تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در جهان امروز بسیاری از افراد علاقه‌مند به بازدید از مکان‌هایی هستند که احساس ترس و وحشت را در آن‌ها چندین برابر کند. این نوع از گردشگری که به گردشگری سیاه معروف است تا در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد بسیاری در سراسر جهان این روش را تجربه کرده‌اند. در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با ترسناک‌ترین مکان‌های ایران صحبت کنیم و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. اگر اهل هیجان هستید و دوست دارید تجربیات جدیدی را برای خود رقم زنید، بازدید از این مکان‌های دیدنی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

تالاب ارواح، مازندران

اگر روزی شانس با شما همراه شد و به مازندران سفر کردید یکی از بهترین و ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی که می‌توانید از آن بازدید کنید، تالاب ارواح است. تالاب ارواح که با نام دریاچه ممرز نیز شناخته می‌شود یک مکان فوق العاده وهم آور است که بازدید از آن برای بسیاری از افراد می‌تواند خطرزا باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر قلب ضعیفی دارید به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود از این دریاچه دیدن کنید. فضای مه آلود و درختان تنومند سر به فلک کشیده‌ اطراف دریاچه و همچنین صدای وزش باد و حشرات ترس و وحشت را در این مکان دو چندان می‌کند.

افرادی که از این مکان گردشگری دیدن کرده‌اند بر این باورند که تالاب ارواح همانند دریاچه‌هایی ترسناکی است که در فیلم‌های هالیوودی به نمایش گذاشته می‌شود. افرادی که در روستاهای اطراف این تالاب زندگی می‌کنند بر این باورند که ارواح از زمان‌های قدیم تا کنون در این دریاچه زندگی می‌کرده‌اند.

تالاب ارواح، مازندران

غار قاتل، کرمانشاه

رعب و وحشت در فضای غارهای معمولی چندان زیاد نیست اما غار قاتل بیشتر به این دلیل که تاکنون جان بسیاری از افراد را گرفته است، وحشتناک شده است. بازدید از این غار برای بسیاری از افراد چالش است. به گونه‌ای که گفته می‌شود تنها غارنوردان حرفه‌ای می‌توانند زنده از بازدید این غار بازگردند. لازم به ذکر است که این غار برخلاف سایر غارهای معمولی که افقی هستند عمودی است. افراد برای اینکه بتوانند از این مکان بازدید کنند باید خودشان را به کوه پرآو برسانند و ارتفاع ۳ هزار متری این کوه را طی کنند.

تاکنون تنها تعداد کمی از افراد توانسته‌اند از این غار وهم آور دیدن کنند. به همین دلیل است که هنگام تهیه لیست در رابطه با ترسناک‌ترین مکان‌های ایران نام این غار نیز بر زبان می‌آید.

غار قاتل، کرمانشاه

جنگل جیغ، مشهد

اگر به فیلم‌های ژانر وحشت بسیار علاقه دارید و می‌خواهید روزی قرارگیری در لوکیشن این چنین فیلم‌ها را تجربه کنید، توصیه ما به شما بازدید از جنگل جیغ مشهد است.

بیشتر بخوانید

این جنگل عجیب و مرموز در سالیان اخیر بسیار مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی قرار گرفته است. صداهای جیغ مانندی که شب‌ها در این جنگل شنیده می‌شود باعث می‌شود تا بسیاری از افراد به دلیل ترس زیاد نتوانند از این مکان دیدنی بازدید کنند.

تحقیقات انجام شده در سالیان اخیر نشان داده که منبع این صداها ملخ‌های فصلی است که در اطراف دریاچه این جنگل زندگی می‌کنند.

جنگل جیغ، مشهد

قلعه جنی کیش

قلعه جنی کیش یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های ایران است که در کیش و نزدیکی کشتی یونانی واقع شده است. کمتر کسی از این قلعه بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

چرا که مردم ساکن در این منطقه بر این باورند که در قلعه جادویی خانه اجنه است. همین موضوع باعث می‌شود تا کمتر کسی ریسک کند و شب هنگام از این قلعه مرموز و عجیب دیدن کند‌.

قلعه جنی کیش

ریگ جن سمنان

اگر به دنبال یک مکان گردشگری مرموز و عجیب برای بازدید هستید و همچنین حاضرید هر بلایی را به جون بخرید، ریگ جن واقع شده در استان سمنان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این کویر ترسناک که دارای تپه‌های شنی و نمکی بسیاری است تاکنون جان بسیاری از افراد را به خطر انداخته است. اما باز هم کسانی هستند که برای کسب تجربیات جدید این مکان را برای بازدید انتخاب کنند.

علاقه‌مندان به نجوم می‌توانند بازدید شب هنگام از این کویر را در تابستان انتخاب کنند. گفتنی است که کمتر وسیله نقلیه‌ای می‌تواند در این کویر حاضر شود. چرا که بسیاری از تپه‌های این مکان دیدنی می‌تواند افراد و وسایل نقلیه را ببلعد.

ریگ جن سمنان

دره ارواح، قشم

نزدیکی روستای برکه خلف ساختمان‌های ویرانه‌ای وجود دارد که هیچ کس در شب جرات بازدید از آن‌ها را ندارد. این مکان قدیمی هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

مردم محلی بر این باورند که در شب هنگام اجنه و ارواح در این مکان حاضر می‌شوند و انسان‌هایی که شب را برای بازدید از این مکان ترسناک گردشگری انتخاب می‌کنند، ممکن است حتی جان خود را از دست دهند. سر و صداهای عجیبی که با غروب آفتاب در این دره دیده می‌شود باعث شده است تا از آن به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های ایران یاد شود.

