تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

چرا باید به محمودآباد سفر کنیم؟

چرا باید به محمودآباد سفر کنیم

در سفر به شمال گزینه‌های زیادی برای گشت‌وگذار و تفریح وجود دارد، از شهرهای کوهستانی و جنگلی مثل طالش و فومن گرفته تا شهرهای ساحلی مثل رامسر و ساری. یکی از شهرهایی که بین طرفداران سفر به شمال، هواخواه زیادی دارد، محمودآباد است. شهری که بیشتر به خاطر ویلاها و اقامتگاه‌های متنوع و زیبای خود شهرت پیدا کرده است اما در کنار انواع اقامتگاه، انتخاب‌های جذابی برای تفریح و گردش هم دارد. در این مطلب می‌خواهیم با این شهر ساحلی بیشتر آشنا شویم و از جاذبه‌ها و دیدنی‌های آن برایتان بگوییم.

اجاره روزانه خانه در تهران

برای اقامت در محمودآباد چه گزینه‌هایی داریم؟

اقامت در محمودآباد

وقتی که به محمودآباد سفر می‌کنید، گزینه‌های زیادی برای اقامت در این شهر پیش رویتان قرار می‌گیرد. این تنوع در انتخاب اقامتگاه به مزیت بزرگ این شهر برای جذب مسافر تبدیل شده است. به طوری که بسیاری فقط برای تجربه اقامتگاه‌های جذاب این شهر راهی محمودآباد می‌شوند. هم خود شهر محمودآباد هم شهرک‌های آن مثل سرخرود و ایزدشهر، ویلاها و سوئیت‌های جذابی برای اجاره دارند و تجربه خوشی برای گردشگرانی که برای به دست آوردن آرامش به این شهرها سفر می‌کنند، رقم می‌زنند. با اجاره ویلا لوکس در سرخرود یا اجاره ویلا مبله در محمودآباد می‌توانید یک سفر خاطره‌انگیز داشته باشید و یک اقامت رویایی را تجربه کنید. در سایت اجاره ویلا و سوئیت هومسا می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

چرا باید برای اجاره ویلا در محمود آباد از هومسا کمک بگیریم؟

یکی از مزایای رزرو اقامتگاه از طریق سایت‌های اجاره ویلا و اقامتگاه آنلاین مثل سایت هومسا، سایت شب، جاجیگا، جاباما و اتاقک امکان مشاهده عکس‌های اقامتگاه قبل از رزرو است.  هم‌چنین کاربران می‎توانند با مشاهده پروفایل میزبان، نظرات مهمانان قبلی و امتیازی که به اقامتگاه داده‌اند انتخاب درست‌تری در زمان رزرو اقامتگاه داشته باشند. یکی دیگر از مزایای رزرو آنلاین اقامتگاه امکان رزرو قبل از آغاز سفر وجود دارد. با این امکان کاربران در زمان پیک سفر می‌توانند با خیال راحت مسافرت کنند و دغدغه‌ای برای اجاره اقامتگاه نداشته باشند.

جاذبه‌ها و تفریحات گردشگری محمودآباد

محمودآباد با وجود اینکه شهر کوچکی است اما جاهای دیدنی جذابی دارد که در سفر به این شهر می‌تواند مسافران را سرگرم کند.

پارک ساحلی ملت: یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جاهای دیدنی محمودآباد، پارک ساحلی ملت است. این پارک گزینه‌های مختلفی مانند قایق‌سواری، جت‌اسکی، آلاچیق، رستوران، ماهی‌گیری با قلاب برای تفریح و سرگرمی دارد.

پارک جنگلی طاهباز: این پارک یکی دیگر از جاهای دیدنی محمودآباد است که داخل محدوده شهری قرار دارد و امکانات مناسبی مانند سرویس بهداشتی، امکانات ورزشی، سکو برای نصب چادر، نمازخانه و غذاخوری در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

ساحل سرخرود: اگر دوست دارید یکی از زیباترین سواحل شمال را ببینید، سری به ساحل سرخرود بزنید و یک روز آرام را با دوستان و خانواده‌تان در این ساحل تجربه کنید.

تالاب سرخرود: این تالاب در حد فاصل شهرهای فریدون کنار و سرخرود قرار گرفته است. در زمستان می‌توانید از تماشای قوهای مهاجری که اینجا را برای گذران فصل سرما انتخاب کرده‌اند، لذت ببرید.

روستا و جنگل اهلم: شاید تعجب کنید اما باید بدانید که محمودآباد طبیعت زیبایی هم دارد. اگر اهل روستاگردی و طبیعت‌گردی هستید، گشت‌وگذار در روستا و جنگل اهلم را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سوغات و صنایع دستی محمودآباد

در سفر به محمودآباد می‌توانید انواع برنج مانند طارم، دم سیاه و …، مرکبات، گلیم و جاجیم، پارچه‌ها و دستبافت‌های سنتی سوغاتی بیاورید و از غذاهای محلی مانند فسنجان مرغ و اردک، بادمجان، ماهی یا اردک شکم پر و اکبرجوجه لذت ببرید.