تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

نقاط دیدنی دبی را در سفر با تور دبی بیشتر بشناسید

دبی شهری در امارات متحده عربی است و از بهترین مقاصد گردشگری مورد توجه توریست‌ها در سراسر دنیا به حساب می‌آید. این شهر دارای بافتی عمدتاً مدرن بوده و در آنجا ساختمان‌های زیبا و آسمان خراش‌های بلندی ساخته شده است. اگر به دبی سفر کردید در این شهر می‌توانید در هتل‌هایی بسیار خوب با امکانات لوکس اقامت داشته باشید و به رستوران‌های درجه یک و بین المللی بروید. آنجا شامل مراکز خرید بزرگ می‌شود که شامل انواع برندهای معتبر جهانی هستند. در مراکز خرید این شهر می‌توانید به سینماهای مدرن رفته و یا از امکانات تفریحی بهره ببرید. تور گردشگری دبی از تورهای مورد علاقه ایرانیان است که در میان تورهای خارجی مورد استقبال زیادی است.

اگر این شهر را برای سفر خود انتخاب کنید می‌توانید انتظار یک سفر خوب را داشته باشید. در این شهر سواحل خوبی وجود دارد و می‌توانید انواع فعالیت‌های هیجان انگیز آبی را در آنجا انجام دهید یا به تور سافاری کویر گردی بروید. در این مقاله می‌خواهیم به نقاط دیدنی شهر دبی بپردازیم و آنها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در تور دبی این نقاط را در ذهن داشته باشید و به دیدن آنها بروید. با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

برج العرب

بیابانهای دبی

اطراف شهر دبی در تور دبی پر از نقاط دیدنی طبیعی و بیابان‌های پر از شن است. این طبیعت ارزش سفرهای کویر گردی و سافاری را دارد. می‌توانید انواع تورهای مختلف کویر گردی را در این شهر امتحان کنید. در آنجا می‌توانید با ماشین‌های دو دیفرانسیل و اس یو وی به دل کویر بزنید و از نقاط دیدنی آنجا لذت ببرید. آنجا همچنین تور شبانه نیز برگذار میشود که بعد از گردش در کویر به چادرهای استراحت و پذیرایی می‌روید و به شکل سنتی با غذاهای عربی و مراسم موسیقی از شما و دیگر مسافران پذیرایی می‌شود.

خور دبی

به اعلام سایت سفر باتو ، خور دبی یک آبراه است که دبی را به دو بخش دیره و بر تقسیم کرده است. این آبراه محلی برای تورهای قایق سواری است. اگر در هنگام غروب آفتاب به خور دبی بروید و از تورهای آنجا استفاده کنید. می‌توانید مناظر زیبای شهر دبی را از آنجا ببینید و از شهر لذت ببرید. اتوبوس شگفت انگیز دبی یکی از جاذبه‌های شهر دبی بوده که در خور دبی شما را به داخل آب می برد و وسیله ای است که هم در خشکی و هم در آب می‌تواند حرکت کند.

پیست اسکی دبی‌

در مجتمع تجاری امارات دبی، یک پیست اسکی بزرگ وجود دارد که بزرگ‌ترین پیست سرپوشیده دنیا محسوب می‌شود. در آنجا می‌توانید در چند شیب مختلف که بزرگترینشان 400 متر طول دارد به اسکی بپردازید. آنجا برای کودکان هم مناسب بوده و به آنها آموزش اسکی داده می‌شود. در این پیست تمامی وسایل مورد نیاز شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. هوای آنجا همواره چندین درجه زیر صفر بوده و نیاز به گرفتن لباسهای زمستانی در آنجا دارید. این پیست شامل تله کابین نیز هست که برای بالا رفتن از شیب به شما کمک می‌کند.

برج خلیفه دبی

بلند ترین ساختمان مسکونی در شهر دبی قرار دارد و برج خلیفه نامیده می‌شود این برج نهصد متری دارای معماری بسیار زیبا بوده که با الهام از سازه‌های عربی ساخته شده است. آنجا شامل طبقاتی برای توریستها است که می‌توانند در آنجا مناظر زیبای اطراف و همینطور خلیج فارس را مشاهده فرمایند. در آنجا می‌توانید از رستورانها و کافه‌های مختلف نیز بهره ببرید. در روبروی این برج یک فواره بسیار زیبا وجود دارد که در شب‌ها به اجرای برنامه همراه با نور پردازی و موسیقی می‌پردازد. این فواره آب را به چند ده متر بالا پرتاب می‌کند و یکی از جاذبه‌های مورد توجه در دبی است.

مسجد جمیرا دبی

از مساجد بسیار زیبای جهان مسجد جمیرا است که در جاده جمیرا واقع شده است. آنجا دارای معماری بسیار زیبای ایرانی و اسلامی بوده و می‌توانید از تزئینات زیبا در آنجا لذت ببرید. نمای این مسجد به رنگ سفید و سنگ‌های مرمر است و دارای دو مناره بلند می‌شود. آنجا با نورپردازی زیبا در هنگام شب بسیار تماشایی است. در اطراف این مسجد یک باغ و پارک زیبا وجود دارد که شامل درخت و گلهای دیدنی می‌شود و می‌توانید در آنجا به پیاده روی بپردازید.

دبی فریم

دبی فریم یک سازه زیبا است که به شکل یک قاب عکس در دبی دیده می‌شود. این سازه بسیار زیبا شبیه به یک تندیس هنری بوده و از نقاط مختلفی در دبی قابل مشاهده است. آنجا در سال 2018 افتتاح گردیده است و یک موزه هنری محسوب می‌شود. این سازه 150 متر ارتفاع دارد و عرض آن 105 متر است. در بالای این ساختمان میتوانید از مناظر زیبا اطراف لذت ببرید و بر روی کف شیشه‌ای آنجا هیجان را تجربه کنید. این مجموعه شامل مراکز خرید، کافه‌ها و در بیرون از آنجا آبنما و پارک است. در فضای اصلی این مجموعه می‌توانید با دانستنی های مختلفی در مورد شهر دبی آشنا شوید که شامل رکوردها و شگفتی‌های مختلفی است که در آنجا به ثبت رسیده است.

در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به معرفی برخی از دیدنی های دبی پرداختیم.امیدواریم سفری خاطره انگیز به دبی داشته باشید.

 

مقالات بیشتری بخوانید