تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ارزان ترین هتل های ایران با توجه به امکانات متعدد و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای که دارند، سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خواهند شد. با این حال شاید پیش خود فکر کنید که حتما این هتل‌ها کیفیت مناسبی ندارند و به همین خاطر که قیمت‌شان ارزان‌تر است! اما ما در این بخش از مجله هم اقلیم بهترین و ارزان ترین هتل های ایران را که سطح کیفی مطلوب و امکانات فوق‌العاده‌ای دارند را معرفی خواهیم کرد تا در نهایت به این نتیجه برسیم که آیا هتل ارزان و با کیفیت در ایران پیدا می‌شود یا خیر؟! پس تا پایان همراه ما باشید.

هتل آرامش کیش

یکی از ارزان ترین هتل های ایران، هتل آرامش کیش می‌باشد که یک ساختمان ۳ طبقه و مجهز به ۶۷ اتاق است. این هتل ۳ ستاره، از امکانات رفاهی متعددی برخوردار بوده و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد، دسترسی آسان به مرکز تجاری و تفریحی نظیر پانیذ، زیتون، هایپرمارکت، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش‌های دریایی و… را فراهم ساخته است.

اجاره روزانه خانه در تهران

بیشتر بخوانید

قیمت هتل آرامش کیش به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۳۰۰ هزار تومان

هتل آرامش کیش

هتل پژوهش تهران

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های ایران، اقامتگاه ۳ ستاره پژوهش است که در کنار ورزشگاه آزادی قرار دارد. به همین خاطر دسترسی مناسبی به فرودگاه امام، مهرآباد و اتوبان تهران_کرج دارد. از نظر امکانات رفاهی، این هتل یکی از کم نظیرترین اماکن اقامتگاهی در تهران بوده و تمام اتاق‌های یک تخته، دو و سه تخته و سوئیت سه نفره آن دارای سیستم تهویه، اینترنت، تلویزیون و صندوق امانات می‌باشد.

همچنین به منظور رفاه بیشتر میهمانان گرامی، در این هتل امکانات دیگری از قبیل سالن ورزش به همراه دستگاه‌های ورزشی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت‌های ۷۰ الی ۶۰۰ نفری و… فراهم شده است. در ضمن پارکینگ این هتل با گنجایش حدود ۵۰۰ خودرو، سبب شده تا در اطراف ساختمان، از حجم ترافیک و شلوغی تردد وسایل نقلیه کاشته شود.

ازاین‌رو هتل پژوهش تهران، علاوه بر اینکه یک اقامتگاه ایده‌آل برای مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی است، محل مناسبی هم برای برگزاری مراسمات مختلف نظیر سمینارهای دولتی، همایش‌های ورزشی و رسمی و… می‌باشد.

قیمت هتل پژوهش تهران به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۷۵۰ هزار تومان

هتل پژوهش تهران

هتل سراج مشهد

اگر به دنبال ارزان ترین هتل های ایران در شهر مشهد می‌گردید، ما به شما اقامتگاه سراج مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در خیابان طبرسی مشهد واقع شده و مجهز به اتاق‌های یک، دو، سه و چهار تخته و سوییت‌های یک خوابه با ظرفیت ۲، ۴ و ۶ نفره می‌باشد.

فاصله هتل سراج مشهد تا حرم با وسیله نقلیه، حدود ۸ دقیقه بوده چ با امکانات رفاهی مختلفی که در اختیار میهمانان قرار می‌دهد،‌ یک سفر به یادماندنی را برایشان به ارمغان می‌آورد. ضمنا در این هتل انواع غذاهای ایرانی و عربی با رسپی اصیل و کیفیتی کم‌نظیر سرو می‌شود.

برای رفاه حال مسافران هم امکاناتی از قبیل نمازخانه، تاکسی سرویس و خشکشویی و… تدارک دیده شده است. از نظر موقعیت مکانی هم به چند پاساژ و مجتمع تجاری نظیر بازار آرمان، بازار طبرسی، سارستان و… دسترسی دارد.

