تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

محله های خطرناک استانبول

استانبول با زیبایی ها و جذابیت های بی شمارش بدون شک یکی از بهترین مقاصد توریستی در جهان است. در کنار تمام این زیبایی ها هر شهر و یا کشوری محله هایی دارد که ممکن است برای توریست ها نا امن باشد. بنابراین برای رفتن به محله های خطرناک استانبول گردشگران باید احتیاط کنند.

به خصوص برخی از محله های این شهر مکان های بسیار خطرناکی برای شبگردی گردشگران و حتی مردمان این شهر به شمار می آیند. در ادامه همراه هم اقلیم باشید تا برخی از ناامن ترین محله های استانبول را به شما معرفی می کنیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

محله آکسارای

آکسارای نام یکی از خطرناک ترین محله های شهر استانبول می باشد که در واقع پاتوق خلافکاران و قاچاقچیان ترکیه است، روز و شب فرقی ندارد گردشگران باید کلا از رفتن به این محله اجتناب کنند، بد نیست بدانید که یکی از عمده ترین فعالیت های خلافی که در این محله انجام می شود قاچاق انسان می باشد، قاچاقچیان بسیاری در محله آکسارای استانبول هستند که برخی از اتباع کشور های سوریه را به کشور یونان می برند.

محله های خطرناک استانبول
محله های خطرناک استانبول

محله کمال پاشا

شاید با خود تصور کنید که محله کمال پاشا یکی از محله های نامی و معروف شهر استانبول است و از محله های خطرناک ترکیه به شمار نمی آیند، اما باید بدانید که در سال 95 دو گردشگر ایرانی در این منطقه با شش شهروند ترکیه ای درگیر شده و یکی از آن ها به قتل رسید، قاتلان با کشاندن گردشگران ایرانی به محله کمال پاشا قصد اخاذی از آن ها را داشتند که با مقاومت گردشگران ایرانی مواجه شده و آن ها را با ضربات چاقو مجروح کردند، بنابراین تا حد امکان از شبگردی در محله کمال پاشا اجتناب کنید.

دولاب دره

از جمله دیگر محله های خطرناک این شهر که به گردشگران توصیه می شود به آنجا نروند می توان به دولاب دره اشاره نمود، افراد کم درآمد ترکیه در این محله زندگی می کنند و تعداد خلافکاران آن بسیار زیاد است و می توان گفت محله ای نا امن برای توریست ها محسوب می شود.

محله های خطرناک استانبول
محله های خطرناک استانبول

خیابان غزی

خیابان غزی نام یکی دیگر از محله های خطرناک ترکیه بوده که درگیری های بسیاری در آن رخ می دهد، تعداد این درگیری ها به قدری بالا بوده که می توان گفت بهتر است هیچگاه به این خیابان مراجعه نکنید، لازم به ذکر است که در برخی اوقات روز پلیس در این محله مستقر بوده و امنیت افراد را تامین می کند.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید: