تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

باغ کاواچی فوجی

یکی از زیباترین کشورها که با شروع فصل بهار و شکوفه دادن در ختان و روییدن گل و گیاهان زیبا می شود کشور ژاپن است. در این مطلب می خواهیم شما را با زیباترین باغ های این کشور،‌ باغ کاواچی فوجی آشنا کنیم.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم  باشید.

باغ کاواچی فوجی ژاپن

اجاره روزانه خانه در تهران

باغ های کاواچی فوجی در شهر کیتاکیوشو ژاپن  قرار دارد که حدودا 6 ساعت از توکیو فاصله دارد.بهترین زمان بازدید از این باغ زیبا، اواخر آوریل یا اوایل می مصادف با زمانی است که جشواره فوجی ماستوری یا جشنواره ی ویستریا است.

در این زمان یک تونل جادویی پراز شکوفه ساخته می شود. در سایر ایام سال شاخه های این درختان هیچ گلی ندارند.

باغ کاواچی فوجی ژاپن

بیش از 150درخت ویستریا در باغ کاواچی فوجی ژاپن وجود دارد که از 20 گونه مختلف پوشیده شده است. همچنین تونل حیرت انگیز و زیبایی در این باغ واقع است که طول آن بیش از 100 متر است و از گونه های مختلف و رنگارنگ درختان ویستریا تزیین شده است.

باغ کاواچی فوجی ژاپن

این باغ زیبا یکی از حیرت آور ترین باغ های ژاپن است که در آن گل و گیاهان زیبای فراوانی وجود دارد که گردشگران و توریستان زیادی را از همه دنیا به خود جذب کرده است.

باغ کاواچی فوجی ژاپن

این باغ زیبا که یکی از مکان های دیدنی در فصل بهار است دارای 22 نوع مختلف از گیاه ویستریا است در فصل بهار و در اواخر آوریل تا اواسط ماه می ، این درختان شکوفه داده و این باغ را به یکی از مکان های حیرت آور و زیبا تبدیل می کند.

باغ کاواچی فوجی ژاپن

سالانه در فصل بهار تعداد زیادی گردشگر برای تماشای این باغ زیبا و شگفت انگیز به سوی کشور ژاپن می روند تا با قدم زدن در درون رنگین کمانی از رنگ های تونل ویستریا تجربه ای عالی بدست آورند.

تونل ویستریا یکی از مکان های جادویی مسحور کننده و رویا گونه است زیرا هنگام قدم زدن شما را به خیال پردازی وادارمی کند.

آدرس: ژاپن-استان فوکوئوکا-شهر کیتاکیوشو-باغ کاواچی فوجی

مقالات بیشتری بخوانید