قیمت هتل سراج مشهد به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۸۰۵ هزار تومان

هتل سراج مشهد

هتل ساسان شیراز

ارزان ترین هتل های ایران در هر شهری از این کشور وجود داشته و هر یک امکانات خاصی دارند که سبب رضایت گردشگران شده است؛ اما در این میان هتل ساسان شیراز داستان دیگری دارد. این هتل در دل یک شهر زیبا نهفته و به دلیل نزدیکی با بناهای تاریخی و ارزشمند حافظیه و زندیه، هر یاله گردشگران زیادی به قصد اقامت در طول سفر خود، به این هتل مراجعه می‌کنند.

هتل دو ستاره ساسان شیراز دارای اتاق‌های یک، دو، سه و چهار تخته و تعدادی سوئیت بوده و از امکاناتی مانند یخچال، تلفن، تلویزیون ال ای دی، کانال‌های ماهواره‌ای و سرویس بهداشتی مجهز می‌باشد.

همچنین به دلیل برخورداری از آنتن مرکزی، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، آسانسور، پاور سوئیچ، پارکینگ و کافی شاپ و… مسافران در طول اقامت خود، احساس رفاه و راحتی مطلوبی دارند. در ضمن دسترسی راحت به فرودگاه، آثار تاریخی مذکور، بانک‌ها و مراکز تجاری از مسیرهای منتهی به هتل ساسان،‌سبب برتری موقعیت مکانی آن نسبت به برخی دیگر از اقامتگاه‌ها شده است.

قیمت هتل ساسان شیراز به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۵۶۰ هزار تومان

هتل ساسان شیراز

هتل مینا تهران

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های ایران که در خیابان مفتح جنوبی تهران واقع شده است، اقامتگاه مینا می‌باشد. در این هتل انواع اتاق‌های دوتخته، یک تخته، دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه، آپارتمان آپارتمان یک خوابه پنج تخته موجود بوده و مسافران از امکانات رفاهی متعددی نظیر رستوران، نمازخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع خشکشویی، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و… برخوردارند.

بیشتر بخوانید

به دلیل موقعیت مکانی این هتل امکان دسترسی راحت به ورزشگاه شیرودی، باغ هنرمندان و خیابان کریم خان زند وجود دارد.

قیمت هتل مینا تهران به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۸۷۰ هزار تومان

هتل مینا تهران

هتل جام فیروزه اصفهان

نمی‌توان در مورد بهترین و در عین حال ارزان ترین هتل های ایران سخن گفت و حرفی از جام فیروزه اصفهان به میان نیاورد. این هتل یکی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به میدان نقش جهان بوده و تمام اتاق‌های آن به سرویس بهداشتی، یخچال، اینترنت، تلفن و تلویزیون مجهز می‌باشند.

اینترنت رایگان در لابی، سالن صبحانه و کافی شاپ هم از جمله سایر امکانات فراهم شده برای مسافران است تا بتوانند لحظات خوشی را در این اقامتگاه سپری کنند.

وجود چندین سوئیت مجزا و دسترسی آسان به مهم‌ترین جاذبه های گردشگری اصفهان، نظیر کاخ چهل ستون، تالار اشرف، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و… سبب شده تا این هتل از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار باشد.

قیمت هتل جام فیروزه اصفهان به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۶۷۰ هزار تومان

هتل جام فیروزه اصفهان

هتل گسترش تبریز

در شهر تبریز هتل‌های متعددی یافت می‌شود که یک نمونه از آن هتل گسترش است که به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های ایران شناخته می‌شود. این اقامتگاه با بیش از ۵ دهه سابقه فعالیت در این حوزه، توانسته به محبوبیت بالایی در بین گردشگران دست یابد و در آن زمان که به تازگی تاسیس شده بود، لقب بلندترین ساختمان شهر تبریز را به خود اختصاص داد.

