تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

مرکز خرید جواهیر استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی استانبول شما را با مرکز خرید جواهیر استانبول که جزء یکی از محبوب و معروفترین مراکز خرید در استانبول است آشنا خواهیم کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

استانبول یکی از بهترین شهرها برای خرید است که مراکز خرید زیادی هم در این شهر وجود دارد.خرید در استانبول به قدری رواج دارد و لذت بخش است که برخی گردشگران فقط به منظور خرید به این شهر سفر می کنند.برگزاری فستیوال های فصلی در مراکز خرید این شهر باعث شده تا محبوبیت خرید در استانبول در سال های گذشته چند برابر شود.یکی از بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید جواهیر است که در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم قصد معرفی آن را داریم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید جواهیر

همه چیز درباره مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه شیشلی واقع شده است.هم اکنون این مرکز خرید ششمین مرکز خرید بزرگ در جهان است که در بین گردشگران استانبول از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این مجموعه توسط هلدینگ جواهیر ساخته و در 15 اکتبر سال 2005 افتتاح شد و سهام آن به یک شرکت انگلیسی با مالکان کویتی واگذار گردید.طراحی این مجموعه نیز توسط شرکت طراحی و معماری آمریکایی مینورو صورت گرفته است.


حتما بخوانید : جاهای دیدنی استانبول


مرکز خرید جواهیر استانبول در 10 طبقه و 343 فروشگاه و ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ سرپوشیده خلاصه می‌شود.در این مرکز خرید می توانید هر چیزی که بخواهید را تهیه کنید؛در این مرکز بهترین و مشهور ترین برند های جهانی و ترکیه‌ای نظیر زارا،بنتون،آدیداس و ال سی وایکیکی حضور دارند.

دارا بودن امکاناتی همچون سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن،معماری جذاب،سالن و راهروهای زیبا و همچنین بالا بودن امنیت و و سطح پاکیزگی از جمله عواملی هستند که بر محبوبیت این مرکز خرید افزوده است و گردشگران تور استانبول را به سوی خود می‌کشد.در ورودی های این مرکز گیت های ورودی تعبیه شده است که در جلوی تمامی آن ها پلیس ها حضور دارند و ورود و خروج را کنترل می‌کنند.

جواهیر استانبول

بزرگی و مدرن بودن مرکز خرید جواهیر به قدری است که درون آن یک شهربازی سرپوشیده قرار گرفته است.همچنین سینماهای مدرن و فست فودی های معروف و متعددی همچون مک‌دونالندز و کی‌اِف‌سی در طبقه های بالاتر آن قرار دارند.

همانطور که در بالا گفتیم این مرکز خرید در منطقه شیشلی قرار دارد و فاصله آن با میدان تکسیم استانبول به طور تقریبی و با پای پیاده 30 دقیقه می باشد.همچنین مابین میدان تقسیم و مرکز خرید جواهیر نیز فروشگاه های متنوعی وجود دارد که می‎‌توانید از آنها بازدید کنید.

راهنمای طبقات مرکز خرید جواهر استانبول

همانطور که گفتیم این مرکز خرید دارای 10 طبقه است که هر کدام از طبقات به موضوعات خاصی تعلق دارد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم:

طبقه اول: برندهای پوشاک معتبری در طبقه اول دیده می شود که از مهمترین آن ها می توان به زارا،ال سی‌وایکیکی،پولو،ماوی،بنتون،اچ اند ام،برناردو و برندهای ترک دیگر اشاره کرد.علاوه بر پوشاک در این طبقه می توانید سراغ فروشگاه های جواهرات،لوازم الکتریکی،لوازم آرایشی و اغذیه فروشی اشاره کرد.

طبقه دوم: طبقه دوم نیز فروشگاه های متنوعی را در خود جای داده است.از برندهای مشهور پوشاک در این طبقه می توان به ال سی‌وایکیکی،دفاکتو،پولو،فشن ورو،جک جونز،بنتون و بوینر اسپرتز اشاره کرد.

در این طبقه نیز علاوه بر پوشاک می توانید از فروشگاه های اسباب بازی فروشی،عینک و لوازم جانبی و ساعت فروشی بازدید کنید.

طبقه سوم: در طبقه سوم می توان از برندهای معتبری مانند دفاکتو،گپ،هانا ایندیانا،ماسیمو داتی و ویکتوریا سکرت اشاره کرد.علاوه بر پوشاک فروشگاه های ساعت و لوازم جانبی و لوازم آرایشی نیز در این طبقه دیده می شوند.

طبقه چهارم: این طبقه از مرکز خرید جواهیر استانبول بسیار متنوع است و محصولات زیادی در آن به فروش می رسند.از برترین برندهای پوشاک در این طبقه می توان به برشکا،نایک،پوما،ریباک و بتا اشاره کرد.از این جهت گفتیم این طبقه متنوع است که علاوه بر پوشاک می توانید فروشگاه های دیگری مانند عینک،لوازم آرایشی،کیف و کفش،ساعت و جواهرات و اسباب بازی را مشاهده کنید.

طبقه پنجم: این طبقه بسیار جذاب و دیدنی است و پس از یک گشت و گذار طولانی در فروشگاه ها می توانید در این طبقه که به فود کورت اختصاص دارد غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان کنید.در این طبقه نیز برندهای معتبر فست فود و رستوران مانند مک دونالد،کی اف سی،برگر کینگ و … وجود دارند.

طبقه ششم: در طبقه ششم رستوران های لوکس و گران قیمت با غذاهای ترکی و بین المللی قرار دارند و در آن می توانید بهترین غذاهای استانبول را سفارش دهید.

فود کورت مرکز خرید جواهیر

تفریحات و امکانات مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول علاوه بر فروشگاه های معتبر و اجناس با کیفیت تفریحات و امکانات خوب دیگری نیز در اختیار افراد قرار می دهد.جالب است بدانید که در این مجموعه 12 سالن سینما وجود دارد که بهترین فیلم های روز در آنها پخش می شود و علاوه بر آن یک استیج برای برگزاری تئاتر و نمایش های مختلف نیز وجود دارد.از دیگر تفریحات مهیج در مرکز خرید جواهیر استانبول می توان به بولینگ،ترن هوایی،شهربازی کودکان و… اشاره کرد.

امکانات بسیار متنوع و جذاب مرکز خرید جواهیر عبارتند از:دستگاه خودپرداز،میز اطلاعات،اتاق مادر و کودک،صندلی چرخدار،آسانسور،سرویس بهداشتی،کمد وسایل،اتاق تلفن،صرافی،اتاق کمک های اولیه،اتاق تکس فری،پارکینگ و …

ساعت کاری : 10 صبح تا 10 شب