه کنید. اگر با مجله هم اقلیم همراه شوید. در ادامه مطلب به معرفی هتل های قطر می‌پردازیم.

شمارش معکوس جام جهانی فوتبال 2022 در قطر آغاز شده است. دولت  قطر 10 هتل و جاذبه گردشگری جدید را معرفی کرده که قبل از شروع مسابقات افتتاح می‌شوند. این کشور در دوره مسابقات جام جهانی میزبان بیش از یک میلیون ورزش‌دوست در قطر خواهد بود. قطر در حال آماده شدن برای استفاده از کل ظرفیت خدمات اقامتی موجود جهت پاسخگویی به تقاضای مسافرین به این کشور است.

اجاره روزانه خانه در تهران

برای سال 2022، گزینه‌های خلاقانه متنوعی برای طرفداران ارائه می‌شود، از کمپینگ در صحرا گرفته تا تماشای خط افق دوحه از کشتی کروز که موقتاً لنگر انداخته. قطر حدود  130000 اتاق را برای بیش از یک میلیون هوادار فوتبالی که در طول این 28 روز انتظار می‌رود در این کشور  اقامت کنند، فراهم کرده است.

1- جزیره قطیفان

جزیره قطیفان  شمالی در نزدیکی شهر لوسیل است. این پروژه به عنوان اولین “جزیره سرگرمی” در قطر اعلام شد. این مکان شامل یک استراحتگاه مجلل، یک پارک آبی پیشرفته، باشگاه ساحلی، فروشگاه‌ها، برج‌هایی است که هم دفاتر تجاری و هم اقامتگاه‌ها را در بر می‌گیرد. مکان جزیره نزدیک به استادیوم لوسیل خواهد بود، جایی که فینال جام جهانی 2022  در آن برگزار خواهد شد.

قطیفان قطر

2- برج کاتارا

 برج کاتارا در منطقه مارینای شهر لوسیل. برج‌های نمادین هستند که در خود یک هتل پنج ستاره را جای داده‌اند، کانسپ معماری این برج‌ها را الهام گرفته از شمشیر که نماد ملی این کشور است، می‌دانند. این ساختمان همچنین نمایندگی برندهای فرمونت و رافائل در قطر را در خود جای خواهد داد.

برج کاتارا قطر

3-مجموعه Place Vendome:3

مجموعه Place Vendome برای افتتاح در شهر لوسیل برنامه‌ریزی شده است. در این مجموعه خرید، تفریح ​​و سرگرمی را با هم تجربه خواهید کرد. این پروژه شامل دو هتل پنج ستاره (لو رویال مریدین و یک هتل لوکس به نام، کاخ وندوم)، آپارتمان‌های اجاره‌ای و مبله (مجموعه مسکونی لورویال مریدین) 560 فروشگاه و یک میدان باز که فوق‌العاده است و توسط کافه ها و رستوران ها احاطه شده، خواهد بود.

مجموعه وندوم

4- رزوود دوحه

 رُزوود دوحه مرکزی: واقع در دو برج خیره‌کننده Doha و Rosewood Residence Doha با الهام از صخره‌های مرجانی قطر است. رزوود دارای یک هتل مجلل، مرکز اسپا (مراکز مخصوص ماساژ و مراقبت‌های پوستی) و مراکزی برای تناسب‌اندام خواهند بود.

رزوود قطر

5- برج دوقلوی الجابر

برج دوقلوی الجابر. واقع در منطقه مارینای شهر لوسیل یکی از برج‌های 22 طبقه الجابر در منطقه مارینا واقع شده است و دارای آپارتمان، سوئیت، استخر روباز روی پشت بام و رستوران با چشم انداز خلیج فارس است.

برج دوقلو الجابر

6-پولمن دوحه

پولمن دوحه واقع در منطقه غربی خلیج فارس یک هتل پنج ستاره است، که در یک آسمان خراش مدرن واقع شده است و در یکی از مناطق مهم دوحه قرار دارد.

