تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ویلاهای شناور عسلویه

نام عسلویه نام منطقه ویژه اقتصادی و تاسیسات مربوط به میدان گازی را به یاد می‌آورد اما عسلویه در واقع یک بندر است در کنار خلیج فارس؛ بندری که گردشگران می‌توانند به آن سفر کنند و از زیبایی‌های خلیج فارس لذت ببرند. در ادامه همراه مجله گردشگری هم اقلیم یاشید تا با ویلاهای شناور عسلویه بیشتر آشنا شوید.

ویلاهای شناور عسلویه

اجاره روزانه خانه در تهران

ویلاهای شناور عسلویه ساخته ضایعات

برای اولین بار در کشور در منطقه عسلویه، و در منطقه گردشگری پازارگاد، دهکده‌ای گردشگری طراحی شده است و برای اقامت در این دهکده، گردشگران نه در ساحل و در هتل‌های متداولی که در دیگر نقاط ایران یافت می‌شوند، اقامت می‌کنند؛ بلکه قرار است بر روی دریا و در ویلایی شناور بر دریا اوقات خوشی را بگذرانند.این ویلاهای شناور بر روی دریا شناور هستند.

سه ویلای شناور در دهکده گردشگری دریایی پازارگاد توسط پرسنل متخصص دهکده طراحی، ساخت و به آب انداخته شده است. این ویلاها با تجهیزات کامل اسکان روی آب‌های خلیج فارس زیبایی خاصی به همراه داشته و لحظات مفرحی برای مهمانان ایجاد می‌کند. این سوییت‌ها سازه‌هایی فلزی هستند که نمای آن‌ها به شکل چوبی تزیین شده است.

ویلاهای شناور عسلویه

امکانات تفریحی پازارلند

علاوه بر جاذبه های طبیعی زیبایی که در نزدیکی این مجموعه قرار دارند، دهکده گردشگری دریایی پازارلند یکی از بزرگترین و متنوع ترین مجموعه های تفریحات دریایی کشور را دارد. انواع تفریحات و ورزش های آبی، رستوران ها و کافی شاپ های ساحلی، شهربازی و امکانات تفریحی دیگر در این مجموعه وجود دارند.

ویلاهای شناور عسلویه

بهترین زمان برای سفر به دهکده پازارلند چه زمانی است؟

از آن جایی که این منطقه در نزدیکی دریا واقع شده در روزهای گرم سال آب و هوای شرجی و مرطوبی دارد. از این رو بهترین زمان برای سفر به این دهکده منحصر به فرد اواخر پاییز، فصل زمستان و اوایل بهار است که آب و هوا بهتر بوده و مسافران می‌توانند از هوای مطبوع منطقه لذت ببرند و اوقات خوشی را در آن جا به سر ببرند. گفتنی است در این ایام پازارلند از هر زمان دیگری شلوغ‌تر خواهد بود.

مقالات بیشتری بخوانید