تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهر اصفهان به علت برخورداری از جاذبه‌های تاریخی فراوان و تاریخچه بسیار غنی، در بین عموم افراد با جاهایی مانند سی و سه پل و نقش جهان و… شناخته شده است؛ بنابراین کمتر کسی مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان را می‌شناسد. ولی جالب است بدانید که تفریحاتی در این شهر وجود دارند که حتی در بسیاری از کلان شهر‌های دیگر هم یافت نمی‌شوند. اگر بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان برای شما تکراری شده است؛ ادامه این مطلب از مچله گردشگری هم اقلیم را از دست ندهید، زیرا در این مطلب به معرفی مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان پرداخته‌ایم.

آکواریوم اصفهان

آکواریوم یکی از مکان های لاکچری اصفهان محسوب می‌شود که طرفداران فراوانی دارد و یکی از متفاوت‌ترین تفریحات این شهر است. این مجموعه در پارک جنگلی ناژوان واقع شده و در یک تونل زیر زمینی قرار گرفته که شما به محض قدم گذاشتن در آن می‌توانید خودتان را در میانه اقیانوس تصور کنید. البته باید بگوییم که برای رسیدن به محفظه اصلی آکواریوم باید مسیری ۷ متری را در زیر زمین طی کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

بیشتر بخوانید

در مجموعه آکواریوم اصفهان ۳۳ آکواریوم به طول‌های ۵ الی ۱۰ متری وجود دارد. جالب است بدانید که هر بخش از این آکواریوم، میزبان جانورانی از اقیانوس‌های گوناگون با شرایط زندگی خاص خودشان هستند. خرچنگ آبی، اسب دریایی، عقرب ماهی، ماهی کمانگیر و خاویار نمونه‌ای از جانوران نادر جهان هستند که در این مجموعه نگهداری می‌شوند.

آکواریوم اصفهان

سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان، یک مرکز توریستی، تجاری و تفریحی است که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ایران نیز شناخته می‌شود. این مجموعه وسیع در ۷ طبقه احداث گردیده و شامل ۳ طبقه مرکز خرید (Hyper Star) و واحد‌های تجاری، ۲ طبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت حدود ۵۵۰۰ اتومبیل و ۲ طبقه آخر شامل فود کورت، مجموعه سینمایی، سالن چند منظوره و سالن‌های مختلف است. پروژه اصفهان سیتی سنتر، به عنوان یکی از بهترین مکان های تفریحی اصفهان، ۵ فاز اصلی از جمله هتل، مرکز خرید، مرکز تجارت جهانی و برج‌های اداری مسکونی دارد؛ همچنین امکاناتی همچون هایپراستار، شهربازی، مرکز همایش‌های بین‌المللی، مجموعه سینما‌ها، فود کورت، پارکینگ، نگارخانه، موزه، مجموعه دانشگاه‌ها، بزرگترین و مجهزترین سالن اسکواش کشور و… را در خود جای داده است.

مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان

شهربازی هایپرمی اصفهان

شهربازی هایپرمی در سومین طبقه از هایپرمارکت هایپرمی واقع شده و امکانات تفریحی و بازی متنوعی مانند ماشین یوفو، قطار، جانگر، مزرعه حیوانات، سینما فضایی، سینما چند بعدی، خانه شکلاتی و بازی‌های کامپیوتری را برای کودکان مهیا کرده است. در این مجموعه کودکان می‌توانند در فضای خرید و به دور از خستگی اقدام به تفریح و بازی کنند. شما می‌توانید به منظور استفاده آسانتر از دستگاه‌ها، در بدو ورود یک کارت شارژ خریداری نمایید تا با قرار گرفتن در کنار هرکدام از دستگاه‌های سرگرمی، هزینه مورد نظر از کارت شارژ شما کم شود.

بیشتر بخوانید

از مهمترین امکانات شهربازی هایپرمی می‌توانیم به کافی شاپ، بوفه و فروشگاه لوازم ورزشی آن اشاره کنیم. در ادامه باید بگوییم که ساعت کاری این شهربازی همه روزه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ بوده و همه مراجعه‌کنندگان می‌توانند در تمامی ایام سال از این شهر بازی استفاده کنند. پیشنهاد می‌کنیم افرادی که به دنبال بازدید از بهترین مکان های تفریحی اصفهان برای کودکان هستند، به شهربازی هایپرمی اصفهان مراجعه نمایند.

