تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد بی‌شک یکی از بهترین رستوران‌های شهر تهران است که در میان اهالی پایتخت و همچنین اهالی ایران بسیار معروف و محبوب است. اگر به دنبال مکانی جذاب برای لذت بردن از غذا در میان آسمان هستید رستوران گردان برج میلاد را فراموش نکنید. تنوع غذایی و همچنین کیفیت بالای غذاهای ارائه‌ شده در این رستوران باعث شده‌ است تا مشتریان بسیاری اوقات خاص خود را در کنار دوستان و خانواده خود در این رستوران زیبا بگذرانند. برای آشنایی با این رستوران همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

رستوران گردان میلاد

معرفی رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد که یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های گردان جهان است در ارتفاع 276 متری این برج واقع شده‌است. این رستوران برای کسانی که می‌خواهند لحظات خود را ماندگار کنند بسیار مناسب است زیرا از پنجره‌های آن شهر تهران را زیر پای خود مشاهده می‌کنید. جلوه زیبای شهر تهران در هنگام شب فوق‌العاده زیبا و هیجان انگیز است. رستوران گردان برج میلاد در هر ساعت یک دور می‌چرخد و نمایی 360 درجه‌ای از تهران را در برابر چشمان مشتریان به نمایش می‌گذارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

فضای رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد دارای فضایی زیبا و شیک است که با مبلمان زیبا و راحت لحظات خوشی را برای مشتریان فراهم می‌کند.  کف و سقف این رستوران را تصاویر نقش برجسته زیبایی از تصاویر شاهنامه تزیین کرده‌است که باعث می‌شود در طی یک ساعت گردش رستوران با بخش‌هایی از شاهنامه به خوبی آشنا شوید. این رستوران به آرامی و در عرض یک ساعت می‌چرخد به همین دلیل چرخش آن موجب آزار نمی‌شود.

فضای این رستوران برای قرار‌های دو نفره، خانوادگی و کاری بسیار مناسب است و با چشم‌انداز زیبای خود می‌تواند لحظات شما را لذت‌بخش‌تر کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این رستوران که آن را بسیار آرامش‌بخش و جذاب کرده‌است، اجرای موسیقی زنده است. صرف غذا به همراه موسیقی آرام و دلنواز موسیقی زنده لذت غذا خوردن را برفراز آسمان دو برابر می‌کند.

رستوران گردان برج میلاد

تنوع غذایی رستوران گردان برج میلاد

از ویژگی‌های خوب این رستوران می‌توان به بوفه صبحانه آن اشاره کرد. بوفه صبحانه برج میلاد بسیار متنوع و مقوی است که می‌تواند شروع روز شما را بسیار هیجان‌انگیز کند و انرژی روز شما را تامین نماید. بوفه صبحانه در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 7:30 تا 10:30 انواع صبحانه‌های مقوی مانند نان و پنیر، خامه، مربا، عسل، پنکیک و همچنین صبحانه‌های انگلیسی را ارائه می‌دهد.

منوی این رستوران شامل بوفه آزاد است که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی محلی با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. دسرها و نوشیدنی‌هایی که در این رستوران ارائه می‌شوند نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. فینگرفودهای رستوران گردان برج میلاد از کیفیت بالا و مزه فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی رضایت مشتریان را جلب کنند. غذاهای این رستوران با مواد اولیه تازه و با کیفیت و توسط سر آشپزان ماهر و کارآزموده طبخ می‌شوند.

وعده ناهار این رستوران از ساعت 12:30 تا 16:00 و وعده شام آن نیز از ساعت 20:00 الی 24:00 ارائه می‌شود. منوی غذایی رستوران گردان برج میلاد به 4 دسته کلی بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی تقسیم می‌شود. مشتریان می‌توانند از هرکدام از این بشقاب‌ها استفاده کنند.علاوه بر این بشقاب‌های استیک، انواع غذاهای ایتالیایی مانند سالادها، پیتزا، پاستا و… نیز در این رستوران سرو می‌شود.

رستوران گردان برج میلاد

امکانات رستوران گردان برج میلاد

کارکنان این رستوران گردان با رفتاری محترمانه و خوب به راهنمایی مهمانان خارجی و داخلی می‌پردازند و در خدمت مهمانان می‌باشند. ظرفیت این رستوران 300 نفر می‌باشد اما از آن‌جایی که رستوران گردان برج میلاد از رستوران‌های پرطرفدار شهر تهران می‌باشد، لازم است حداقل 48 ساعت قبل از مراجعه نسبت به رزرو جا اقدام کنید.

اینترنت پرسرعت در جای جای این رستوران در دسترس مشتریان می‌باشد و امکان استفاده رایگان از آن برای مشتریان فراهم است. در این رستوران امکان برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها وجود دارد و در صورت هماهنگی امکان تزئینات و چیدمان برای تولد نیز وجود دارد. اما باید توجه داشته‌باشید که هزینه جداگانه‌ای برای این تغییرات دریافت می‌شود.

هزینه‌های رستوران گردان برج میلاد

از آن‌جایی که رستوران برج میلاد به صورت بوفه آزاد غذا را ارائه می‌دهد، در هنگام ورود هزینه قابل توجهی دریافت می‌شود و سپس مشتریان می‌توانند از بوفه به مقدار دلخواه غذا دریافت کنند. هزینه این رستوران بالا است اما نسبت به کیفیت آن می‌توان گفت ارزش پرداخت را دارد. البته می‌توانید با استفاده از کوپن‌های تخفیفی که ارائه می‌شود هزینه کمتری برای بلیط دریافت پرداخت کنید.

نکاتی در رابطه با رستوران گردان برج میلاد

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که روزهای سه‌شنبه این رستوران مختص بانوان است و تمامی پرسنل رستوران نیز خانم هستند و ورود آقایان در این روز به رستوران گردان ممنوع می‌باشد. فضای این رستوران معمولا شلوغ و پر همهمه است اما اگر به دنبال تجربه آرامش در این رستوران هستید می‌توانید در ساعات اولیه روز و یا ساعاتی پایانی آن به رستوران سر بزنید.

مقالات بیشتری بخوانید