تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟

به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ سفر در روز ولنتاین و به یک مقصد رمانتیک یک ایده جذاب است که خاطره‌ای فراموش‌نشدنی به دنبال دارد.

یکی از کارهای رمانتیک که عاشقان می‌توانند به مناسبت ولنتاین انجام دهند، سفر کردن به یک مقصد رمانتیک است. در سراسر دنیا، شهرهای زیبا با جاذبه‌های گردشگری خاص وجود دارند که می‌توانند روز ولنتاین را متفاوت و رمانتیک سازند. حال باید این سؤال را از خود بپرسیم که به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ ما در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم شهرهایی را به شما معرفی کنیم که برای سفر در روز ولنتاین می‌توانند خاطره‌ساز باشند.

اجاره روزانه خانه در تهران

به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟

روز ولنتاین یک روز مهم برای عاشقان است. عشاق سعی می‌کنند که در این روز یک خاطره زیبا برای هم بسازند و این روز را جشن بگیرند. سفر کردن به مقاصد رمانتیک یکی از کارهای جذاب در روز ولنتاین است. یافتن یک مقصد مناسب برای ولنتاین ممکن است چالش‌برانگیز باشد که از خود بپرسید به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ شهرهای بسیار زیبا با جاذبه‌های گردشگری و سواحل جذاب و آرامش‌بخش در سراسر دنیا وجود دارد که یک مقصد مناسب برای ولنتاین به شمار می‌روند. در ادامه این مقاصد رمانتیک را معرفی می‌کنیم.

به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم

ونیز در ایتالیا

ونیز یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است. این شهر بر روی آب ساخته شده است و کانال‌ها و مسیرهای زیبایی برای قایقرانی دارد. یکی از مسیرهای جذاب برای قایقرانی در ونیز از باچینو اورسلو (Bacino Orselo) تا کانال بزرگ است. این مسیر برای قایقرانی و تماشای جذاب‌ترین آبراه‌های ونیز یک پیشنهاد شگفت‌انگیز است. یک هتل قرن شانزدهمی در کنار کانال بزرگ ونیز قرار دارد که اقامت شما را در این شهر، رؤیایی‌تر می‌کند. این هتل لوکس با 24 اتاق، یک مکان مناسب برای استراحت است. از پشت‌بام این هتل می‌توانید یک غروب آفتاب رمانتیک و زیبا را تماشا کنید. ونیز یکی از شهرهای مناسب برای سفر در روز ولنتاین است که به شما امکان یک اقامت بی‌نظیر، قایقرانی در آبراه‌های رمانتیک، قدم‌زدن در پیاده‌روهای جذاب و قهوه خوردن در زیباترین کافه‌های دنیا را می‌دهد.

ونیز در ایتالیا

رم در ایتالیا

اگر می‌خواهید در روز ولنتاین به ایتالیا سفر کنید، رم نیز یکی از شهرهایی است که لحظات عاشقانه ای برای شما به ارمغان می‌آورد. غروب‌های شگفت‌انگیز رم که ساختمان‌های زیبا و قدیمی این شهر را طلایی می‌کند بسیار مشهور و دلربا است. مناره‌های کلیساها، گنبدها، دیوارهای ساختمان‌ها هنگام غروب خورشید در این شهر که غرق در نور می‌شوند جذاب و دیدنی است. از جاذبه‌های گردشگری رم می‌توان به میدان‌های دنج، پل سیستو و فونتانونه اشاره کرد. پل سیستو در این شهر به پل بوسه معروف است و یکی از مکان‌های رمانتیک برای سپری کردن لحظات عاشقانه است. فونتانونه در رم بر فراز محله تراستِوِر قرار دارد و می‌توانید زوایای مختلف شهر را از آنجا تماشا کنید و لحظات رمانتیکی را در کنار هم داشته باشید.

هتل کمپ‌دِفیوری با اتاق‌های لوکس در مرکز تاریخی شهر قرار دارد. در این هتل یک ایوان پشت‌بامی مخفی وجود دارد و سقف اتاق‌های هتل نقاشی شده‌اند که لحظاتی رمانتیک را در زمان اقامت در رم برای شما ایجاد کند.

