تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ایروان یکی از زیباترین شهرهایی است که می‌توانید با سفر به کشورهای همسایه ببینید. این شهر با هزاران سال قدمت و بهره‌مندی از طبیعتی زیبا دل مسافرانی از نقاط مختلف دنیا را به‌دست می‌آورد. برای سفر به این شهر و اقامت در آن باید با هتل‌های خوب و  معروف آن آشنا باشید. در این صورت، سفرتان خوش‌تر و راحت‌تر سپری می‌شود.

بهترین هتل های ایروان ارمنستان

۱. هتل الکساندر (The Alexander)

هتل الکساندر از بهترین هتل‌های ایروان است. با اقامت در آن می‌توانید از امکانات متنوعی از جمله سالن مجهز اسپا استفاده کنید. خدمات هتل الکساندر شامل استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی می‌شود. این هتل لباس‌شویی، صندوق امانات و اتاق‌های لوکسی با مبلمان باکیفیت و امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون و مینی‌بار دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل الکساندر (The Alexander) 

۲. هتل توفنکیان (Tufenkian Historic Yerevan Hotel)

اقامت در هتل توفنکیان هم فکر خوبی است. در این بوتیک‌هتل امکانات خوبی در اتاق‌های لوکس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. ساختار و طراحی آن تلفیقی از عناصر سنتی و مدرن است.

اگر توفنکیان را برای ماندن در طول سفر به ارمنستان انتخاب کنید، دسترسی‌تان به نقاط گردشگری مانند موزه تاریخ ملی و رستوران‌های معروف هم راحت‌تر می‌شود. در رستوران و کافه هتل هم انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی سِرو می‌شود. نوشیدنی‌های محلی و غذاهای حلال برای مسلمانان هم در آشپزخانه هتل موجود است.

۳. هتل گلدن پلیس (Golden Palace Hotel Yerevan)

فاصله هتل گلدن پلیس تا میدان جمهوری ایروان فقط ۳ دقیقه است. این هتل امکانات متنوعی از جمله سالن ورزش، اینترنت رایگان و رستورانی بر سقف مجموعه اقامتی‌اش دارد. پارکینگ رایگان این هتل هم برای کسانی مناسب است که با خودروی شخصی به ارمنستان سفر کرده‌اند.

چشم‌انداز اتاق‌های هتل به‌سمت خیابان‌های قدیمی و مدرن ارمنستان هم از ویژگی‌های جذاب آن است. فاصله دیدنی‌هایی مانند مسجد آبی از هتل گلدن پلیس در حدود ۸۰۰ متر است.

۴. هتل مولتی‌گرند فارائون ( Multi Grand Pharaon Hotel)

مولتی‌گرند فارائون از لوکس ترین هتل های ایروان ارمنستان است. در این مجموعه هم پارکینگ رایگان وجود دارد و امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی و اسپا برای مسافران در نظر گرفته شده است.

امکان سفارش غذا و صرف آن در اتاق یا رستوران هتل هم وجود دارد. سالنی برای بازی کودکان هم در هتل هست که آنها را حسابی سرگرم می‌کند. در اتاق‌های لوکس و بزرگ هتل امکانات مناسبی از جمله یخچال، تلویزیون و کتری برقی قرار دارد.

۵. هتل روما اند تورز (Hotel Roma & Tours)

هتل روما اند تورز هم از لوکس ترین هتل های ایروان ارمنستان است که امکانات متنوعی دارد. در تمام نقاط هتل، مسافران به اینترنت رایگان دسترسی دارند. در این هتل، سالن ماساژ، سونا و پارکینگ خصوصی رایگان هم وجود دارد.

در اتاق‌ها هم یخچال، ماهواره و مینی‌بار در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. دسترسی هتل روما اند تورز به نقاط دیدنی ایروان مطلوب است. برای مثال، باغ‌ گیاه‌شناسی معروف شهر در فاصله ۲دقیقه‌ای از هتل قرار دارد.