شهربازی هایپرمی اصفهان

پارک آبی آبسار اصفهان

نمی‌شود که بحث مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان به میان بیاید و به سراغ پارک آبی آبسار نرفت. بدون هیچ تردیدی می‌توانیم بگوییم که آبسار از جمله بهترین پارک‌های آبی ایران است. طراحی فوق‌العاده پارک آبی آبسار منجر شده تا هرکسی جذب این مجموعه شود. آبسار از دو بخش پارک آبی و استخر تشکیل شده و طراحی داخلی استخر این مجموعه به‌نحوی است که می‌تواند شما را هیپنوتیزم کند. در صورتی که تصاویر آبسار را تماشا کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. بخش پارک آبی هم مملوء از سرسره‌های جذاب و امکانات تفریحی امن است. حضور مستقیم مناظر طبیعی در فضای این استخر منجر شده تا حس‌وحال پارک آبی آبسار با دیگر مجموعه‌های آبی تفاوت داشته باشد.

در ادامه معرفی مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان باید بگوییم که مجموعه استخر شامل ۲ هزار مترمربع سالن استخر، ۹۵۰ مترمربع سطح آب شامل استخر استاندارد شنا، استخر کودکان، استخر شیرجه و ۵۰۰ مترمربع فضای رختکن است. همچنین سه جکوزی با دما‌های متفاوت، سونای بخار، سالن ماساژ و سونای خشک در بخش استخر وجود دارند. فضای پارک آبی هم تقریباً ۱۲ هزار مترمربع بوده که شامل امکانات متنوعی همچون دریاچه آبی، محوطه بازی‌های کودکان، حمام ترکی، سونا، فوتبال صابونی، رستوران‌های مختلف، سالن بازی‌های کامپیوتری و ۱۳ سرسره تونلی و روباز می‌شود.

پارک آبی آبسار اصفهان

اتاق‌های فرار اصفهان

مجموعه اتاق‌های فرار اصفهان از دیگر مکان های تفریحی اصفهان و حومه به حساب می‌آیند که مراجعه به آنها هیجان خاصی را به همراه دارند. در این بخش از مقاله، قصد داریم فهرستی از بهترین اتاق فرار‌های اصفهان را همراه با آدرس و شماره تلفن آنها در اختیار شما بگذاریم.

  • اتاق فرار فرشته مرگ (ویژه) و شام آخر (کلاسیک)

آدرس: بلوار سجاد، چهار راه آپادانا، ابتدای خیابان آپادانا اول، کوچه شماره ۱۹ (شهریار)، پلاک ۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان

تعداد نفرات برای بازی: فرشته مرگ ۴ تا ۶ نفر و شام آخر ۴ تا ۷ نفر

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۷۲۳۸۶۳

  • اتاق فرار سرقت

آدرس: میدان نوبهار، ابتدای خیابان دوران، گیم کافه خانه اصفهان

تعداد نفرات برای بازی: ۴ تا ۷ نفر

شماره تماس: ۰۹۱۳۶۳۰۱۰۵۳

  • اتاق فرار احضار (ویژه)، طاعون (ویژه) و تابوت (کلاسیک)،

آدرس: خیابان کاشانی به سمت درواز تهران، بعد از چهارراه وفایی، کوچه شماره ۳۱، انتهای کوچه سمت چپ، اولین بن‌بست سمت راست، بن‌بست شکوفه، پلاک ۷۱

تعداد نفرات برای بازی: ۴ تا ۷ نفر

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۳۰۱۲۲۴

اتاق‌های فرار اصفهان

کارتینگ پارسا

کارتینگ یکی از مکان های تفریحی اصفهان برای جوانان محسوب می‌شود. رانندگی با سرعت بالا برای اغلب افراد لذت‌بخش است. یقیناً هر شخصی که با سرعت زیاد رانندگی کند، هیجان بسیاری را در وجود خود احساس خواهد کرد. البته باید در نظر بگیرید که رانندگی با سرعت بسیار بالا در سطح شهر خطرناک است؛ بنابراین برای تجربه رانندگی پرسرعت و هیجان‌انگیز، توصیه می‌کنیم که سری به کارتینگ پارسا بزنید.

