تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کرمانشاه یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران است که در غرب کشور واقع شده‌است. این شهر مرکز استان کرمانشاه و نهمین شهر پرجمعیت ایران است. کرمانشاه با داشتن آثار طبیعی و تاریخی متعدد، از مقاصد مهم گردشگری ایران به شمار می‌آید. بیشترین فرصت‌های شغلی کرمانشاه به بخش گردشگری و صنایع آن مربوط می‌شود و نرخ بیکاری در این استان رو به کاهش بوده است. بر اساس آمار مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۴.۲ درصد بوده ‌است که نسبت به سال قبل ۰.۷ درصد کاهش داشته ‌است. در این مقاله به معرفی تعدادی از جدیدترین نیازمندیهای شغلی کرمانشاه می‌پردازیم.

استخدام کرمانشاه

استخدام مدیر عملیات در شرکت ماه تارا

این موقعیت شغلی به صورت تمام وقت بوده و حقوق پرداختی آن بین 25 تا 35 میلیون تومان است. از شرایط مورد نیاز برای استخدام این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن حداقل هفت سال تجربه کار در حوزه‌های مدیریتی، حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های مدیریت/ بازرگانی/ کسب و کار، داشتن تسلط بر فنون برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و آموزش، تسلط به مدیریت نواحی و توانمند در پیاده سازی استراتژی‌های سازمانی در شعبه، فن بیان و روابط عمومی قوی، توانایی مدیریت تیم، مدیریت بحران و حل تعارضات بین فردی، توانایی تجزیه و تحلیل بازار و تحلیل رفتار مشتریان، داشتن تفکر سیستمی، توانایی کنترل و نظارت بر اجرای صحیح فرآیندها و داشتن پوشش و ظاهر مناسب و آراسته اشاره کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

برای مشاهده آنلاین دیگر فرصت‌های استخدامی استان کرمانشاه (استخدام دولتی، استخدام شهرداری کرمانشاه، استخدام کارخانه های کرمانشاه و…) به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://karbord.io/jobs/in-kermanshah-cities

استخدام کارشناس آموزش در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

از دیگر آگهی استخدامی های امروز کرمانشاه می‌توان به استخدام کارشناس آموزش در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اشاره کرد. این موقعیت شغلی به صورت حضوری و تمام وقت بوده و حقوق پرداختی آن 10 تا 12 میلیون تومان است. از شرایط استخدامی این فرصت شغلی می‌توان به داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی علوم اجتماعی و جامعه شناسی / روانشناسی/ آموزش/ علوم تربیتی، سطح زبان انگلیسی متوسط، تسلط به برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس نیاز سنجی، آشنایی با مباحث فروش و بازاریابی، تسلط بر آمار توصیفی و داشتن حداقل سن 25 و حداکثر 40 سال اشاره کرد.

استخدام کارمند حراست در وال مارکت

استخدام کارمند حراست آقا در شرکت آتیه فرزندان وطن (وال مارکت) یکی دیگر از فرصت‌های جدید استخدام و کاریابی کرمانشاه است. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و از شرایط احراز آن می‌توان به منظم و منضبط بودن، وقت شناسی، صادق و امانتدار بودن، داشتن آداب معاشرت و رفتار سازمانی، حداقل سن 23 و حداکثر 40 سال اشاره کرد. حقوق پرداختی در این آگهی استخدام 8 تا 10 میلیون تومان درج شده است.

استخدام نماینده علمی (مدرپ) در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ به دنبال استخدام مدرپ برای معرفی و ویزیت محصول خود با نام fastmeal است. ویزیت علمی پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی، تهیه دیتاهای مورد نیاز منطقه تحت پوشش، برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از زمان و بهترین پوشش منطقه، حل مشکلات پزشکان و داروسازان در منطقه تحت پوشش، بررسی نیازهای بازار و گزارش وضعیت بازار، ایجاد روابط جدید و حفظ روابط با مشتریان و تهیه ارائه گزارشات مورد نیاز از وظایف و مسئولیت‌های این موقعیت شغلی هستند.

از شرایط استخدام این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن حداقل 1 سال سابقه کار در صنعت دارویی، اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن برای آقایان و حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های صنایع غذایی / کشاورزی، مهندسی شیمی / پلیمر، مدیریت / بازرگانی / کسب و کار، زیست شناسی / علوم زیستی / علوم آزمایشگاهی، پزشکی / پیراپزشکی / پرستاری / تغذیه، و یا مهندسی پزشکی اشاره کرد.