رم در ایتالیا

سان‌فرانسیسکو در کالیفرنیا

اگر از خود می‌پرسید که به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ سانفرانسیسکو یکی از شهرهای جذاب برای سفر در روز ولنتاین است. در طول سال این شهر را مه فرامی‌گیرد و فضایی کاملاً رؤیایی را به وجود می‌آورد. پل گلدن گیت واقع در این شهر از مناظر زیبایی است که عشاق می‌توانند لحظات رمانتیک را در آن تجربه کنند. شما می‌توانید بر روی این پل قدم بزنید یا به تماشای مناظر دیدنی و جذاب اطراف بپردازید. برای تماشای مناظر منحصربه‌فرد و داشتن لحظاتی رمانتیک می‌توانید به تپه‌ی ناب (nob) بروید. کالیفرنیا ایالتی با تنوع بالایی از غذاهای لذیذ است. برای صرف یک شام رمانتیک می‌توانید به طبقه 19 هتل اینترکانتیننتال مارک هاپکینز (intercontinental mark Hopkins) و یا به رستوران‌های لب آب بروید. هتل ورتیگو یک مکان ارزان و جذاب برای اقامت است. این هتل با رنگ‌های فوق‌العاده نقاشی شده است و حس خوشایندی را به افراد منتقل می‌کند.

سان‌فرانسیسکو در کالیفرنیا

ساوانا در جورجیا

اگر برای سفر در ولنتاین قصد دارید که به آمریکا سفر کنید، ساوانا نیز یکی از شهرهای ایالت جورجیای آمریکا است و شهری با مناظر جذاب برای عشاق است. این شهر با خیابان‌های سنگ‌فرش و خزه‌های اسپانیایی، فضایی رمانتیک را برای قدم‌زدن و لذت بردن فراهم می‌کند. قایق‌رانی در ساوانا و پارو زدن در امتداد نهرهای ساحلی بسیار جذاب است. همچنین شما می‌توانید با سواری در کالسکه‌های اسب و در خیابان‌های این شهر لحظات زیبایی را تجربه کنید. ساوانا کافه‌های رمانتیکی با ساختمان‌های قدیمی و مربوط به 200 سال قبل را دارد که شما می‌توانید لحظاتی آرام را با عشقتان در آنجا سپری کنید.

مالدیو

مالدیو یک کشور کوچک در اقیانوس هند است و یکی از عاشقانه‌ترین جزایر دنیا به شمار می‌رود. اگر هنوز هم از خود می‌پرسید که به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ مالدیو یکی از بهترین گزینه‌ها است. عشاق می‌توانند برای سپری کردن روز ولنتاین در یک مکان دنج و آرام به مالدیو سفر کنند. از تفریحاتی که می‌توانید در مالدیو تجربه کنید، قایق‌سواری در تالاب‌ها، غواصی و موج‌سواری است. هتل شوال بلان راندلی با اتاق‌های شناور در آب و بالکن‌های رو به دریا یکی از گزینه‌های شگفت‌انگیز برای اقامت است.

مالدیو

سنت لوسیا در کارائیب

سنت لوسیا در کارائیب یکی از بهترین مناطقی است که می‌توانید ولنتاین را در آنجا بگذرانید. در سنت لوسیا هتل‌هایی جذاب با طرح‌های فوق‌العاده زیبا و درعین‌حال ساده وجود دارند که برای عشاق فضایی رمانتیک را به وجود می‌آورند. در اکثر هتل‌های سنت لوسیا استخرهای بزرگی وجود دارد و چشم‌اندازهای بی‌نظیری دارند.

فلوریدا کیز

فلوریدا کیز یک مکان مناسب برای عشاق است و یک گزینه مناسب برای سپری کردن ولنتاین است. در فلوریدا کیز می‌توانید لحظاتی عاشقانه را در باغ‌های مخفی تجربه کنید و غروب‌های زیبا را تماشا کنید. از سایر تفریحاتی که برای شما در فلوریدا کیز فراهم است می‌توان به شنا و غواصی نیز اشاره کرد.

هتل هاوکس کِی با چشم‌اندازهای زیبا یک گزینه عالی برای اقامت است که می‌تواند لحظاتی فوق‌العاده را برای شما فراهم کند. همچنین در اسپای این هتل می‌توانید از یک ماساژ شگفت‌انگیز به دست ماساژورهای حرفه‌ای لذت ببرید.