هتل روما اند تورز (Hotel Roma & Tours)

۶. هتل آقابابیان (Aghababyan’s Hotel)

در میان هتل‌های پنج‌ستاره ارمنستان در ایروان، هتل آقابابیان هم گزینه مناسبی برای اقامت است. این مجموعه اقامتی دارای پارکینگ خصوصی رایگان، رستورانی مجلل و سالنی ورزشی است. امکان دسترسی به اینترنت رایگان هم در اتاق‌های هتل وجود دارد.

با ماندن در هتل می‌توانید از استخر و سونایش هم استفاده کنید. سالن اپرا و باله ایروان در فاصله ۸کیلومتری هتل است. برای رفتن به میدان جمهوری هم باید چنین مسافتی را از هتل طی کنید.

۷. هتل اسپای گریس فروم ( Spa Hotel Grace Forum)

فاصله هتل اسپای گریس فروم تا بیشتر نقاط دیدنی ایروان فقط چند دقیقه است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی‌اش به نقاط گوناگون بسیار مطلوب است. خدمات استخر، حمام ویژه و سونا هم در هتل اسپای ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل سیستم تهویه بسیار خوبی دارند و در آنها، تلویزیون، ماهواره، حمام و مبلمانی باکیفیت و شیک در اختیار مسافران گذاشته شده است. با اقامت در چنین هتلی، زمانتان برای سرزدن به نقاط گردشگری مختلف به‌خوبی مدیریت خواهد شد.

۸. هتل نووا (Nova Hotel Yerevan)

فاصله سالن تئاتر و باله معروف ایروان از هتل نووا فقط ۱۰۰ متر است. امکان دسترسی به اینترنت در تمام نقاط هتل وجود دارد و در اتاق‌هایش مبلمانی مجهز، ماهواره و امکاناتی مانند کتری برقی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل نووا رستورانی هم دارد که برای تفریح و امتحان‌کردن غذاهای ارمنی می‌توانید به آن سر بزنید. فاصله هتل تا میدان جمهوری ایروان در حدود ۱ کیلومتر است. این هتل درمیان محبوب‌ترین هتل‌های ارمنستان قرار دارد و امکانات رفاهی مطلوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

۹. هتل اندور (Andor Hotel)

هتل اندور از هتل‌های پنج‌ستاره‌ای است که با طراحی جذاب و زیبایش اقامت در ایروان را خوشایندتر می‌کند. علاوه بر جو و فضای زیبای هتل، صبحانه‌های آن هم مشهورند. در این هتل صبحانه‌های معروف انگلیسی و ایرلندی سِرو می‌شود.

فاصله این هتل مدرن با مراکز مهم دیدنی شهر اندک است. بعضی از اتاق‌های هتل اندور بالکن دارند و چشم‌انداز و فضای زیبایی برای مسافران فراهم می‌کنند. هتل به بسیاری از دیدنی‌های شهر از جمله مسجد آبی و موزه سرگئی پاراجنف نزدیک است.

۱۰. هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel, Yerevan)

رادیسون بلو هم از مجموعه‌های اقامنی پنج‌ستاره ایروان است. این هتل امکانات متنوعی از جمله پارکینگ، سرویس شاتل فرودگاهی، آرایشگاه و اینترنت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در آن می‌توانید از استخر، سالن ماساژ، اینترنت رایگان و مرکز بدنسازی استفاده کنید.

اگر در سفرتان، کودک به‌همراه دارید هم می‌توانید به سالن بازی کودکان هتل بروید. هتل رادیسون کارکنان حرفه‌ای و بسیار کاربلدی دارد که به زبان‌های مختلف دنیا از جمله انگلیسی و ایتالیایی تسلط دارند.

radisson blu hotel

در آخر

برای اقامتی خوش در ایروان باید با بهترین هتل‌های آن هم آشنا باشید. اگر از پیش بدانید که از میان چه گزینه‌هایی حق انتخاب دارید، مناسب‌ترین مورد را برای اقامت پیدا خواهید کرد. ایروان شهری زیبا و قدیمی است که هتل‌های پنج‌ستاره و لوکس فراوانی دارد. برای سفری خارجی به کشورهای نزدیک می‌توانید ایروان و هتل‌های جذابش را در ذهن داشته باشید. شما تجربه اقامت در بهترین هتل‌های ایروان را داشته‌اید؟ کدام هتل را شما پیشنهاد می‌کنید؟