دره ارواح، قشم

قبرستان جن‌ها، چابهار

در چابهار یک قبرستان بسیار قدیمی و عجیب‌ و غریب وجود دارد که مردم محلی تصور می‌کنند متعلق به اجنه است. این قبرستان بیشتر به این دلیل وهم آور شده‌ا ست که از اشیای سنگی بسیار عجیب‌ و غریبی برخوردار است. با اینکه بسیاری از افراد دوست دارند از این مکان گردشگری دیدن کنند اما مردم محلی توصیه می‌کنند که به‌ هیچ‌ عنوان بازدید از این قبرستان ترسناک و مرموز را در برنامه سفر خود قرار ندهید.

حتی برخی از افراد اینگونه بیان می‌کنند که با تاریکی هوا یکسری صدای عجیب‌ و غریب که به‌ نظر می‌رسد متعلق به اجنه باشد در این گورستان قدیمی شنیده می‌شود. بنابراین اگر روزی به چابهار رفتید به‌ هیچ‌عنوان از افراد حاضر در این منطقه نخواهید شما را برای بازدید از این گورستان همراهی کنند، چرا که به‌ احتمال بسیار زیادی از جانب آن‌ها برای انجام این کار منع می‌شوید.

قبرستان جن‌ها، چابهار

دودکش جن

یکی از عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین مکان‌های ایران که توسط بسیاری از گردشگران مورد بررسی و کاوش قرار گرفته است دودکش جن است. این مکان گردشگری که در زنجان واقع شده هرساله گردشگران بسیاری را در سراسر ایران به خود اختصاص می‌دهد.

لازم به ذکر است که این دودکش در اثر فعل‌ و انفعالات رخ داده بر روی زمین ایجاد شده‌ است و صخره‌های بلندی را پدید آورده که از نظر مردم محلی جایگاه زندگی اجنه است و افراد عادی نمی‌توانند شب‌ هنگام به بازدید از این مکان بروند. چرا که ممکن است این موجودات به آن‌ها آسیب برساند.

با وجود اینکه مردم زنجان گردشگران را از بازدید شب هنگام این مکان وهم آور منع می‌کنند اما باز هم کسانی هستند که برای کسب تجربیات جدید حاضرند هر خطری را به جان بخرند.

دودکش جن

کلبه وحشت انزلی

تجربه ترس و وحشت برای بسیاری از افراد ممکن است حتی به قیمت تمام شده جانشان تمام شود. کلبه وحشت انزلی یکی از مکان‌های گردشگری بسیار ترسناکی است که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کلبه نفرین شده تاکنون جان بسیاری از بازدید کنندگان خود را گرفته و موجب شده است تا ترس و وحشت بازدیدکنندگان چندین برابر شود.

اتفاقات تلخی که برای بازدید کنندگان از این کلبه واقع شده در گیلان رخ داده است باعث شده است تا هیچ کس اجازه نداشته باشد وارد این کلبه شود و گردشگران تنها بتوانند از دور این مکان عجیب و غریب را تماشا کنند.

کلبه وحشت انزلی

سفیدچاه؛ قبرستان طلسم شده

سفیدچاه یکی از قبرستان‌های بسیار عجیب و غریب در استان مازندران است که به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های ایران شناخته می‌شود. خاک این قبرستان برخلاف سایر قبرستان‌های ایرانی سفید است. مردم ساکن در اطراف این منطقه بر این باورند که خاک سفید باعث می‌شود تا جنازه مردگان به هیچ عنوان از بین نرود.

سنگ قبرهای افقی که علاوه بر نام و نام پدر مردگان شغل آن‌ها را هم به نمایش می‌گذارد، وحشت این مکان را دو چندان می‌کند.

 در این مکان ترسناک یک جعبه چوبی و قدیمی وجود دارد که گفته می‌شود توسط اجنه محافظت می‌شود و بیرون آوردن آن از این قبرستان موجب رقم زدن اتفاقات شوم و ناخوشایندی خواهد شد. شب‌ها مه عجیبی اطراف قبرستان را فرا می‌گیرد و بادهای شدیدی وزش می‌کنند که باعث می‌شود تا این مکان ترسناک‌تر و عجیب‌تر شود.

سفیدچاه؛ قبرستان طلسم شده

جهنم دره

جهنم دره یکی دیگر از ترسناک‌ترین مکان‌های ایران است که در آذربایجان غربی واقع شده است. ترس و وحشت از این منطقه کوهستانی باعث شده است تا هیچ کس دوست نداشته باشد بازدید از این مکان گردشگری را تجربه کند. گفتنی است که کوهای بلند و سر به فلک کشیده واقع شده در این مکان جغرافیایی آن را به یکی از ترسناک‌ترین و هولناک‌ترین مکان‌های صعب العبور ایران تبدیل کرده است.

کمتر کسی تاکنون توانسته است از این مکان گردشگری دیدن کند چرا که این دره علاوه بر صعب العبور بودن از نظر روحی و روانی نیز گردشگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گفتنی است که افراد بسیاری با هدف بازدید از این دره منزل را ترک کرده‌اند اما تاکنون حتی جنازه‌شان نیز پیدا نشده است.

جهنم دره

جمع بندی

در این مقاله به معرفی چندین مورد از ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی ایران پرداختیم و اطلاعاتی هر چند محدود را در اختیار شما قرار دادیم. حالا نوبت شما است که تصمیم بگیرید به منظور افزایش هیجان کدام یک از این مکان‌های دیدنی را برای بازدید انتخاب کنید. اگر تاکنون از این مکان‌های ترسناک و هیجان انگیز دیدن کرده‌اید، خوشحال می‌شویم با کامنت گذاری تجربیاتتان را با ما نیز به اشتراک بگذارید.