تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران سنسو کوبابا

رفتن به رستوران برای میل کردن یک وعده غذایی در کنار کسانی که دوستشان داریم، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. این لذت هنگامی تکمیل می‌شود که کیفیت مناسبی را در رستورانی با فضای مناسب تجربه کنیم. انتخاب یک رستوران مناسب برای گذراندن یک وعده غذایی در تهران، حتی اگر ساکن تهران نیز باشید، بسیار مشکل به نظر می‌رسد. تهران شهری شلوغ و بزرگ است که در هر کوچه و خیابان آن یک رستوران یا غذاخوری می‌توان پیدا کرد. در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم قصد معرفی رستوران سنسو کوبابا ، یکی از بهترین رستوران‌های تهران را داریم.

رستوران سنسو کوبابا

معرفی رستوران سنسو کوبابا

رستوران سنسو کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شهر تهران به شمار می‌رود که دارای محیطی نیمه‌باز و مجلل است. این رستوران علاوه بر فضای جذاب، منویی کامل و متنوع را به مشتریان ارائه می‌دهد به طوریکه هیچ‌یک از مشتریان خود را دست‌خالی برنمی‌گرداند. این رستوران در تمامی وعده‌های غذایی میزبان مشتریان است. از صبحانه متنوع گرفته تا شام و ناهاری مفصل را می‌توانید در این رستوران میل کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

رستوران سنسو کوبابا در منطقه یک و خیابان جردن واقع شده‌است. این رستوران می‌تواند شمار را با انوع طعم‌های جدید آشنا کند. اگر از غذاهای تکراری خسته شده‌اید و به دنبال مزه جدیدی می‌گردید، رستوران سنسو کوبابا می‌تواند شما را راضی نگه دارد. البته این رستوران از رستوران‌های لاکچری و لوکس تهران به‌شمار می‌رود و در آن نباید به فکر میل کردن غذایی اقتصادی فکر کرد.

این رستوران دارای دو شعبه در تهران می‌باشد که یکی در خیابان جردن و دیگری که شعبه کافه رستوران کوبابا است در بام لند تهران و نزدیکی دریاچه خلیج فارس واقع شده‌است.

رستوران سنسو کوبابا

تنوع غذایی رستوران سنسو کوبابا

در این رستوران لوکس و زیبا می‌توانید از غذاهای شمالی و جنوبی گرفته تا غذاهای منحصر به فرد فرنگی را میل کنید. رستوران سنسو کوبابا دارای منویی گسترده و وسیع است که دست شما را در انتخاب وعده غذایی‌تان کاملا باز می‌گذارد. این رستوران غذاهای عربی، افغانستانی، جنوبی، ایتالیایی، یونانی و… را وارد منوی خود کرده‌است تا بتواند همه سلایق را جوابگو باشد.

در رستوران سنسو کوبابا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و هیجان‌انگیز را برای اولین بار میل کنید و مطمئن باشید که طعم اصیل این غذاها را چشیده‌اید. در این رستوران غذاهای لذیذ و جالبی مانند خورشت قوره بادمجان، موساکای یونانی، اسکند افندی، پلوی افغانی، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، سالاد فتوش و حمص را می‌توانید امتحان کنید. با میل کردن غذا در این رستوران یک سفر به دور دنیا را تجربه خواهید‌کرد.

رستوران سنسو کوبابا را می‌توان از رستوران‌های معروف و عالی تهران معرفی کرد که علاوه بر غذاهای ایرانی و فرنگی بهترین غذاهای دریایی را نیز سرو می‌کند. این رستوران در زمینه غذاهای دریایی در میان مشتریان بسیار محبوب است و همیشه مشتریان ثابت خود را دارد.

رستوران سنسو کوبابا

امکانات رستوران سنسو کوبابا

رستوران سنسو کوبابا از رستوران‌های لوکس و شیک تهران است که می‌تواند وعده غذایی شما را در کنار خانواده و یا دوستانتان به خوبی مدیریت کند. کارکنان این رستوران دارای رفتاری محترمانه و حرفه‌ای هستند که مشتریان را به خوبی راهنمایی کرده و از آن‌ها پذیرایی می‌کنند. این کارکنان از جلوی در تا میز مشتریان را همراهی کرده و برای سفارش گرفتن در دسترس هستند.

سرآشپزان ماهر این رستوران توانسته‌اند در طی سالیان دراز رضایت مشتریان را به خوبی جلب کنند و با استفاده از مواد اولیه تازه و مهارتی آزموده شده، بهترین طعم‌ها را برای آن‌ها خلق کنند. در این رستوران می‌توانید طعم‌هایی را بچشید که از وجود آن‌ها بی‌اطلاع بودید. در واقع در این رستوران می‌توانید خود را در میان مزه‌های شاهکار خلق شده توسط سرآشپزان غرق کنید.

رستوران سنسو کوبابا

فضای رستوران سنسو کوبابا

رستوران سنسو کوبابا علاوه بر تنوع غذایی بالا و کیفیت مناسب، دارای فضایی جذاب و دیدنی است که لذت میل کردن غذا را دوچندان می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت و خوب این رستوران بالکن آن است که این امکان را به مشتریان می‌دهد تا غذای خود را در فضای آزاد میل کنند و از نمای بیرونی رستوران لذت ببرند.

شماره تماس: 02126208016

آدرس: تهران- جردن- خیابان گلخانه- شماره 257- طبقه اول

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید