تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین رستوران های تبریز

تبریز یکی از کلانشهر های تاریخی ایران است که حتما باید یکبار هم که شده به آن سفر کنید و از دیدنی های آن لذت ببرید.این شهر جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوعی دارد که می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.یکی از بخش های جذاب سفر به تبریز امتحان کردن غذاهای تبریزی در رستوران های این شهر است.در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم بهترین رستوران های تبریز را به شما معرفی کنیم.

رستوران بالیق تبریز

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید حتما به رستوران بالیق سر بزنید چراکه یکی از بهترین رستوران های تبریز است.سبک این رستوران دریایی است و مناسب کسانی است که دوست دارند در سفر غذاهای دریایی را امتحان کنند.ماهی در این رستوران به عنوان غذای اصلی معرفی می شود و هر روز هم سرو می شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

در رستوران بالیق تبریز شاهد آکواریوم هایی با نورپردازی زیبا خواهید بود که در کنار دکوراسیون چوبی رستوران به خوبی توانسته اند محیطی صمیمی را به وجود بیاورند.طراحی  داخلی این رستوران به با تمامی رستوران های ایرانی تفاوت دارد و می تواند فرصت مناسبی برای تجربه ای متفاوت باشد.

رستوران بالیق تبریز

در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود که هر کدام به نوع خاصی طبخ شده اند.معمولا در این غذاها از انواع سبزیجات معطر نیز استفاده می شود که در طعم دار کردن ماهی بی نظیر هستند.

آدرس : ائل گلی ، بلوار فکوری

چلوکباب حاج علی تبریز

یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز رستوران حاج علی است که غذاهای کبابی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.قطعا در سفر به تبریز از بازارهای آن بازدید می کنید.پیشنهاد می کنیم پس از یک بازارگردی خسته کننده به این رستوران بروید تا خستگی از تن شما بیرون رود و از خوردن یک چلوکباب لذیذ نهایت لذت را ببرید.


همچنین بخوانید : جاهای دیدنی ایران


چلوکباب حاج علی در نزدیکی بازار تبریز قرار دارد و درخور این بازار است.این رستوران به دلیل دکوراسیون و تزئینات ساده اش و البته غذای با کیفیتش توانسته در بین گردشگران و مردم محلی محبوب شود.شهر تبریز به کباب هایش معروف است و بهتر است در سفر به این شهر چلوکباب را امتحان کنید.

آدرس : بازار تبریز

بهترین رستوران های تبریز

رستوران گردان هتل ائل گلی

رستوران ائل گلی یکی از بهترین رستوران های تبریز به حساب می آید و غذاهای با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.این رستوران در هتل و مجموعه اقامتی ائل گلی قرار دارد و در طبقه بالای این هتل واقع شده است.

در منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای ایرانی و بین المللی دیده می شود که دستتان را برای انتخاب باز می گذارد.در کنار غذاهای متنوع و با کیفیت ، یکی از دلایلی که این رستوران را محبوب کرده منظره بسیار زیبای آن است که به میهمانان کمک می کند شهر زیبای تبریز را تماشا کنند.

آدرس : تبریز ، ائل گلی

رستوران ریحان تبریز

رستوران ریحان با فضای شلوغ و پر طرفدارش توانسته یکی از بهترین رستوران های تبریز باشد که با کیفیت ترین کباب ها را سرو می کند.انواع کباب ها مانند کباب کوبیده ، کباب برگ ، جوجه و … در این رستوران با بهترین کیفیت ارائه می شود.بسته به سفارش مشتری کباب با نان سنگک یا برنج سرو می شود.

آدرس : ولیعصر ، بلوار 29 بهمن


از دست ندهید : غذاهای محلی اصفهان


تالار بزرگ ائل گلی

در پارک معروف و زیبای ائل گلی و در مرکز دریاچه رستوران این مجموعه قرار دارد که وقتی از دور به آن نگاه می کنید تصور می کنید که رستوران روی آب قرار گرفته است.محیط این مجموعه دلنشین و خانوادگی است و افراد می توانند ساعات خوشی را با خانواده خود در آن داشته باشند.این رستوران بهترین غذاهای تبریز را به مشتریان خود ارائه می کند.

آدرس : تبریز ، پارک ائل گلی

رستوران گردان هتل ائل گلی

رستوران شهریار تبریز

رستوران شهریار نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز است که افرادی که به اصالت اهمیت می دهند این رستوران را جزو محبوب ترین رستوران های خود می دانند.رستوران شهریار پیش از این یکی حمام سنتی قدیمی بوده و بنای آن بسیار با اهمیت است.این رستوران دالانی رو به پایین دارد که شما را به زیر زمین و محیط اصلی رستوران می برد و غذا خوردن در آن تجربه ای متفاوت خواهد بود.

در این محل علاوه بر غذاهای تبریزی کافه ای هم وجود دارد که می توانید انواع غذاها و نوشیدنی های مختلف را در آن سفارش دهید.این رستوران سنتی دارای تخت های سنتی نیز هست که می توانید به راحتی در آن ها بنشینید و از صرف غذا لذت ببرید.

آدرس : تبریز ، میدان ساعت


از دست ندهید : غذاهای محلی لاهیجان


رستوران هزار دستان تبریز

این رستوران که یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز به شمار می رود دارای محلی صمیمی با نور پردازی ملایم است که نسشتن در محیط را دوست داشتنی می کند.در دیوار های این رستوران آثاری از تاریخ مشروطه مشاهده می کنید.برای صرف وعده ی غذایی رمانتیک رستوران هزار دستان یک محیط مناسب به نظر می رسد و در آن غذاهای تبریزی لذیذ مانند کوفته تبریزی و دیزی سرو می شود.

آدرس : تبریز ، بلوار آزادی

رستوران مدرن تبریزی

رستوران مدرن تبریزی یکی دیگر از رستوران های خوب این شهر است که کیفیت آن هم مثال زدنیست.در این رستوران هم می توانید بهترین کوفته تبریزی ها را سفارش دهید.

آدرس : تبریز ، خیابان امام خمینی