تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

سیتی سنتر اصفهان

در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم شما را با سیتی سنتر اصفهان ، یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری در ایران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

سیتی سنتر اصفهان ، یک مرکز تجاری، تفریحی و توریستی در اصفهان است که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ایران و بزرگترین مرکز خرید اصفهان شناخته می شود. سیتی سنتر اصفهان در ۷ طبقه احداث شده و دارای دو طبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت ۵۵۰۰ اتومبیل، سه طبقه شامل مرکز خرید (Hyper Star) و واحدهای تجاری و دو طبقه آخر شامل مجموعه سینمایی، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن های مختلف است.

اجاره روزانه خانه در تهران

این مجتمع دومین مرکز خرید بزرگ ایران پس از ایران مال تهران و هفتمین مرکز خرید بزرگ دنیا است. حتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر نیز در این مجموعه قرار دارد.

سیتی سنتر اصفهان

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تجاری در ایران و جهان سعی کرده است تمامی برندهای معروف در داخل و خارج را به سرمایه گذاری و برعهده گرفتن نمایندگی در این مجموعه ترغیب نماید. در این مرکز تجاری بیش از ۷۵۰ فروشگاه وجود دارد، تمامی برندهای موجود در این فروشگاه ها همگی اصل و باکیفیت می باشد و از نظر قیمت نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

از زمان بازگشایی واحدهای صنفی مختلف در سیتی سنتر اصفهان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی برای خرید به این مجموعه سر زده اند. کیف و کفش های برند، لباس های زنانه و بچگانه، کت و شلوار، انواع اکسسوری ها مانند طلا، جواهر و نقره، متنوع ترین صنایع دستی شهر اصفهان از جمله اجناسی هستند که می توانید در فروشگاه ها مشاهده کنید.

سیتی سنتر اصفهان

امکانات

یکی از موارد بسیار جالب در مورد این مرکز خرید، وجود تفریحات مختلفی است که برای مراجعه کنندگان به این مکان در نظر گرفته شده است و بی شک بسیار جالب هستند. بخش‌های مختلف این مرکز خرید عبارتند از: فود کورت، دانشگاه علمی و کاربردی، کافه های مختلف در قسمت های مختلف مجموعه، رستوران های لوکس با تنوع غذایی بالا، نگارخانه اصفهان، موزه، شهربازی، پردیس سینمایی و پردیس کتاب، سالن همایش و کنسرت و مراکز خرید و مغازه های مختلفی که در قسمت های مختلف این مرکز خرید قرار دارند و شما می توانید هر چیزی را که بخواهید به راحتی در آنجا پیدا کنید.

این مجتمع تجاری در 3 طبقه شامل 750 واحد و دارای فروشگاه‌های برندهای ایرانی و خارجی، رستوران‌های ملل، دفاتر هواپیمایی، شعب بانکی، نمازخانه و …هتل بین‌المللی 5 ستاره در 29 طبقه و شامل 400 اتاق و سالن‌های ورزشی، آمفی‌تئاتر، سوئیت‌های مخصوص، اتاق‌های یک و دو نفره، سوئیت‌های ویژه V.I.P، سالن‌های جلسات و کنفرانس ، جایگاه مخصوص فرود بالگرد و … می باشد.

هایپر مارکت در 1 طبقه شامل مراکز فروش بزرگ (فروشگاه‌های زنجیره‌ای) مجتمع تفریحی و سینمایی در 2 طبقه و دارای 10 سالن سینما، سالن‌های بازی کودکان و بازی‌های کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ها و …فضای سبز، آب نماهای بزرگ، رقص نور وآب و …پارکینگ مسقف در 2 طبقه با ظرفیت 5500 تایی، تاسیسات، انباری‌ها ، سرویس نگهداری اتومبیل V.I.P.

سیتی سنتر اصفهان

دسترسی

برای رفتن به این مرکز خرید شما ابتدا باید وارد بزرگراه شهید دستجردی شهر اصفهان شوید و نگاهی به تابلوهای راهنما بیندازید تا شما را به سمت سیتی سنتر اصفهان هدایت کنند. امروزه سیتی سنتر اصفهان برای جوانان و و افراد علاقه مند به خرید ساکن در اصفهان مکان بسیار خوبی است، به صورتی که می‌توانیم بگوییم یکی از پاتوق های موردعلاقه در شهر اصفهان همین مجموعه سیتی سنتر است که فضای سالم و دوست داشتنی را برای همه فراهم کرده است.

مقالات بیشتری بخوانید