تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ویزای تضمینی، اما نه صد در صد

ویزای توریستی کانادا

دسته ای از متقاضیان ویزای کانادا نه با هدف مهاجرت که با اهدافی مثل :

اجاره روزانه خانه در تهران

شرکت در عروسی ، ملاقات بستگان، سیاحت …قصد رفتن به کانادا را دارند.این افراد درخواست ویزای توریستی میدهند و لازم نیست مراحل پیچیده ی مهاجرتی را طی کنند. تنها چیزیکه باید درآن احتیاط کنند نداشتن نقصی در پرونده است، عمده ترین دلیل ریجکت ویزای توریستی کانادا نقص پرونده است.

ویزای توریستی کانادا یک ویزای موقتی و کوتاه مدت با اعتبار 6 ماهه یا کمتراست و دارنده میبایست در موعد تعیین شده یا یکماه قبل از اتمام تاریخ انقضای پاسپورتش ( هرکدام که زودتر فرا رسید ) از خاک کانادا خارج شود.

با ویزای توریستی کانادا امکان کار کردن در این کشور وجود ندارد ولی امکان ادامه تحصیل در دوره هایی که کمتر از ۶ ماه باشند وجود دارد.


چگونه درصد ریجکتی ویزای توریستی کانادا را کم کنیم؟

مطمئن ترین راه گرفتن وکیل یا استفاده از افراد با تجربه است، یک سوال ساده از افرادی که ویزا شده و افرادی که ریجکت شده اند هم شما را به این جواب خواهد رساند، امروزه مسافرت به کشورهای خارجی به سادگی گذشته نیست و همه باید قدم های حساب شده ای جهت تحقق صدور ویزا برداریم.

اما راه دیگری هم برای کم شدن ریسک ریجکت ویزا وجود دارد مثل اخذ ویزای توریستی از طریق دعوتنامه.


اخذ ویزای توریستی کانادا تضمینی، اما نه صد در صد!

ریسک کلمه ی تضمینی را در هر زمینه ای نادیده میگیرید در زمینه ویزا و مهاجرت نادیده نگیرید , اطلاق کلمه ی تضمینی به ویزا تا چه حد میتواند واقعی باشد؟

فردی که وعده ی ویزای تضمینی به افراد میدهد صرفا دغل باز نیست اما دور از ذهن نیست که از این لفظ تنها برای جلب نظر مشتری و تبلیغات استفاده کرده باشد، مجموعه ی ویزا آتلانتیس دلسوزانه گوشزد میکند “هیچ تضمینی درباره ی ویزا شدن یا نشدن یا سریعتر اتفاق افتادن این پروسه وجود ندارد، تنها تضمین در زمینه ی ویزای توریستی میتواند عودت وجه شما باشد.”

ویزای شینگن

ویزای شینگن یک ویزای موقت ۹۰ روزه است که افراد معمولا با اهداف توریستی ̨ تحصیلی وکاری ( در دوره های کوتاهی که شامل مدارک آکادمیک نشوند ) برای آن اقدام میکنند, با این ویزا میتوانید به ۲۷ کشور حوزه ی اروپا سفر کنید اما توجه داشته باشید که این ویزا از نوع غیر مهاجرتی است.

شما میتوانید انواع ویزای شنگن را در سایت اصلی ویزا آتلانتیس مطالعه کنید.

درحال حاضر شنگن صادر میشه؟

در تازه ترین خبرها اکثر کشورهای حوزه ی شنگن بدلیل اوج گرفتن ویروس کرونا صدور ویزاهای غیر مهاجرتی خودرا به حالت تعلیق درآوردند از آلمان واتریش گرفته تا هلند ،کشورهای اسکاندیناوی ، دانمارک و ایتالیا.

هر ایده یک بلیط مهاجرت به کاناداست

میتوان هر نوع از کار آفرینی در هر زمینه ای را استارتاپ محسوب کرد.

اشتباه نگیرید استارتاپ همان کارآفرینی نیست، برای استارتاپ به خلاقیت و ایده های جدید نیاز دارید، بازار استارتاپ همین الان هم اشباع شده است پس باید باهوش باشید و ایده هایتان را در بهترین مکان بکارید، ایده ای که در اروپا طرفدار نداشته باشد شاید بلیط موفقیت شما در کانادا باشد.

اما ایده ی شما چگونه میتوان شما را واجد الشرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید استارت آپ  کند؟

_خلاقانه باشند.

–در کشور کانادا راه‌اندازی شود.

–برای ساکنان کانادا اشتغال‌آفرین باشند.

–بتوانند با معیارهای جهانی برابری و رقابت کنند.

مزایای اقدام برای ویزای استارتاپ کانادا

منجر به اقامت دائم میشود

داشتن درآمد ارزی و شغل همزمان با مهاجرت فرد به کانادا

عدم نیاز به تامین کل سرمایه توسط خود فرد متقاضی

امنیت سرمایه : به گونه‌ای طراحی شده که خطر از دست رفتن سرمایه میان بخش‌های خصوصی و دولتی تقسیم شود.

درآخر

بخاطر داشته باشید مهاجرت به کانادا از طریق خرید استارت آپ اگر به شکل حساب شده به آن پرداخته و توسط تیمی حرفه ای برای آن اقدام شود میتواند تبدیل به یک راه مهاجرتی در جهت رسیدن به زندگی بهتر شود.

مجموعه ی ویزا آتلانتیس با 25 سال سابقه  شما را در اخذ ، ویزای شنگن ، ویزای توریستی کانادا و دیگر ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی یاری خواهد کرد.