این هتل باشکوه دارای ۱۳ طبقه بوده و امکانات رفاهی متعددی نظیر استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، سالن ماساژ دارد. همچنین اینترنت لابی و پارکینگ نیز رایگان می‌باشد. این هتل ۴ ستاره اتاق و سوییت‌های متعددی داشته و هر یک از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و… برخوردار است.

قیمت هتل گسترش تبریز به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۱٫۱۰۰ هزار تومان

هتل گسترش تبریز

هتل مَلک اصفهان

در شهر اصفهان هتل دو ستاره ملک که به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های ایران هم شناخته می‌شود، در نزدیکی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی واقع شده است. این هتل دارای اتاق های یک، دو، سه و چهار تخته می‌باشد. تمام اتاق‌ها از امکاناتی نظیر تلویزیون، سرویس پذیرایی، فضای نشیمن، مینی بار، سرویس بهداشتی و… برخوردار بوده و امکانات موجود در تین هتل به راحتی پاسخگوی نیاز و سلایق مسافران خواهد بود.

بیشتر بخوانید

همچنین در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و بین المللی به صورت حرفه‌ای توسط سر آشپزهای مجرب و کارآزموده سرو می‌شود. پارکینگ، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، کروه موسیقی و… از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل است که برای مهمان عزیز تدارک دیده شده تا لحظات خوشی را سپری نمایند.

قیمت هتل مَلک اصفهان به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۹۵۰ هزار تومان

هتل مَلک اصفهان

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین یکی دیگر از ارزان ترین هتل های ایران در شهر تبریز است که دارای ۱۵ اتاق با امکانات رفاهی مختلف نظیر صبحانه، تلویزیون، یخچال، حمام، مبلمان، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… می‌باشد.

این هتل دو ستاره در یکی از بهترین محله‌های تبریز به نام چهار راه آبرسان واقع شده است. از جمله سایر خدماتی که به مسافران در این هتل ارائه می‌شود، عبارتند از: پارکینگ، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ.

قیمت هتل کاسپین تبریز به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۶۵۵ هزار تومان

هتل کاسپین تبریز

هتل اطلس شیراز

هتل اطلس شیراز دارای ۳ ستاره بوده و در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. این اقامتگاه یکی از ارزان ترین هتل های ایران در شهر شیراز می‌باشد و در ۴ طبقه ساخته شده و ۵۰ اتاق دارد. اتاق‌های هتل اطلس سه خوابه، خانوادگی و آپارتمان بوده و هر یک از امکانات رفاهی متعددی نظیر اینترنت رایگان، سرویس حمل و نقل، سرویس صبحانه، تور گردشگری و… برخوردار می‌باشد.

رستوران و کافی شاپ هم از دیگر خدمات این هتل است که به منظور رفاه حال گردشگران تدارک دیده شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری نظیر حافظیه، ارگ کریم خان زند، باغ جهان نما و حمام وکیل قرار دارد.

قیمت هتل اطلس شیراز به ازای هر شب (سال ۱۴۰۲): ۹۶۰ هزار تومان

هتل اطلس شیراز

جمع‌بندی

در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به بررسی ویژگی‌های چند مورد از ارزان ترین هتل های ایران پرداختیم و دانستیم که یکسری از اقامتگاه‌های این کشور، در عین حال که قیمت مقرون به‌صرفه‌تری دارند، از امکانات رضایت‌بخشی برخوردار بوده و هر آنچه یک گردشگر در طول اقامت شبانه روزی خود بدان نیازمند است را به نحو احسن ارائه می‌کنند.

از این‌رو اگر برای سفر چند روزه خود به یک هتل با قیمت مناسب نیاز دارید و مقصدتان از جمله شهرهایی است که در این مقاله بدان اشاره کردیم، پیشنهاد می‌کنیم که از هتل‌های مذکور غافل نشوید و با خیالی آسوده یک سفر خاطره‌انگیز و لذت بخش را برای خود به ارمغان آورید.