هتل پولمن

اگر می‌خواهید مکان‌های بیشتری در قطر را ببینید، مطالب زیر را دنبال کنید

7-دریم دوحه

دریم دوحه، یک پروژه املاک و مستغلات با 266 اتاق است، که گل سرسبد گروه هتل دریم در خلیج فارس می‌باشد. این پروژه با میزبانی همزمان هشت رستوران مختلف و تفریحات شبانه، 35 آپارتمان مسکونی و یک منطقه استخری متمایز، تجربه اقامتی خاص را برای شما فراهم می‌کند.

هتل دریم

8-جزیره مروارید در قطر

این پروژه معماری و شهری در حقیقت ادای احترام به سنت غنی فرهنگ شرقی است. این پروژه یک واحه گرانبها با موقعیت منحصر به فرد و مستقل است که آن را از تمام پروژه‌های قطر متمایز می‌کند. این جزیره در اصل از 13 جزیره کوچک تشکیل شده که دور تا دورش را آب‌های نیلگون خلیج فارس احاطه کرده است.

جزیره مروارید

9-هتل ME دوحه‌

این مرکز با 235 اتاق، اتاق کنفرانس و جلسه، کاربری‌های مختلف رستوران و یک استخر بزرگ به مسافرین خدمت می‌کند.

هتل ام ای

10-وست والک

وست والک یک مرکز چند منظوره منحصر به فرد که درست در وسط محبوب‌ترین منطقه دوحه واقع شده است. این مرکز دارای یک هتل چهار ستاره، یک سینما، یک سوپرمارکت، تعداد زیادی کافه و مغازه می‌باشد.

وست والک

این 10 مجموعه معماری و پروژه شهری که معرفی شد، 10 پروژه جدید و بزرگ هستند که یا به تازگی افتتاح شده‌اند و یا پیش از شروع مسابقات جام جهانی افتتاح خواهند شد. قطعا پیش از این، هتل‌ها و مکان‌های اسکان جذابی در قطر وجود داشته است ولی هدف ما معرفی به روزترین و جدیدترین آنها بود. هر هتل و جاذبه توریستی جدیدی که در قطر افتتاح می‌شود (جایی که در حال حاضر بیش از 180 مرکز در آن وجود دارد) تجربیات منحصر به فردی را به مجموعه این کشور اضافه می‌کند.

حال که با مجموعه‌ای از جدیدترین پروژه‌های اقامتی و تفریحی قطر آشنا شدیم به معرفی 4 پروژه قدیمی‌تر در قطر می‌پردازیم. این هتل‌های 5 ستاره از لوکس‌ترین هتل‌های قطر هستند.

هتل هیلتون دوحه

این هتل 5 ستاره با 309 اتاق، 3 رستوران، استخر روباز، استخر کودکان، ساحل شنی اختصاصی، هفت اتاق درمانی اسپا که شامل اتاق‌هایی برای زوجین نیز هست و باشگاه ورزشی 24 ساعته سعی دارد که بهترین  خدمات خود را جهت رفاه حال مسافرین خود ارائه ‌دهد.

هتل دبلیو دوحه

در دبلیو دوحه با خدمات در سطح جهانی مواجه خواهید شد. این هتل فقط 200 متر از تفریحگاه کورنیش و مرکز خرید سیتی سنتر فاصله دارد. هتل دبلیو دوحه دارای یک استخر روباز، مرکز اسپا و رستوران‌های مختلفی  است. تمام اتاق‌ها مجهز به تهویه‌ی مطبوع، مینی‌بار، سشوار، و امکانات تهیه چای/قهوه هستند. هر کدام از اتاق‌ها یک میز کار و حمام اختصاصی با وان دارند.هتل دبلیو دوحه گزینه‌های مختلفی برای ذائقه‌های متفاوت ارائه می دهد که هم غذاهای منطقه‌ای و هم غذاهای بین المللی را پوشش می‌دهد. مهمانان می‌توانند درمان‌های بهداشتی تخصصی را در سالن‌های اسپا امتحان کنند. استخرهای سالن، سونا و اتاق بخار نیز در دسترس هستند. هتل دبلیو دوحه دوستدار حیوانات خانگی است. این مکان امتیاز بالایی توسط زوج‌های جوان دریافت کرده است.