کوآی در هاوایی

اگر هنوز هم از خود می‌پرسید که به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ باید به شما بگویم که کوآی یک مقصد رمانتیک و بی‌نظیر است. جزیره کوآی نسبت به دیگر جزایر هاوایی مناظر و آبشارهای بیشتری دارد که برای سپری کردن ولنتاین عالی است. این جزیره یک مکان دنج، آرام و عاشقانه است تا در کنار عشقتان لحظات رمانتیک را تجربه کنید. ساحل نا پالی در کوآی یک باریکه ساحلی و شگفت‌انگیز است که از طریق قایق یا هلیکوپتر قابل‌دسترسی است. همچنین ساحل ماهاولپو (mahaulepu) از دورافتاده‌ترین سواحل کوآی است که یک مکان مناسب برای عکاسی و دور از جمعیت است. کوآی با داشتن آبشارها و حوضچه‌هایی در زیر آنها برای آب‌تنی، سواحل دنج و مناظر جذاب یک مکان مناسب برای سپری کردن لحظات عاشقانه ولنتاین است.

جزیره فری گیت در سیشل

جزیره فریگیت با مساحت 3000 مترمربع و با گنجایش تنها 40 میهمان می‌تواند یک مکان مناسب برای گذراندن ولنتاین باشد. این جزیره 7 ساحل و تعداد زیادی رستوران دارد ولی از میان این رستوران‌ها یکی از آنها جذاب‌تر از بقیه به نظر می‌رسد. یکی از رستوران‌ها در جزیره فریگیت به‌صورت یک خانه درختی در بالای قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین درخت انجیر هندی است که یک مکان جذاب و رمانتیک برای صرف غذا است. یکی از جذابیت‌های این جزیره، جکوزی اختصاصی و دوش در فضای باز است که لحظاتی فوق‌العاده برای سپری کردن ولنتاین خلق می‌کند.

قلعه لزلی در ایرلند

اقامت در قلعه لزلی برای ولنتاین هیجان‌انگیز است. این قلعه با دریاچه و جنگل احاطه شده است. در این قلعه می‌توانید از پکیج‌هایی مانند صبحانه کامل ایرلندی بهره‌مند شوید. از تفریحات موجود در این قلعه می‌توان به ماهیگیری، تماشای فیلم اختصاصی در سینمای قلعه، استفاده از وان آب گرم در فضای باز و دریافت خدمات زیبایی ارگانیک اشاره کرد. در این قلعه می‌توانید از غذاهای متنوع و لذیذ در صبحانه، ناهار و شام بهره‌مند شوید. لحظاتی فوق‌العاده رمانتیک و جذاب را در این قلعه و در کنار عشقتان می‌توانید تجربه کنید و از خدمات موجود در آن لذت ببرید. همچنین در قلعه لزلی می‌توانید از شکلات‌های دست‌ساز منطقه نیز میل کنید و طعم فوق‌العاده آنها را تجربه کنید. این قلعه لحظات عاشقانه‌ای را برای شما فراهم می‌کنید تا از ولنتاین نهایت لذت را ببرید.

در آخر

به مناسبت ولنتاین به کجا سفر کنیم؟ برای سپری کردن اوقات عاشقانه در روز ولنتاین سفر کردن یکی از بهترین تصمیمات است. شهرهای زیبا و جزایر دنج و شگفت‌انگیزی در سراسر دنیا وجود دارند که می‌توانند لحظاتی عاشقانه را برای شما به ارمغان آورند. شهرهایی مثل ونیز و رم در ایتالیا با ساختمان‌ها و مناظر جذاب همچنین سانفرانسیسکو و ساوانا در آمریکا از شهرهای جذاب و رؤیایی هستند. جزایری مانند کوآی و فریگیت نیز از مکان‌های بسیار دیدنی و دنج برای گذراندن ولنتاین هستند. با سفر کردن به مناسبت ولنتاین می‌توانید لحظات خاطره‌انگیز را در کنار عشق خود تجربه کنید و از لحظات عاشقانه لذت ببرید.

مقالات بیشتری بخوانید