استخدام کارشناس ارشد مالی در گروه صنعتی زر

گروه صنعتی زر نیازمند استخدام کارشناس ارشد مالی در کرمانشاه است. وظایف و مسئولیت‌های این موقعیت شغلی به طور خلاصه شامل صدور اسناد مالی، بستن حساب‌های مالی، پیگیری مطالبات و حساب‌های باز مشتریان ،کنترل اعتبارسنجی مشتریان، انجام فرآیندهای مرتبط در حوزه حقوق دستمزد، لیست بیمه، مالیات ماهانه حقوق، استانداردهای مالیاتی، صدور اسناد حسابداری و انجام امور مرتبط با مغایرت گیری صندوق و بانک می‌شود.

داشتن 5 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مالی و حسابداری، تسلط به نرم افزارهای آفیس و حسابداری، اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن برای آقایان و حداقل سن 24 سال از شرایط استخدام این موقعیت شغلی هستند.

استخدام کارشناس فروش در شرکت آرکادژ

گروه تولیدی بازرگانی آرکا زیرمجوعه اصلی هلدینگ کشت و صنعت بیستون است که به پخش و فروش انحصاری برندهای معتبر در لاین آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی می‌پردازد. موقعیت شغلی کارشناس فروش در این شرکت به صورت تمام وقت بوده و حقوق پرداختی آن 12 تا 15 میلیون تومان است. داشتن 1 سال سابقه کار در صنعت تجهیزات پزشکی، قدرت مذاکره حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات، فن بیان قوی، ظاهر مناسب و خوش برخورد و مسئولیت پذیر بودن از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند.

استخدام راننده وانت و کامیونت در شرکت ایلیا استیل

شرکت ایلیا استیل به دنبال استخدام چند نفر راننده وانت و کامیونت آقا با 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه است. از وظایف و مسئولیت‌های راننده وانت و کامیونت در این شرکت می‌توان به انجام حمل و نقل محصولات و محموله‌ها، تحویل گیری محصولات سالم از انبار، کنترل انجام موارد حفاظتی و قانونی در هنگام حمل محموله‌ها، انجام تعمیرات ابتدایی وسایل نقلیه، نظافت و آماده به کار نگاه داشتن وسایل حمل و نقل اشاره کرد.

استخدام چرخکار حرفه‌ای

یکی از فرصت‌های مناسب برای استخدام دیپلم در کرمانشاه، استخدام چرخکار حرفه‌ای خانم در منزل است. استخدام خانم در کارگاه تولیدی جهت دوخت لباس مدارس انجام می‌شود. کار بصورت تیکه‌ای و تکمیل شده بوده و اجرت کار تیکه‌ای محاسبه می‌شود. این موقعیت شغلی به صورت تمام وقت و جهت کار در کارگاه بوده و امکان دورکاری و کار در منزل نیز برای آن وجود دارد. برای فعالیت در این موقعیت شغلی، داشتن حداقل 1 سال سابقه کار الزامی است.

روش‌های پیدا کردن فرصت‌های شغلی جدید کرمانشاه

برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی مختلف در کرمانشاه از جمله فرصت‌های استخدام خانم در کرمانشاه، استخدام کارخانجات کرمانشاه (از جمله شرکت نازگل، گروه صنعتی زر و…)، استخدام دولتی کرمانشاه و…، چندین راه پیش رو دارید:

  • نیازمندی های روزنامه استخدامی
  • مراجعه به موسسات کاریابی
  • معرفی دوستان و آشنایان
  • سایت‌های استخدام و کاریابی

اگر به دنبال فرصت‌های استخدام دولتی کرمانشاه و زمان برگزاری آزمون استخدامی هستید، می‌توانید به سایت‌های کاریابی و یا سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. سایت‌های کاریابی از بهترین منابع برای مشاهده آگهی استخدامی های امروز کرمانشاه هستند. برای مشاهده آگهی‌های جدید در سایت‌های استخدامی نیازی به صرف هزینه نداشته و در هر زمانی می‌توانید از جدیدترین فرصت‌های شغلی کرمانشاه و سایر شهرها مطلع شوید.

جمع‌بندی

کرمانشاه با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد، از مقاصد مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود. علاوه بر حوزه گردشگری، صنایع نیز رشد خوبی در این استان داشته و فرصت‌های شغلی متعددی را برای کارجویان فراهم کرده‌اند. در این مقاله به معرفی تعدادی از جدیدترین فرصت‌های شغلی کرمانشاه پرداختیم. شما می‌توانید برای مشاهده فرصت‌های شغلی بیشتر، به بخش نیازمندی‌های روزنامه‌های کثیر الانتشار و یا سایت‌های کاریابی مراجعه کرده و رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی مورد نظرتان ارسال کنید.