تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ساحل لارا آنتالیا

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آنتالیا شما را با ساحل لارا که یکی از سواحل زیبا و دیدنی در اطراف شهر آنتالیا ترکیه می باشد آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید تور آنتالیا را دارید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

 ساحل لارا آنتالیا یک ساحل آرام و بسیار زیبا است که در 12 کیلومتری این شهر توریستی قرار دارد.دارای یک پرچم آبی است که بر فراز آب های زلال به اهتزاز در آمده و نشان دهنده‌ی امنیت و آرامش این منطقه است.بنابراین افرادی که به آنتالیا سفر می کنند می توانند با خیالی آسوده برای تفریح به این ساحل زیبا رفته و از آن لذت ببرند.

این ساحل از سمت شرق و صخره ای مانند منطقه آنتالیا شروع شده و تا پایین آبشار دو دون گسترش پیدا کرده است.هتل ها و رستوران های لوکس و پر امکاناتی در اطراف این منطقه برای استفاده گردشگران تور آنتالیا ساخته شده است و گردشکران می توانند از آن ها بهره ببرند.از تفریحات این ساحل می توان به شنا – قایق سواری و اسکی روی آب اشاره کرد.همچنین می توانید از آفتاب درخشان این منطقه استفاده کنید.

ساحل لارا آنتالیا

منطقه‌ی لارا به دلیل داشتن ساحل شنی زیبا و هتل ها و امکانات زیاد دیگری که دارد بین گردشگران خارجی بسیار محبوب است.محل قرار گیری هتل ها در این منطقه به گونه ای است که با ساحل لارا آنتالیا فاصله بسیار کمی دارند و مسافران به راحتی می توانند به ساحل و رستوران های اطراف آن دسترسی داشته باشند.

با توضیحاتی که در بالا خدمت شما عزیزان ارائه کردیم می توان دریافت که اگر به دنبال محیطی تمیز و آرام و دوست داشتنی برای شنا و تفریحات آبی هستید ساحل لارا آنتالیا یک مکان بسیار مناسب برای شماست و همچنین امکاناتی که در اطراف آن وجود دارد جای هیچ نگرانی را برای شما نمیگذارد.پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به آنتالیا راهنمای سفر به آنتالیا را مطالعه بفرمایید.


مقالات بیشتر بخوانید :