بیشتر بخوانید

کارتینگ پارسا یکی از بزرگترین و بهترین پیست‌های کارتینگ در شهر اصفهان را داراست. افراد می‌توانند در این پیست به‌صورت رایگان آموزش‌های اولیه حرکت با ماشین مخصوص کارتینگ را فرابگیرند. همچنین تجهیزات مختلف کارتینگ نظیر کلاه ایمنی هم به‌صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار خواهد گرفت؛ بنابراین شما می‌توانید استارت بزنید و بر این وسایل نقلیه پرسرعت و کوچک سوار شوید. سرعت ماشین‌های این پیست بسیار بالاست و این موضوع برای مراجعان با لذت بسیاری همراه است. پیچ‌های این پیست کاملاً استاندارد بوده و نباید افراد نگران کیفیت مسیر باشید. در نهایت بعد از رانندگی و تفریح، می‌توانید سری به رستوران و کافی‌شاپ کارتینگ پارسا بزنید و استراحت کنید.

کارتینگ پارسا

شهربازی شهر رؤیا‌ها

شهر رویا‌های اصفهان نه‌تنها از جمله جذاب‌ترین مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان است؛ بلکه جزء بهترین شهربازی‌های ایران نیز به حساب می‌آید. این شهربازی در شرق اصفهان و در فضای ۱۷۰۰۰ مترمربعی قرار گرفته است و شامل دو بخش روباز و سرپوشیده می‌شود. جالب است بدانید که سرزمین رویا‌ها بزرگ‌ترین شهربازی ایران است و به عنوان مهمترین مرکز تفریح در شهر اصفهان شناخته می‌شود. این شهربازی تفریحات جذاب و کاملاً متنوعی را برای همه گروه‌های سنی ارائه می‌کند.

فضای سرپوشیده این شهربازی دارای ۵ بخش متنوع است. احتمالاً جذاب‌ترین بخش این شهربازی هم، سینمای ۳ بعدی آن باشد؛ چرا که این سینما در خاورمیانه بینظیر بوده و جذابیت آن در حدی است که دیگر مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان را کم‌رنگ می‌کند؛ علاوه بر این، شما در صورت مراجعه به شهربازی شهر رؤیا‌ها می‌توانید در سالن بازی‌های کامپیوتری هر نوع سرگرمی که فکرش را بکنید امتحان نمایید. بخش استودیو جلوه‌های ویژه نیز ۳۰ دقیقه جذاب و هیجان‌انگیز را با ترکیب جلوه‌های ویژه در کنار صحنه‌های واقعی به نمایش می‌گذارد. کارتینگ شهر رویا و بازی‌های آبی آن از دیگر تفریحات این بخش هستند. پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از شهر رؤیا‌های اصفهان را به عنوان یکی از بهترین مکان های تفریحی اصفهان در شب از دست ندهید.

شهربازی شهر رؤیا‌ها

سینما‌های اصفهان

سینما‌های اصفهان نیز از جمله مکان های دنج و خلوت اصفهان به حساب می‌آیند. افرادی که علاقمند به دنیای هنر و تماشای فیلم هستند، می‌توانند به این سینما‌ها مراجعه نمایند و از تماشای فیلم‌های روز ایران لذت ببرید. در ادامه به این جا‌های تفریحی اصفهان با آدرس آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • مجتمع سینمایی چهارباغ: چهارباغ عباسی، روبه‌روی هتل عالی قاپو، جنب خیابان سید علیخان، مترو انقلاب
  • سینما فلسطین: خیابان چهارباغ عباسی، حدفاصل میدان امام حسین و آمادگاه، سینما فلسطین
  • سینما سپاهان: خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان، سینما سپاهان
  • پردیس سینمایی ساحل: میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل
  • پردیس سینمایی سیتی‌سنتر: بزرگ‌راه شهید دستجردی، پردیس سینمایی اصفهان
  • سینما قدس: خیابان مطهری، نرسیده به پل آذر، سینما قدس
  • سینما بهمن خوارسگان: منطقه ۱۵ اصفهان، خیابان جی شرقی، خیابان شریعتی، سینما بهمن
  • سینما فرهنگیان: چهارراه شکرشکن، ابتدای خیابان حافظ، سینما فرهنگیان
  • سینما سوره: خیابان چهارراه عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی

سینما‌های اصفهان

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید در این مطلب به معرفی مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان پرداختیم. شما با مطالعه این مقاله دانستید که اصفهان به غیر از مکان های تاریخی، دارای مکان های تفریحی بسیاری نیز است و تفریح در این شهر می‌تواند به یکی از هدف‌های سفر شما تبدیل شود. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت سفر به شهر اصفهان از این جا‌های تفریحی بازدید کنید و لذت ببرید. از این که تا انتهای مقاله مکان های تفریحی سرپوشیده اصفهان همراه ما بودید، از شما سروران کمال تشکر را داریم.